Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2006, 14:40
Verwijderd
Ik dacht, och, ik open maar meteen een nieuwe. En verder voel ik niet veel op relationeel gebied, op het moment. Ben moe, wil niet aan ex denken en heb geen zin om me op anderen te richten nu.

Morgen studiereis met vrijwel al mijn studievriendinnen, da's wel heel tof. En vanavond gezellig samen eten. Met al die minoren zien we elkaar veel te weinig
Advertentie
Oud 11-05-2006, 14:45
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik voel me alweer wat beter, nogmaals bedankt voor de lieve reacties in het vorige topic!

Ik heb vandaag een klein cadeautje, soort gelukspoppetje, gekregen van vriendinnen, dat hadden ze gisteren even snel voor me gekocht. Echt heel lief. En ik ben met ze naar de ijssalon geweest vanmiddag, even veel calorieën naar binnen gewerkt en gelachen. Dat was wel even fijn.
Oud 11-05-2006, 15:16
I C U
I C U is offline
BAH BAH BAH! Maar dat heeft niets te maken met mijn relaties...

Enne. Tja, ik geloof dat ik mijn vriendjes en vriendinnetjes en de zon lief vind! JAHOE! Ik kan wel wat zonneschijn gebruiken, zowel uiterlijk als in mijn hoofd...
Oud 11-05-2006, 15:30
Verwijderd
Hij is lief

Altijd als er een kraai kraait, vraagt hij heel serieus 'wat zei je?' en ik trap er telkens weer in; 'ik zei niets hoor...'
Oud 11-05-2006, 16:01
__
__ is offline
weet niet of dit hier past maar eh. ja nouja ik heb zo'n 'vriend' die ik van internet ken, we waren echt enorm close alhoewel ik hem nooit heb ontmoet oid. het klinkt echt enorm kansloos zo, maar goed. hij heeft een beetje een erg boeiend leven, zeg maar. vriendinnen van me geloven al lang niet meer wat ie allemaal zegt. nu is z'n vader overleden aan kanker. en ik weet het even niet meer, het is zo verrot dat ik hem diep van binnen eigenlijk ook al lang niet meer geloof. maar.. what if? en ik voel me echt heel kansloos dat ik me druk maak om zo'n 'jongen van internet' maar ja we hadden wel iets ofzo. en nu dit en ik weet het niet meer. ik heb ook geen advies nodig oid, hoor (eh, léés) het alleen net en moet het gewoon ff kwijt. ofzo. nouja en dat is nu gebeurd dus ja hehe.

en verder, meer on topic; vanavond hebben hij en ik lekker de heeeeele avond samen en daar heb ik enorm veel zin in
Oud 11-05-2006, 16:15
Verwijderd
Heh, herkenbaar, ik had een studiegenootje wiens verhalen ik ook niet allemaal meer geloofde. Van het vriendinnetje geweest te zijn van een zanger van een Nederlands bandje tot drama om haar ouders tot dat haar paard dat plotseling opeens doodging (of een van de), nou ja, alles apart had nog wel gekund, maar ze had zó veel 'bijzondere' dingen dat het wel ongeloofwaardig werd.

Nja, heb eigenlijk nooit geprobeerd uit te vinden of het nou waar was of niet, maar ze was dan ook 'maar' een studiegenootje, geen vriendin ofzo. Heb dus eigenlijk geen advies, verder...
Oud 11-05-2006, 16:17
morango
morango is offline
ja, goh, hoe het gaat, ik snap er eigenlijk niks van, terwijl er volgens mij ook gewoon niks te snappen is.
oftewel: nogal verward.
maar eigenlijk is dat denk ik nergens voor nodig / goed voor, want is het allemaal heel duidelijk.
(alleen wéét ik dat wel, maar op een bepaalde manier dringt het niet echt tot me door ofzo)
we gaan in iedergeval nu 'normaal' met elkaar om. ik zie hem veel, we hebben dezelfde vrienden en gister hebben we met zn tweeen bij mij thuis gegeten en we doen wel vaker wat samen.
ik merk bij mezelf dat ik toch nog stiekem hoop heb... (en die hoop wordt er ook niet minder op omdat ik weet dat hij mij ook mist)
aan de ene kant wil ik hem terug, zou ik zoooo graag willen dat ie mijn vriendje weer is! en aan de andere kant zou ik hem willen kwetsen, hem pijn willen doen (zodat ie beseft dat ie mij eigenlijk nog heeel leuk vindt!)
en zoals we dan gister hier in de tuin gezellig zitten te praten met n biertje, dan is alles nog zo vertrouwd; zijn kleren, zijn geur, zijn manier van doen... alles! en dan zou ik zo graag hem vast willen pakken, en willen knuffelen.
gewoon, zoals het zou zijn als het nog aan was.

pfff... ik ben gewoon helemaal nog niet over hem heen...
Oud 11-05-2006, 17:00
groovy
groovy is offline
Ik voelde me een beetje rot (over school enzo) en toen belde hij en deed ik vrij kortaf tegen hem. Kreeg ik daarna nog een lief smsje van hem, dat het allemaal ging goedkomen. Vond het wel lief, omdat ik eigenlijk best bot deed terwijl hij extra moeite had moeten doen om me op dat moment te kunnen opbellen

Conclusie: hij gaat van lief naar nog liever
Oud 11-05-2006, 17:50
Verwijderd
Heerlijk die zon! Hij had geen zin om thuis te zitten dus stelde voor om dan maar te gaan picknicken. Kleedje mee, broodjes en drinken in de tas en een boek. En dan maar lekker samen suffen, lezen, kletsen en gewoon lekker genieten.

Vanavond heb ik een zussen-tutavond. Wel jammer dat er eentje ontbreekt, maar met z'n drieën komen we vast ook wel een heel eind.
Oud 11-05-2006, 17:57
Verwijderd
Het gaat zo goed dat ik gewoon alleen maar kan stralen en grijnzen. Als mensen over hem praten krijg ik een instant smile en ga ik blozen, als hij me lang aankijkt is mijn zinsbouw volledig weg en kan ik alleen nog maar "eehh, eeeh.. hihihi... jaaa eeeh" zeggen . Samen slapen is heerlijk, ik vind hem zo geweldig.

En over 2 weken gaan we samen naar Lissabon, en over 2 maanden zijn we alweer 3 jaar samen.
Oud 11-05-2006, 18:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zie vorig topic.
Oud 11-05-2006, 18:26
Lilium
Lilium is offline
Mijn lief komt zo en ik ben zo verliefd. <3
Oud 11-05-2006, 18:35
Kwekky
Kwekky is offline
Rot..
En kwaad
en frustrated..

Hij heeft na 4 jaar een relatie met mij, welgeteld 2 weken kunnen wachten voordat die is gaan wandelen met een andere bimbo..

Ik was dus niets waard
Oud 11-05-2006, 18:44
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Kwekky schreef op 11-05-2006 @ 19:35 :
Rot..
En kwaad
en frustrated..

Hij heeft na 4 jaar een relatie met mij, welgeteld 2 weken kunnen wachten voordat die is gaan wandelen met een andere bimbo..

Ik was dus niets waard
Hoe herkenbaar
Oud 11-05-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 11-05-2006 @ 18:50 :
Heerlijk die zon! Hij had geen zin om thuis te zitten dus stelde voor om dan maar te gaan picknicken. Kleedje mee, broodjes en drinken in de tas en een boek. En dan maar lekker samen suffen, lezen, kletsen en gewoon lekker genieten.

Vanavond heb ik een zussen-tutavond. Wel jammer dat er eentje ontbreekt, maar met z'n drieën komen we vast ook wel een heel eind.
ergens, als ik jouw posts zo lees, geloof ik nooit dat jij 22 bent...... my bad
Oud 11-05-2006, 18:47
Kwekky
Kwekky is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 11-05-2006 @ 19:44 :
Hoe herkenbaar
Goh, ben ik niet de enige (geeft ergens wel een rustgevend gevoel )
Vind het wel enorm erg voor je..
Oud 11-05-2006, 18:52
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
Kwekky schreef op 11-05-2006 @ 19:47 :
Goh, ben ik niet de enige (geeft ergens wel een rustgevend gevoel )
Vind het wel enorm erg voor je..
Ach, ik heb er inderdaad heel lang mee gezeten en nu soms nog, maar het is nu 2 maandjes geleden en het gaat een stuk beter met me!

Wat niet wegneemt dat ik weet hoe kut je je nu voelt...
Oud 11-05-2006, 18:52
Kwekky
Kwekky is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 11-05-2006 @ 19:52 :
Ach, ik heb er inderdaad heel lang mee gezeten en nu soms nog, maar het is nu al 2 maanden geleden en het gaat een stuk beter met me!

Wat niet wegneemt dat ik weet hoe kut je je nu voelt...
Bij mij is het nu bijna 3 maanden geleden..
Veel sterkte nog!
Oud 11-05-2006, 19:06
T!ne
T!ne is offline
Hij is mee een ijsje gaan eten Gisteren kon ik mijn gedachten er echt niet bijhouden, steeds moest ik aan hem denken. En ik betrap mezelf erop dat ik telkens kijk op de speelplaats of hij al buiten is..
Oud 11-05-2006, 19:09
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kwekky schreef op 11-05-2006 @ 19:35 :
Rot..
En kwaad
en frustrated..

Ik was dus niets waard
Zulke lange relaties vanaf je prille tienerjaren, op de duur blijf je maar gewoon bij elkaar "omdat je het zo gewoon bent"... Dus eigenlijk verbaast 't me niets. Maar dat maakt 't natuurlijk niet minder erg voor jou.
Oud 11-05-2006, 19:11
Methuselah
Methuselah is offline
Ik voel me trouwens enorm goed: al twee weken samen (jaja ) en vanavond gaan we wéér samen uit, vijfde dag op rij alweer dat we samen wat gaan doen...
Oud 11-05-2006, 19:13
Toet0r
Toet0r is offline
zaterdag zie ik hem weer lekker veel, het teamgenootje waarvan ik had verwacht dat hij ontzettend zou gaan zeuren vandaag was weer supertof, ging lekker lopend naar de stad en van het weer genieten en kwam toen een vriendinnetje tegen dus zijn we samen de stad ingegaan dus het gaat weer prima
Oud 11-05-2006, 19:15
Zeenimf
Zeenimf is offline
hij is gewoon zo lief. ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zeker nu nog zo lief zou zijn.
ik kan niet wachten tot de vakantie, dan kan ik hem nog vaker zien
ik ben zo verliefd en dat al 7 maanden
Oud 11-05-2006, 20:25
cagie
cagie is offline
Soms vind ik het eng hoeveel wij gemeen hebben en elkaar soms aanvoelen. Onze date vrijdag gaat helaas niet door maar we zijn wel voorzichtig plannen aan het maken voor volgende week.
Verder vandaag een goed gesprek gehad met een vriendin. Waar zon en een grasveld wel niet goed voor zijn.
En straks lekker werken met een jongen waar ik het heel goed mee kan vinden dus dat wordt hartstikke gezellig. Mijn dag kan niet meer stuk.
Oud 11-05-2006, 21:41
Verwijderd
Het was echt ontzettend gezellig vanmiddag en vanavond. Hij deed zo ontzettend leuk en aardig en lief en...
Maar ik heb ook net voor mezelf zitten bedenken dat er echt geen mogelijkheid is dat hij ook maar íets voor me voelt, dus ik ga ook niet verliefd op hem worden. Hij is gewoon te makkelijk met vrouwen, dus ook met mij.
Advertentie
Oud 11-05-2006, 21:55
Qimm
Qimm is offline
Goed, ik ben blij dat hij er weer is na een lange, zware dag. Lekker knuffelen en zo samen slapen
Oud 11-05-2006, 21:58
WolterB
WolterB is offline
Vandaag was geweldig, heerlijk gevierd dat we een half jaar samen zijn
Oud 11-05-2006, 22:02
Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Nala schreef op 11-05-2006 @ 18:50 :
Jakkes, dat wil ik ook.

Ik mocht ook mee picknicken maar dan wel met een stelletje eikels van de vereniging. *Jaloers... verdomd ik heb dus toch nog wel jaloerse gevoelens. Kreng! *
Oud 11-05-2006, 22:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zit nog steeds met zo'n zeurderig klotegevoel wat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik haat hem, gewoon omdat hij zo kinderachtig is en mij niet wil begrijpen, omdat hij heeft gelogen en me nu alweer vergeten is. Maar ik mis ook de mooie tijden die we hadden. Ik denk dat ik het gewoon mis om verliefd te zijn. Ik was dat zo gewend om verliefd te zijn op hem, om constant aan hem te denken, maar nu mag/kan ik dat niet meer.
Wat is het eigenlijk stom dat je zo'n tijd zoveel pijn kan hebben om iemand die zo'n ontzettende eikel blijkt te zijn.
Oud 11-05-2006, 22:20
Qimm
Qimm is offline
Je hebt nou eenmaal veel om die eikel gegeven
Oud 11-05-2006, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja.

Meh, puberjongens zijn schorem.
Ik ga me nu storten op die leuke jongen van de FRS, die toch niks met me wil en waar ik eigenlijk niet echt mee durf te praten, maar door z'n guitige apenkoppie blijf ik maar CD's bij 'm kopen en hij vind dat ik een zeldzaam voorkomende goede smaak heb.
Oud 11-05-2006, 23:38
Broeder
Broeder is offline
Rampzalig als altijd .
Oud 11-05-2006, 23:41
__
__ is offline
ik ben zo verlieeeeeeeefd
Oud 11-05-2006, 23:45
__
__ is offline
Citaat:
Broeder schreef op 12-05-2006 @ 00:38 :
Rampzalig als altijd .
BROEDER TOCH
Oud 12-05-2006, 00:08
Droomz
Droomz is offline
Het gaat prima.
Oud 12-05-2006, 00:11
__
__ is offline
oja gefeliciteerd ladii inge
Oud 12-05-2006, 06:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline

And I'm sure the view from heaven
Beats the hell out of mine here
And if we all believe in heaven
Maybe we'll make it through one more year
Down here
You won't be comin' back
And I didn't get to say goodbye (goodbye)
I really wish I got to say goodbye
Oud 12-05-2006, 06:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
When something terrible happens and you're in the middle of it you really do feel like you're never going to be the same again. You feel like every day of your life from now will have about the same dull greyness. Sometimes you feel like you'll never smile again. Then, of course, the day arrives when the anger and bitterness are not as intense as they were the day before, and eventually the catastrophe seems like a distant memory from some other lifetime. You begin to feel ... okay. Not great, not good, but not bad either. You can laugh without feeling guilty. You can smile without wanting to cry.

Dit stuk kwam ik tegen in een boek dat ik aan het lezen was (Dinner for Two - Mike Gayle) en ik vond het zo mooi (En toepasselijk voor dit topic).
Oud 12-05-2006, 08:20
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Heb stiekem best veel zin in vanavond Heb zo het gevoel dat het erg leuk gaat worden!
Oud 12-05-2006, 08:27
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-05-2006 @ 07:25 :

And I'm sure the view from heaven
Beats the hell out of mine here
And if we all believe in heaven
Maybe we'll make it through one more year
Down here
You won't be comin' back
And I didn't get to say goodbye (goodbye)
I really wish I got to say goodbye
Yellowcard! <3

Ik vond het toch wel leuk dat ik mijn ex, na elkaar anderhalf jaar niet gesproken/gezien te hebben, weer sprak. Ik vond het nog leuker dat ik hem die dag daarna erg toevallig plotseling tegenkwam.
Oud 12-05-2006, 09:25
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Waarom kan ik nou nooit eens mijn bek houden? Waarom moet ik nou ALTIJD en OVERAL een mening over hebben, ook op momenten dat ik beter stil kan blijven?
Oud 12-05-2006, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 12-05-2006 @ 09:20 :
Heb stiekem best veel zin in vanavond Heb zo het gevoel dat het erg leuk gaat worden!
Gefeliciteerd meis Geniet dan maar lekker vanavond.

OT: Gisteren heel goed gesprek gehad met mijn moeder. Heb over alles kunnen praten. Over vrienden en vriendinnen, over mijn ex, uitgaan, van alles. Eindelijk weer eens dat we samen waren (mijn opa was er ook, maar die telt dan niet zo mee hahaha... Want die hoort toch niets ) en haar vriend er niet was. Ik vind het wel altijd gezellig als hij er is, maar soms mis ik de tijd dat we samen waren. Met drie meiden in huis. Mijn moeder, mijn zusje en ik. Dat we nachtelijke gesprekken hadden in de keuken en lekker konden lachen en echt heel open en eerlijk en leuk met elkaar konden praten.
Sinds zij een vriend heeft is dat niet meer zo. En dat is ook logisch. Ik vertel ook veel minder en dat komt niet alleen doordat zij een vriend heeft (ik blijf hem trouwens haar vriend noemen, maar ze zijn inmiddels al bijna een jaar getrouwd!), maar ook dat ik weer een vriendje kreeg etc...
Maar was echt super gisteren. Heb er echt een goed gevoel over.
Oud 12-05-2006, 10:44
fractuur
fractuur is offline
Jongens zijn echt communicatieve rampen..
Oud 12-05-2006, 11:35
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
fractuur schreef op 12-05-2006 @ 11:44 :
niet met je eens.... als ie gewoon zegt wat ie denkt is er toch niks aan de hand? waarom moeten meiden altijd in metaforen praten? ja is nee en nee is nee,..... zoiets... heel irritant.

on topic: nog maar 3 nachtjes slapen....
Oud 12-05-2006, 13:20
Verwijderd
Jeetje, die topics gaan echt razendsnel!

OT: Ik mis hem, mja, das oud nieuws. Vanmorgen heeeerlijk lekker samen wakker geworden, had stiekum expres de wekker een half uurtje vroeger gezet
Had wel het gewenste effect
Over 2 maanden lekker samen 4 daagjes naar Antwerpen, heb er nu al enorm veel zin in!
Oud 12-05-2006, 13:52
Zwerfkat
Zwerfkat is offline
Aaaah ik heb vannacht bij hem geslapen maar er is niets gebeurd en ik weet niet of ik daar van baal. Hij maakt me ZO ontzettend in de war, met zijn praatjes dat ik 'niet zo stoer moet doen' en eens lief moet zijn. Hij doet ook nooit lief, ik heb continu het idee dat ik me moet verdedigen, dat ik alert moet blijven en hij ziet dat nu als afstandelijk. We waren gisteren wel opeens veel duidelijker tegen elkaar, na een tijdje tegen elkaar gillen: 'Wat WIL jij nou van mij!' gilde ik maar: 'Jou!' en later zei hij dat hij me heel leuk vindt en graag dichtbij me wil zijn maar dat 't hem dus niet lukt omdat ik die afstand houd. Vanochtend waren we weer vervelend als vanouds en heb ik hem maar een kusje gegeven en ben ik vroeg weggegaan.. Ohh en we hebben ook nog over 'het' meisje in zijn leven gepraat en hij zei dat hij van haar houdt, maar het zo niet langer wil. IK WEET OOK NIET WAT IK DAARMEE AANMOET.
Oud 12-05-2006, 13:57
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
fractuur schreef op 12-05-2006 @ 11:44 :
Ja .
Oud 12-05-2006, 14:05
Verwijderd
@Ladii..Inge: Gefeliciteerd!
Mja. Ik hoor verschillende meningen van verschillende mensen, en ik weet het gewoon niet.
Oud 12-05-2006, 14:30
Mephisto
Mephisto is offline
Het is echt bijzonder mooi om vrijgezel te zijn
Oud 12-05-2006, 14:35
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Bedankt voor de felicitaties
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten