Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij snap ik hem min of meer, ik vind hem leuk, een goede VO ook ![]() Dit soort VO's zijn vaak wat warrig, ik denk dat als je een ander verhaal zou proberen, dat die best goed kunnen zijn, je schrijfstijl is wel leuk ![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Iedreen bedankt dus. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1) de kerel dus 2) het meisje dat gedood wordt (degene in het rode jurkje) 3) vrouw in de supermarkt waar hij (de moordenaar) zich langs wringt? 4) de moeder 5) Nicky (geen idee van het geslacht?) 6) ik-personage, 'andere slachtoffer', dus ik neem maar voor het gemak aan dat het een meisje is...? Sterk verhaal trouwens, en al helemaal voor een eerste keer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1) is idd die man 2) is het meisje dat gedood wordt ja, maar zij is niet de vrouw in rode jurk, die was 30 jaar oud ![]() 3) de vrouw in de supermarkt, wie hij langs loopt, tevens de vrouw in rode jurk dus ![]() 4) de moeder 5) Nicky (jongetje, dat kon noch onduidelijk zijn ja ![]() 6) De ik-persoon is idd een meisje ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat zijn prcs die drie dingen, waar ik over twijfelde, ik vond dat ik er te lang over na had gedacht. Eerst had ik iets anders met ergonomisch, gewoon normaal, toen dacht ik ergonomie klinkt mooier ![]() Heel erg bedankt iig, heb ik wat aan ![]() Volgens mij kan hem toch? omdat je naar onzijdige dingen kan verwijzen met mannelijke woorden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|