Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2006, 06:58
Ostentation
Ostentation is offline
Ok, ik val maar gelijk met de deur in huis. Gistermiddag, ja u leest het goed, waren mijn vriend en ik even bezig gegaan. Zijn kamer is nogal gehorig dus dat is extra spannend zo op een middag. Wat ik nog wel eens wil doen, is geile dingen in zijn oor zeggen, omdat ie daar extra heftig van gaat doen en ik dat uiteraard heel erg fijn vind.

Nu vroeg ik hem wat hij geil vond, en het leek hem "wel geil" als ik het een keer met een meisje zou doen. Ik weet dat hij altijd eerlijk is in bed, dus ik ging er wat dieper op in. Ik vroeg wat ik dan zoal met haar moest doen, en hij begon met wat zoenen en strelen. Ok, ik mag niet met een jongen, onschuldig msnen ziet hij al als gevaarlijk, maar ík, zoenen met een meisje en verder gaan, dat mag wel

Toen ik wat meer in details ging treden, zei ik iets wat op ons sloeg, en toen kwam hij klaar. Ik voelde me best wel een beetje raar, want hij zou het niet erg vinden als ik voor zijn neus intieme dingen stond te doen met een meisje. Gelukkig was zijn geslachtsdeel nog steeds erg opgewonden, dus ik kon genieten van een tweede keer. Ik ging weer verder met waar ik gebleven was, en zei toen wel heel, voor hem enigszins, geile dingen. Het ging eigenlijk best ver wat ik zei, maar ik wilde gewoon weten of hij het echt zo geil vond als ik met een andere vrouw stond. En ja, na vijf minuten kwam hij al weer. Ik voelde me weer eens klote, want a. ik was niet gekomen, en b. ik wist hoe mijn vriend over mij dacht.

Nu de vraag, jongens, is het normaal dat jij er geil van wordt als je vriendin intieme dingen doet met een andere meid? Of is dit het punt waarop je zegt, beste Ostentation, dit is niet echt goed ofzo.

Reageert u liever via een pm, dan dat mag altijd.

Osten
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 07:22
Verwijderd
Hehe, heikel punt, veel kerels schijnen het inderdaad geil te vinden te zien hoe twee meiden het met elkaar doen. De groep die het ook daadwerkelijk niet erg zou vinden om zijn éigen vriendin het met een andere meid te zien doen is al een flink stuk kleiner

Ik zou het persoonlijk niet tof vinden, om de simpele reden dat ik geloof dat dat precies hetzelfde kan betekenen als met een kerel, en dat vind ik ook niet tof.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 08:51
Uice
Uice is offline
Lesbo's zijn uiteraard een soort hogere levensvorm, maar mijn eigen vriendin zou ik niet haar tong in wiens hoofd dan ook willen zien steken.
Toch liever bij een meisje dan bij een jongen echter, aangezien ik er vanuit ga dat zij bij vrouwen niet echt seksuele gevoelens heeft.

Ik vind het hoe dan ook een beetje een raar voorbeeld.
Oud 20-06-2006, 09:46
Baas-J
Baas-J is offline
Als het om mijn vriendin zou gaan lijkt het mij geen fijn gezicht om haar te zien zoenen/sexen met iemand anders... man óf vrouw maakt in dat geval niet bijster veel uit (als ik zou moeten kiezen dan wel de vrouw..).

Twee vrouwen samen wordt echter door veel mannen wel heel geil gevonden, maar denk niet dat het iets is waar jij je klote om moet voelen... Het is immers jouw vriendje en fantasien hoeven niet altijd de realiteit te worden toch!
Oud 20-06-2006, 11:50
Verwijderd
Het feit dat hij dat geil vindt betekent niet dat als het daadwerkelijk zou gebeuren zijn jaloersheid niet op zou spelen. Het idéé vindt hij waarschijnlijk alleen aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:00
Myuki
Myuki is offline
mooi plastisch beschreven...

Mijn vriendje vindt het vast ook een erg geil idee... Maar als ik een vriendinnetje mee naar zijn huis zou nemen om het uit te voeren zou hij waarschijnlijk minder enthousiast zijn.

Wees blij dat zijn fantasie niet is om je vast te binden en helemaal blauw te slaan, dat is veel minder liefdevol.
Oud 20-06-2006, 12:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Myuki schreef op 20-06-2006 @ 13:00 :

Wees blij dat zijn fantasie niet is om je vast te binden en helemaal blauw te slaan, dat is veel minder liefdevol.
Dit slaat natuurlijk nergens op, maar dat terzijde.

Ik sluit me een beetje bij nare man aan denk ik. Veel mannen zien het als geil in een fantasie maar in het echt zullen velen het niet cool vinden. Ikzelf word er sowieso niet bijzonder warm van trouwens.
Oud 20-06-2006, 13:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
TS, waarom voel jij je zo klote bij het feit dat jouw vriend jou wel eens samen met een vrouw zou willen zien? Wat voor beeld heeft hij dan volgens jou dan opeens over jou? Ik zie niet echt waarom je je daar klote over zou moeten voelen. Bovendien, dat hij het leuk zou vinden is 1 ding. Dat jij het dan ook gelijk maar moet doen, beslis je altijd nog zelf natuurlijk.

Mijn vriend zou het ook heel opwindend vinden om mij eens met een andere vrouw bezig te zien en we hebben het daar dan ook al vaak over gehad. Want zelf ben ik daar eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar en het lijkt me heel gaaf om mijn vriend op die manier op te geilen en toe te laten kijken.

En ik weet ook dat mijn vriend het niet alleen zegt geil te vinden, maar het ook daadwerkelijk goed zou vinden als de situatie zich voor zou doen. Hij weet namelijk dat een andere vrouw geen bedreiging voor onze relatie zou vormen, omdat ik immers nog nooit gevoelens voor een vrouw heb gehad en mij het alleen om de ervaring gaat. Op het moment dat ik wel gevoelens zou krijgen voor een vrouw, zou ik het dan ook afkappen. Daar vertrouwt hij mij in en ik mijzelf ook. En dat is dus ook precies de reden dat hij er niks op tegen zou hebben. Hij weet dat het voor mij alleen een keer experimenteren is en dat ik dat ook gelijk met hem zou delen, zodat het ook een ervaring van ons samen zou worden. Waarom zou hij er dan nog iets op tegen hebben?
Oud 20-06-2006, 13:11
Verwijderd
Jij altijd met je verhalen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:32
rebeccaw
rebeccaw is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-06-2006 @ 14:09 :
TS, waarom voel jij je zo klote bij het feit dat jouw vriend jou wel eens samen met een vrouw zou willen zien? Wat voor beeld heeft hij dan volgens jou dan opeens over jou? Ik zie niet echt waarom je je daar klote over zou moeten voelen. Bovendien, dat hij het leuk zou vinden is 1 ding. Dat jij het dan ook gelijk maar moet doen, beslis je altijd nog zelf natuurlijk.

Mijn vriend zou het ook heel opwindend vinden om mij eens met een andere vrouw bezig te zien en we hebben het daar dan ook al vaak over gehad. Want zelf ben ik daar eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar en het lijkt me heel gaaf om mijn vriend op die manier op te geilen en toe te laten kijken.

En ik weet ook dat mijn vriend het niet alleen zegt geil te vinden, maar het ook daadwerkelijk goed zou vinden als de situatie zich voor zou doen. Hij weet namelijk dat een andere vrouw geen bedreiging voor onze relatie zou vormen, omdat ik immers nog nooit gevoelens voor een vrouw heb gehad en mij het alleen om de ervaring gaat. Op het moment dat ik wel gevoelens zou krijgen voor een vrouw, zou ik het dan ook afkappen. Daar vertrouwt hij mij in en ik mijzelf ook. En dat is dus ook precies de reden dat hij er niks op tegen zou hebben. Hij weet dat het voor mij alleen een keer experimenteren is en dat ik dat ook gelijk met hem zou delen, zodat het ook een ervaring van ons samen zou worden. Waarom zou hij er dan nog iets op tegen hebben?

Laatst gewijzigd op 20-06-2006 om 14:49.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:39
Verwijderd
ah toe even
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 13:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
rebeccaw schreef op 20-06-2006 @ 14:32 :
stelt zich nog steeds beschikbaar
Euh... dit was geen oproep hoor, dat pak ik toch wel even anders aan.
Oud 20-06-2006, 13:44
rebeccaw
rebeccaw is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-06-2006 @ 14:41 :
Euh... dit was geen oproep hoor, dat pak ik toch wel even anders aan.
hahah begrijp ik hoor was meer als geintje bedoeld! had het zelf ook wel anders aangepakt dan..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:06
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 20-06-2006 @ 13:13 :
Dit slaat natuurlijk nergens op, maar dat terzijde.

Ik sluit me een beetje bij nare man aan denk ik. Veel mannen zien het als geil in een fantasie maar in het echt zullen velen het niet cool vinden. Ikzelf word er sowieso niet bijzonder warm van trouwens.
Om aan te geven dat er niks zieks is aan zijn fantasie, dat er fantasieën zijn die veel verder gaan... Lijkt me duidelijk.
Oud 20-06-2006, 14:25
CrazY G
CrazY G is offline
@TS het is gewoon een fantasie. Elke jongen vind dat wel geil, vooral als je zo geil gaat lopen vertellen hoe jij het met EEN meisje zou doen. De vraag is hoe moet je dat NIET geil vinden?
Wees blij je vriendje is een mens
Oud 20-06-2006, 14:35
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Baas-J schreef op 20-06-2006 @ 10:46 :
Twee vrouwen samen wordt echter door veel mannen wel heel geil gevonden, maar denk niet dat het iets is waar jij je klote om moet voelen... Het is immers jouw vriendje en fantasien hoeven niet altijd de realiteit te worden toch!
Oud 20-06-2006, 14:48
Ostentation
Ostentation is offline
Heeft ie gelijk in, maar gewoon het idee als je een goede relatie hebt, wil je toch niet dat je vriendin gaat lopen sexen met een vrouw? Ik vond het echt heel vaag om dat te horen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:50
Verwijderd
Hij wíl het ook niet, hij vindt het geil om erover te fantaseren, dat verschil moet je zien.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:53
Ostentation
Ostentation is offline
oke. maar ik zie het dus helaas niet helemaal zo, ik zie het gewoon wat anders, maar dat ligt aan mij

het kwam gewoon heel raar over, dat hij er geen moeite mee zou hebben om mij met iemand anders te delen, ik denk dan, ben ik dus niet alleen van jou?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:55
Verwijderd
Komt mij een beetje over als doemdenken en vooral 'doe niet zo moeilijk'.

Edit, overigens begrijp ik je punt wel maar ik snap hem ook.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:57
Ostentation
Ostentation is offline
hm oke. maar goed, genoeg hierover. Ik denk dat ik hem maar eens ga bellen

thank you guys
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 15:02
rebeccaw
rebeccaw is offline
Citaat:
Ostentation schreef op 20-06-2006 @ 15:57 :
hm oke. maar goed, genoeg hierover. Ik denk dat ik hem maar eens ga bellen

thank you guys
weet wel zeker dat je hier niet te zwaar aan moet tillen hoor! de kans is zoooooooooooo groot dat hij het totaal niet relaxed zou vinden als je het echt zou doen...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 17:50
Lelle_*
Lelle_* is offline
Hmm, ik begrijp het wel enigszins. Ik vind het prima dat mijn vriendje over mij fantseert, maar dat hij over mij en een ander vrouw fantaseert, zou mij ook ergens een rotgevoel bezorgen, omdat hij niet genoeg heeft aan fantaseren over mij alleen. En ja, mensen kunnen dit stom vinden, maar zo zwaar til ik er denk ik wel aan. Dus ik begrijp de topicstarter wel een beetje.

Mocht mijn vriend ooit aangeven het geil te vinden daar over te fantaseren, dan doet hij dat ook maar in zijn eentje. Ik zou, zoals de topicstarter, daar (als ik dat niet leuk vind) ook niet op in gaan.
Oud 20-06-2006, 19:07
Menahem
Menahem is offline
Geen idee of dat normaal is.

Persoonlijk zou ik pissed zijn als mijn vriendin het met een ander zou doen. Of dat nou een man of een vrouw is maakt mj niet uit, vreemdgaan is vreemdgaan.

Ik snap sowieso niet dat sommige mannen het niet erg vinden als hun vriendin het met een andere vrouw doet, maar dat ze het wél erg vinden als ze het doen met een man.
Oud 20-06-2006, 19:20
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Myuki schreef op 20-06-2006 @ 15:06 :
Om aan te geven dat er niks zieks is aan zijn fantasie, dat er fantasieën zijn die veel verder gaan... Lijkt me duidelijk.
En die fantasieën die verdergaan zijn meteen niet liefdevol of ziek? Give me a break.
Oud 20-06-2006, 19:31
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Menahem schreef op 20-06-2006 @ 20:07 :
Geen idee of dat normaal is.

Persoonlijk zou ik pissed zijn als mijn vriendin het met een ander zou doen. Of dat nou een man of een vrouw is maakt mj niet uit, vreemdgaan is vreemdgaan.

Ik snap sowieso niet dat sommige mannen het niet erg vinden als hun vriendin het met een andere vrouw doet, maar dat ze het wél erg vinden als ze het doen met een man.
Hoe ziet het met fantaseren daar over dan? Tot hoever kun je dan gaan?
Oud 20-06-2006, 19:45
Hoii
Hoii is offline
welke gezonde, geile jongen zou het niet met 2 vrouwen willen doen?
Oud 20-06-2006, 20:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-06-2006 @ 09:51 :
Lesbo's zijn uiteraard een soort hogere levensvorm
Oud 20-06-2006, 21:05
Fides
Fides is offline
Ik hoef mijn vriendin niet te zien zoenen met iemand anders, ook geen meisje.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 21:22
Vip3r
Vip3r is offline
Kan me voorstellen dat hij dat geil vindt. Als hij weet dat jij echt niet een relatie met een andere meid zou beginnen is het natuurlijk niet zo erg dat jij met een andere meid dingen doet in zijn bijzijn. Zou ik iig niet erg vinden. Een jongen is toch heel wat anders.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 21:26
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Menahem schreef op 20-06-2006 @ 20:07 :
Ik denk om de redenen die ik ook al beschreef. Een partner van het zelfde geslacht wordt in het geval van heteroseksualiteit minder snel als bedreigend ervaren dan iemand van het andere geslacht. Het gaat daarbij immers puur om de ervaring, een 'excuus' die je bij de nieuwsgierigheid naar seks met iemand van het andere geslacht niet kunt gebruiken, want die heb je immers al met je eigen partner. Plus dat je de ervaring in dit geval met je eigen partner deelt, en het dus iets van jullie drieeën is. Je hebt dan dus met een heel andere situatie te maken dan het geval is bij wat mensen als echt vreemdgaan ervaren.

Laatst gewijzigd op 20-06-2006 om 21:29.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend vindt het helemaal niet opwindend. Gelukkig Ik zou best met een vrouw kunnen zoenen, maar niet meer dan dat.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 20-06-2006 @ 22:05 :
Ik hoef mijn vriendin niet te zien zoenen met iemand anders, ook geen meisje.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 13:01
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Lelle_* schreef op 20-06-2006 @ 20:31 :
Hoe ziet het met fantaseren daar over dan? Tot hoever kun je dan gaan?
Nee, ik fantaseer daar ook niet over.
Iedereen moet gewoon van haar afblijven, óók in mijn dromen

Citaat:
pain from above schreef op 20-06-2006 @ 20:45 :
*steekt vinger op*
Oud 21-06-2006, 14:04
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Vreemd gaan is vreemd gaan, of dat nou met een man is of met een vrouw dat maakt geen ruk uit. Maar toch is het voor mijn gevoel erger als ze vreemd zou gaan met een man.

En of het geil is om 2 vrouwen het met elkaar te zien doen? Ja zeker, zolang ze maar lekker zijn, en ik er geen relatie mee heb.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 14:11
Estar
Estar is offline
Citaat:
Menahem schreef op 21-06-2006 @ 14:01 :

*steekt vinger op*
Ook niet als ze je vrouw zouden clonen he?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 14:17
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-06-2006 @ 22:26 :
Ik denk om de redenen die ik ook al beschreef. Een partner van het zelfde geslacht wordt in het geval van heteroseksualiteit minder snel als bedreigend ervaren dan iemand van het andere geslacht. Het gaat daarbij immers puur om de ervaring, een 'excuus' die je bij de nieuwsgierigheid naar seks met iemand van het andere geslacht niet kunt gebruiken, want die heb je immers al met je eigen partner. Plus dat je de ervaring in dit geval met je eigen partner deelt, en het dus iets van jullie drieeën is. Je hebt dan dus met een heel andere situatie te maken dan het geval is bij wat mensen als echt vreemdgaan ervaren.
Nee denk dat je de verklaring ergens anders moet zoeken. Vrouwen kunnen elkaar niet bevruchten, een andere man kan dat wel (het is niet voordelig om het kind van een ander op te voeden). Wanneer 2 vrouwen het met elkaar doen, is er altijd een kans dat de man mee mag doen en daardoor heeft de man dus een grotere kans zijn genen te verspreiden.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 14:50
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Als ik een vriendin zou hebben die zelf graag eens wil proberen hoe het is met een meisje, zou ik dat waarschijnlijk toestaan als ze het vantevoren zou vragen en er achteraf eerlijk over zou zijn. Anders niet.
Oud 21-06-2006, 15:07
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
*steekt hand op*
Oud 21-06-2006, 16:31
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 21-06-2006 @ 16:07 :
*steekt hand op*
ahum
Oud 21-06-2006, 16:47
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 20-06-2006 @ 20:20 :
En die fantasieën die verdergaan zijn meteen niet liefdevol of ziek? Give me a break.
je trekt wel snel je conclusies...
Oud 21-06-2006, 18:30
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 21-06-2006 @ 17:31 :
ahum
ik ook niet, zeker niet als m'n vriendin 1 van die twee is.
Oud 21-06-2006, 19:00
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
drezzz schreef op 21-06-2006 @ 19:30 :
Ik had het persoonlijk tegen Nytewolf
Oud 21-06-2006, 19:58
Bart
Bart is offline
Citaat:
Ik dus. Ik heb genoeg aan alleen mijn vriendin en ik zou ook écht niet willen zien hoe zij met een ander, jongen of meisje, zou liggen vozen. Klinkt misschien als iets uit de eighties, maar ik, als gezonde geile jongen ( ) vind dat seks iets is tussen mensen die echt van elkaar houden.

Ik heb niks tegen mensen die het wel zouden willen, maar mij lijkt het dus echt niks.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 20:05
2B!
2B! is offline
Citaat:
Bart schreef op 21-06-2006 @ 20:58 :
Ik dus. Ik heb genoeg aan alleen mijn vriendin en ik zou ook écht niet willen zien hoe zij met een ander, jongen of meisje, zou liggen vozen. Klinkt misschien als iets uit de eighties, maar ik, als gezonde geile jongen ( ) vind dat seks iets is tussen mensen die echt van elkaar houden.

Ik heb niks tegen mensen die het wel zouden willen, maar mij lijkt het dus echt niks.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 20:37
Metal
Metal is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 20-06-2006 @ 14:11 :
Jij altijd met je verhalen.
Ja echt he.
Oud 21-06-2006, 20:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
drezzz schreef op 21-06-2006 @ 19:30 :
Daar staan alleen maar problemen door ja. En zelfs al zouden er geen problemen door ontstaan, dan zou het fucking not done zijn.
Oud 21-06-2006, 21:11
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Myuki schreef op 21-06-2006 @ 17:47 :
je trekt wel snel je conclusies...
Dat is iets wat jij zei/impliceerde .

@Martine: zeg het eens?
Oud 25-06-2006, 14:07
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Menahem schreef op 21-06-2006 @ 14:01 :
Nee, ik fantaseer daar ook niet over.
Iedereen moet gewoon van haar afblijven, óók in mijn dromen

*steekt vinger op*

Het valt me nog wel mee dat er dus ook echt jongens zijn die dat gewoon níet zien zitten en daar ook niet (weinig?) over denken .. Dat betekend dus ook dat ik niet heel raar ben!
Oud 25-06-2006, 18:48
Poeperd
Poeperd is offline
Ik heb de rest van het topic niet gelezen, misschien is dit al gezegd.

Je vriend wil niet dat andere jongens aan je zitten en is jaloers - heel normaal voor een jongen.
Je vriend zou jou graag met een meisje seksuele handelingen zien verrichten - nog normaler voor een jongen.

Ik zie niet echt in wat hier raar aan is. En waarom zie je nu 'hoe jouw vriend jou ziet'? Hoe ziet hij je dan volgens jou?

Mijn vriend zou het ook leuk vinden als ik dat zou doen en daar hebben we het al ontzettend vaak over gehad. Maar ik heb nooit het gevoel gehad van 'wat gemeen, het mag wel met meisjes, maar niet met jongens en ojee mijn vriend ziet mij als een geil seksobject (of iets dergelijks)'.

Wat ik ook een beetje raar vind is dat je aan de ene kant tijdens de seks erop ingaat, je zegt geile dingen tegen hem etc. Maar na de seks voel je je er klote over. Dat je het niet leuk vindt als je vriend je graag met een ander meisje ziet had je dan toch ook al door tijdens de seks?

Nouja, in ieder geval zou ik me er niet zo druk om maken. Het is volkomen normaal en er is dus niks mis met je vriend.

Regels voor berichten