Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
? Erg lief, maar zeker geen bewijs voor de stelling dat zij jou leuk vind. Sterker nog, ze vertelt jou dat ze verliefd is op een andere jongen. Waarom zou ze dat doen? Omdat ze jou erg leuk vind? Ik denk van niet. "Zij vind mij ook heel erg leuk heeft ze gezegd en zou best wat met mij willen, maar ze heeft al een vriend waar ze (zegt ze) ook nog heel erg verliefd op is." Hoe wijs ik een jongen zo zacht mogelijk af; ik zeg dat hij heel leuk is, dat ik best met hem zou willen, MAAR er is nog een ander. helaas. heus; ik vind je echt heel leuk! Zo leuk dat ik een andere kerel pak. Als je steeds sms-jes krijgt met de tekst 'hou van je schat' dan moet je natuurlijk concluderen dat het allemaal maar weinig betekent. Voor veel mensen is dat een zwaarwegende tekst, maar voor haar niet, want ze lanceert em meerdere malen per dag in sms-jes. Niet te veel in zien lijkt me. Je probleem zit hem er ook in dat je zegt dat je in staat bent alles voor haar te doen. Mensen die meisjes zou leuk vinden zonder dat er nog maar sprake is van iets van een relatie maken vaak fouten, omdat ze te graag willen en steeds op zoek zijn naar bevestiging. |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ze maakt 't niet uit, dus er zal misschien wel meer achter haar huidige relatie zitten dan je denkt. Vraag ernaar? Als jullie echt zo goed kunnen praten, zou 't niet echt een probleem op moeten leveren, gok ik zo. ![]() |
![]() |
|
Bedankt voor vele reacties! Misschien kan ik nog beter uitleggen wat er in de smsjes staat, maar niet precies. Want ik weet namelijk niet of ze hier ook wel eens rondhangt
![]() In de smsjes staan dingen zoals "Ik hoop jou snel weer te zien schat" en "ik heb het gevoel dat je me begrijpt'. Ze slijmt als het ware een beetje. Laatst waren we op een feest. Ze had toen pas met haar huidige vriend. Toen ze thuis was vertelde ze op msn dat ze "shit.." dacht toen ze een tijdje met mij praatte. Ze smst me iedere avond. (Vooral uit haar zelf). Ach ik ben echt wanhopig.. pff...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm, het had het verhaal van mijn vriend kunnen zijn geloof ik (behalve dat ik niet al teveel met dat meisje vergeleken wil worden en het ook wel iets anders zat
![]() In de tijd dat ik nog samen met m'n vriend was vond die goede vriend van me, me wel al leuk maar hij heeft dat nooit heel erg duidelijk aan mij laten merken (ik wist dat we goede vrienden waren maar niet dat hij me leuk vond). We deden wel regelmatig dingen samen maar gewoon als goede vrienden. Dat moest ook kunnen naast mijn relatie vond ik. Ik kan nou eenmaal beter met jongens dan met meiden praten dus dan krijg je sneller ook jongens als vrienden. M'n ex-vriend vond het niet zo tof dat ik in die tijd zoveel met hem omging maar kon het ook niet echt verbieden. Ik ben blij dat hij nooit aan me heeft laten merken dat hij me leuk vond toen ik nog met m'n ex-vriend samen was omdat je dan misschien overhaaste beslissingen gaat nemen waar je later spijt van krijgt. Tuurlijk is het wel eens door mijn kop geschoten of ik geen relatie met hem wilde maar zolang ik nog een relatie had zou ik het nooit om zo'n reden uitmaken. Bij mij liep er wel meer in m'n relatie scheef waardoor het uiteindelijk toch uitgegaan is. Ja, dan kan je je kans pakken en haar laten merken dat je haar leuk vind maar daarvoor vind ik het echt not done.
||
Citaat:
![]() hij noemde me laatst perongelijk schat btw..uit automatisme..was een bizar moment ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relaties en verliefdheid engeltjeg | 9 | 21-07-2008 11:59 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk.. blueeyes_jochie | 16 | 17-01-2004 12:14 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar ze heeft al iemand !voX | 6 | 25-08-2003 13:00 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd? wattedoen | 2 | 07-04-2003 09:40 |