Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
>> Downloaden <<
En als je een andere browser probeert, zoals firefox (downloaden ) of Opera (Download), heb je het probleem dan ook?
Laatst gewijzigd op 06-05-2006 om 14:21. |
![]() |
|
![]() |
Het kruisje wat je bedoelt duidt op Java.
Die kan je hier http://www.java.com/nl/download/ie_auto.jsp downloaden. Het poppetje snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt. Een andere optie om plaatjes mee te bekijken is je instellingen controleren in de Mapopties. Ga naar Deze Computer -> Extra -> Mapopties -> Bestandstypen -> zoek de extensie die je wilt openen en associeer dat met een Imaging programma zoals 'Windows Viewer voor afbeeldingen en faxen'. Bovendien zou het makkelijk zijn als je even met wat extensies of voorbeelden zou komen. Jesper |
![]() |
||
Citaat:
Directory Not Found Setup could not find your browsers plugins directory. To install to this directory, click install. You may instal the pulin into a diffrent directory but the plugin may not work work properly with you browser. Hij stond eerst in: C:\Windows\System Heb het toen geprobeerd in ProgramFiles Maar doet het nog steeds niet. Wat zijn firefox en opera? |
![]() |
||
Citaat:
Een voorbeeld kan ik denk ik moeilijk geven, omdat jullie waarschijnlijk wel gewoon een goed plaatje zien. Deze site kan ik bijvoorbeeld helemaal niet zien. Ik zie alleen een groot plaatje dat niet opent met dat soort blauwig figuurtje links bovenaan. http://www.vwspecials.nl/ |
![]() |
|
je mist flash player.., die site is een flash filmpje, geen plaatje
probeer het met firefox, ook een browser.. www.getfirefox.com
|||
Citaat:
dus geef dat adres in als hij er naar vraagt. Offtopic: Citaat:
Een browser is een programma waarmee je websites kan bekijken, net zoals internet explorer (blauwe E). De versie van internet explorer die jij gebruikt, is een oude versie met weinig functies. Het maakt bijvoorbeeld geen gebruik van tabbladen (kleine venster in één venster), zelf te installeren zoekmachines, extensies (kleine programma's die je kan gebruiken in je browser), makkelijk te installeren/verwijderen thema's, iets betere beveiliging tegen spyware/adware, enz. Firefox en opera kan je makkelijk naast internet explorer installeren, zodat dat internetexplorer (of windows) er last van heeft. En als je ze installeert, kan je ze daarna weer zonder problemen installeren. Voor meer info, bekijk de sites van Firefox en Opera
Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 19:52. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |