Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2006, 12:10
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Jaja, ik heb sinds gister een MD in mn bezit. Echter, ik kan m nu alleen aansluiten met zo'n ouderwets antenne-kabeltje; de beeldkwaliteit is niet echt geweldig (veel 'ruis').

is er voor de MD ook een betere kabel of zo verkrijgbaar ? (of ligt t daar niet aan ?)
Oud 23-05-2006, 13:53
Menahem
Menahem is offline
Volgens mij hoort er goede beeldkwaliteit te zijn, dus ik denk dat het aan je kabel ligt.

Maar dat weet ik ook niet zeker, het lijkt mij gewoon sterk dat een MG tegenwoordig ineens geen goed beeld zou leveren.
Vandaar vermoed ik dat je een nieuw (zelfde) kabeltje moet halen.

Vraag het voor de zekerheid anders in de winkel.
Oud 23-05-2006, 14:21
Carn
Carn is offline
die van mij laatst ook aangesloten en doet het gewoon goed. Op dat kastje waar die kabel aan zit zit ook een switch, misschien dat dat iets uitmaakt?
Oud 23-05-2006, 14:49
Verwijderd
Kan je hem niet op een andere frequentie scherper vinden? Zo ging dat bij ons thuis. Hij vond een frequentie standaard, en die was altijd ruizig, als je vervolgens handmatig ging zoeken, vond hij ook een veel betere versie.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 15:47
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-05-2006 @ 15:49 :
Kan je hem niet op een andere frequentie scherper vinden? Zo ging dat bij ons thuis. Hij vond een frequentie standaard, en die was altijd ruizig, als je vervolgens handmatig ging zoeken, vond hij ook een veel betere versie.
nope, de auto-seek vindt de scherpste versie, dat kan ik met de hand niet beter.

t gaat btw om een MD 1. (die heeft dus nog zo'n kabeltje die je handmatig op 'rf' moet zetten als je wil spelen)
Oud 23-05-2006, 18:16
Koning
Koning is offline
Hier in leeuwarden weet ik zo dat er wel een kabeltje voor de kopen is met 3 tulpjes, 10x makkelijker en veel betere kwaliteit.

Ding kost alleen wel 20 euro ;(

http://www.hotbit.nl
Reageren

Regels voor berichten