Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2007, 19:37
Mr. Peanut
Mr. Peanut is offline
Beste mensen,

ik zit best met een probleempje. Misschien weten jullie wat ik het beste kan doen, haar vergeten óf er juist voor gaan.

Ik vind dus een meisje heel erg leuk. Laatste tijd hebben we een hele goede band samen (we spreken elkaar heel erg veel op msn en zien elkaar regelmatig tijdens het uitgaan en verjaardagen). We kunnen echt heel goed met elkaar praten over vanalles. We houden van de zelfde muziek. We passen gewoon bij elkaar (vind ik) Zij vind mij ook heel erg leuk heeft ze gezegd en zou best wat met mij willen, maar ze heeft al een vriend waar ze (zegt ze) ook nog heel erg verliefd op is. Echter twijfel ik eraan of ze nog wel verliefd op hem is, want ze ondernemen samen niets. Ze zien elkaar alleen tijdens het uitgaan etc. Ik ben bang dat ze het niet durft uit te maken omdat ze ook een tijd hele erge goede vrienden zijn geweest. Nog steeds natuurlijk, maar nu hebben ze een relatie.

Laatst zat ik bij haar op een verjaardag van haar ouders. (Mijn ouders kennen haar ouders). Ze zat me echt de hele tijd aan te kijken, maar zodra ik haar aankeek keek ze weg!

Oke ze vind me dus heel erg leuk. Krijg ook om de haveklap smsjes van haar met "hvj schat" en dat soort dingen erin.

Wat kan ik nou het beste ondernemen? Moet ik haar vragen wat ze nou precies wil? Of moet ik me daar niet mee bemoeien. Ik ben in staat alles voor haar te doen, want ik wil haar echt heel graag.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2007, 19:48
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hm, ja, als ze zelf zegt dat ze het niet wil uitmaken lijkt me het me eigenlijk wel duidelijk.
Oud 07-10-2007, 19:49
Mr. Peanut
Mr. Peanut is offline
Ze zegt niet dat ze het niet wil, ze zegt alleen dat ze nog wel verliefd op hem is. Maar dit betwijfel ik. Stel ze durft het niet, omdat ze geen vriendschap wilt verbreken met hem?

Laatst gewijzigd op 07-10-2007 om 19:53. Reden: Meer tekst
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ze zegt niet dat ze het niet wil, ze zegt alleen dat ze nog wel verliefd op hem is. Maar dit betwijfel ik. Stel ze durft het niet, omdat ze geen vriendschap wilt verbreken met hem?
Dan ben jij niet de persoon om haar te pushen. Als ze je écht zó leuk vindt, dan vond ze de moed het uit te maken met haar huidige vriend wel. Kan het niet zo zijn dat ze toch meer samen hebben dan jij kan zien?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:03
Mr. Peanut
Mr. Peanut is offline
Citaat:
Dan ben jij niet de persoon om haar te pushen. Als ze je écht zó leuk vindt, dan vond ze de moed het uit te maken met haar huidige vriend wel. Kan het niet zo zijn dat ze toch meer samen hebben dan jij kan zien?
Oké bedankt, misschien komt dat nog dan hoop ik!
Oud 07-10-2007, 20:07
Verwijderd
Zorg dat haar vriend die sms'jes te lezen krijgt, want als mijn vriendin "hvj schat" naar iemand zou sms'en zou ik geen femtoseconde hoeven te twijfelen om het uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Zorg dat haar vriend die sms'jes te lezen krijgt, want als mijn vriend "hvj schat" naar iemand zou sms'en zou ik geen femtoseconde hoeven te twijfelen om het uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:15
Verwijderd
probeer haar te zoenen, dan moet ze die beslissing wel nemen! als ik het zo lees denk ik dat ze dan wel voor jouw kiezen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:26
Magican
Magican is offline
Stoken in de relatie en neuken die bitch.
Branden in de hel komt later.
Oud 07-10-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Zorg dat haar vriend die sms'jes te lezen krijgt, want als mijn vriendin "hvj schat" naar iemand zou sms'en zou ik geen femtoseconde hoeven te twijfelen om het uit te maken.
Als mijn vriend 'hvj schat' naar míj zou sms-en zou ik het nog uitmaken geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:11
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Beste mensen,

ik zit best met een probleempje. Misschien weten jullie wat ik het beste kan doen, haar vergeten óf er juist voor gaan.

Ik vind dus een meisje heel erg leuk. Laatste tijd hebben we een hele goede band samen (we spreken elkaar heel erg veel op msn en zien elkaar regelmatig tijdens het uitgaan en verjaardagen). We kunnen echt heel goed met elkaar praten over vanalles. We houden van de zelfde muziek. We passen gewoon bij elkaar (vind ik) Zij vind mij ook heel erg leuk heeft ze gezegd en zou best wat met mij willen, maar ze heeft al een vriend waar ze (zegt ze) ook nog heel erg verliefd op is. Echter twijfel ik eraan of ze nog wel verliefd op hem is, want ze ondernemen samen niets. Ze zien elkaar alleen tijdens het uitgaan etc. Ik ben bang dat ze het niet durft uit te maken omdat ze ook een tijd hele erge goede vrienden zijn geweest. Nog steeds natuurlijk, maar nu hebben ze een relatie.

Laatst zat ik bij haar op een verjaardag van haar ouders. (Mijn ouders kennen haar ouders). Ze zat me echt de hele tijd aan te kijken, maar zodra ik haar aankeek keek ze weg!

Oke ze vind me dus heel erg leuk. Krijg ook om de haveklap smsjes van haar met "hvj schat" en dat soort dingen erin.

Wat kan ik nou het beste ondernemen? Moet ik haar vragen wat ze nou precies wil? Of moet ik me daar niet mee bemoeien. Ik ben in staat alles voor haar te doen, want ik wil haar echt heel graag.

Alvast bedankt.
Pussy. We hebben een hele goede band? We kunnen goed praten over van alles
? Erg lief, maar zeker geen bewijs voor de stelling dat zij jou leuk vind. Sterker nog, ze vertelt jou dat ze verliefd is op een andere jongen. Waarom zou ze dat doen? Omdat ze jou erg leuk vind? Ik denk van niet.

"Zij vind mij ook heel erg leuk heeft ze gezegd en zou best wat met mij willen, maar ze heeft al een vriend waar ze (zegt ze) ook nog heel erg verliefd op is."

Hoe wijs ik een jongen zo zacht mogelijk af; ik zeg dat hij heel leuk is, dat ik best met hem zou willen, MAAR er is nog een ander. helaas. heus; ik vind je echt heel leuk! Zo leuk dat ik een andere kerel pak.

Als je steeds sms-jes krijgt met de tekst 'hou van je schat' dan moet je natuurlijk concluderen dat het allemaal maar weinig betekent. Voor veel mensen is dat een zwaarwegende tekst, maar voor haar niet, want ze lanceert em meerdere malen per dag in sms-jes. Niet te veel in zien lijkt me. Je probleem zit hem er ook in dat je zegt dat je in staat bent alles voor haar te doen. Mensen die meisjes zou leuk vinden zonder dat er nog maar sprake is van iets van een relatie maken vaak fouten, omdat ze te graag willen en steeds op zoek zijn naar bevestiging.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 09:25
Rob
Rob is offline
Citaat:
Als mijn vriend 'hvj schat' naar míj zou sms-en zou ik het nog uitmaken geloof ik.
Hahaha. xD

OT: Ze maakt 't niet uit, dus er zal misschien wel meer achter haar huidige relatie zitten dan je denkt. Vraag ernaar? Als jullie echt zo goed kunnen praten, zou 't niet echt een probleem op moeten leveren, gok ik zo.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 12:22
Smokin'
Smokin' is offline
Nee inderdaad. Praten is echt de oplossing voor alles, zo gelooft men hier graag.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Nee inderdaad. Praten is echt de oplossing voor alles, zo gelooft men hier graag.
Nu vraag ik me af wat dan nog mogelijke andere oplossingen zijn... ?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 13:50
Mr. Peanut
Mr. Peanut is offline
Bedankt voor vele reacties! Misschien kan ik nog beter uitleggen wat er in de smsjes staat, maar niet precies. Want ik weet namelijk niet of ze hier ook wel eens rondhangt

In de smsjes staan dingen zoals "Ik hoop jou snel weer te zien schat" en "ik heb het gevoel dat je me begrijpt'. Ze slijmt als het ware een beetje.

Laatst waren we op een feest. Ze had toen pas met haar huidige vriend. Toen ze thuis was vertelde ze op msn dat ze "shit.." dacht toen ze een tijdje met mij praatte.

Ze smst me iedere avond. (Vooral uit haar zelf).

Ach ik ben echt wanhopig.. pff...
Oud 08-10-2007, 14:14
Verwijderd
Citaat:

In de smsjes staan dingen zoals "Ik hoop jou snel weer te zien schat" en "ik heb het gevoel dat je me begrijpt'. Ze slijmt als het ware een beetje.
Zegt je dat zelf al niet wat?

Citaat:
Damn.. als ze jou niet helemaal wil hebben dan is ze het toch niet waard???
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor vele reacties! Misschien kan ik nog beter uitleggen wat er in de smsjes staat, maar niet precies. Want ik weet namelijk niet of ze hier ook wel eens rondhangt

Laatst waren we op een feest. Ze had toen pas met haar huidige vriend. Toen ze thuis was vertelde ze op msn dat ze "shit.." dacht toen ze een tijdje met mij praatte.

Ze smst me iedere avond. (Vooral uit haar zelf).

Vraag haar wat ze wil, met haar huidige vriend verder of met jou. Laat haar een duidelijke keuze maken, want een relatie hebben met iemand maar onder tussen met jouw lopen te flirten kan niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 16:06
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een beetje slijmen en stoken. Jammer voor die kerel, maar jij moet er natuurlijk voor gaan
Oud 08-10-2007, 18:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, het had het verhaal van mijn vriend kunnen zijn geloof ik (behalve dat ik niet al teveel met dat meisje vergeleken wil worden en het ook wel iets anders zat ). Ik had al bijna drie jaar een relatie toen ik een jongen leerde kennen met wie ik goede vrienden werd. We deden wel eens dingen samen, aten regelmatig samen en konden ook erg goed samen praten. Mijn relatie liep toen al niet zo lekker en ik had behoefte om er met iemand mee te praten en dat werd die goede vriend. Toen mijn relatie stuk liep kreeg ik na een tijdje een relatie met die goede vriend van me waar ik nu al een tijdje heel gelukkig mee samen ben.

In de tijd dat ik nog samen met m'n vriend was vond die goede vriend van me, me wel al leuk maar hij heeft dat nooit heel erg duidelijk aan mij laten merken (ik wist dat we goede vrienden waren maar niet dat hij me leuk vond). We deden wel regelmatig dingen samen maar gewoon als goede vrienden. Dat moest ook kunnen naast mijn relatie vond ik. Ik kan nou eenmaal beter met jongens dan met meiden praten dus dan krijg je sneller ook jongens als vrienden. M'n ex-vriend vond het niet zo tof dat ik in die tijd zoveel met hem omging maar kon het ook niet echt verbieden.

Ik ben blij dat hij nooit aan me heeft laten merken dat hij me leuk vond toen ik nog met m'n ex-vriend samen was omdat je dan misschien overhaaste beslissingen gaat nemen waar je later spijt van krijgt. Tuurlijk is het wel eens door mijn kop geschoten of ik geen relatie met hem wilde maar zolang ik nog een relatie had zou ik het nooit om zo'n reden uitmaken. Bij mij liep er wel meer in m'n relatie scheef waardoor het uiteindelijk toch uitgegaan is. Ja, dan kan je je kans pakken en haar laten merken dat je haar leuk vind maar daarvoor vind ik het echt not done.
Oud 08-10-2007, 19:47
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
mijn ex snapte ook nooit dat ik liever had dat hij me gewoon bij mn naam noemde ipv schat

hij noemde me laatst perongelijk schat btw..uit automatisme..was een bizar moment
Oud 08-10-2007, 20:41
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
mijn ex snapte ook nooit dat ik liever had dat hij me gewoon bij mn naam noemde ipv schat

hij noemde me laatst perongelijk schat btw..uit automatisme..was een bizar moment
Jou vriend mag zich gelukkig prijzen. Wie wil nou niet als hij eens 'schat' zegt te horen krijgen dat zijn vriendin dit als 'bizar' ziet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 20:43
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Nu vraag ik me af wat dan nog mogelijke andere oplossingen zijn... ?
Een oplossing? kappen met al die 'ga ervoor', 'vraag haar ernaar' bullshit. bespaar hem de vernedering. Hij moet het idee dat hij iets met dit meisje zal krijgen uit zn hoofd zetten en op zoek gaan naar iets anders.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 08:08
Verwijderd
Ik krijg het idee dat ze het wel lekker vindt om aandacht van jou te krijgen. Het enige wat ze hoeft te doen om aanbeden te worden is af en toe een smsje sturen. En ondertussen blijft ze lekker bij haar vriend natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 12:48
roosjuu
roosjuu is offline
Gewoon vragen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 12:48
roosjuu
roosjuu is offline
Dan weet je waar je aan toe bent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg het idee dat ze het wel lekker vindt om aandacht van jou te krijgen. Het enige wat ze hoeft te doen om aanbeden te worden is af en toe een smsje sturen. En ondertussen blijft ze lekker bij haar vriend natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten