Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind het wel enorm erg voor je.. |
![]() |
||
Citaat:
Wat niet wegneemt dat ik weet hoe kut je je nu voelt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Veel sterkte nog! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik mocht ook mee picknicken maar dan wel met een stelletje eikels van de vereniging. *Jaloers... verdomd ik heb dus toch nog wel jaloerse gevoelens. Kreng! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het toch wel leuk dat ik mijn ex, na elkaar anderhalf jaar niet gesproken/gezien te hebben, weer sprak. Ik vond het nog leuker dat ik hem die dag daarna erg toevallig plotseling tegenkwam. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Gisteren heel goed gesprek gehad met mijn moeder. Heb over alles kunnen praten. Over vrienden en vriendinnen, over mijn ex, uitgaan, van alles. Eindelijk weer eens dat we samen waren (mijn opa was er ook, maar die telt dan niet zo mee ![]() ![]() ![]() Sinds zij een vriend heeft is dat niet meer zo. En dat is ook logisch. Ik vertel ook veel minder en dat komt niet alleen doordat zij een vriend heeft (ik blijf hem trouwens haar vriend noemen, maar ze zijn inmiddels al bijna een jaar getrouwd!), maar ook dat ik weer een vriendje kreeg etc... Maar was echt super gisteren. Heb er echt een goed gevoel over. |
![]() |
||
Citaat:
on topic: nog maar 3 nachtjes slapen....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|