Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2006, 00:27
Maradinus
Maradinus is offline
Is het geluid goed ??
Duurt het opladen lang??
Welke kleur wit of zwart??
Kan je zien welk nummer hij draait??
Kortom wat raden jullie aan "goed koop" of "geen goede koop"

mvg Maradinus
Oud 02-05-2006, 01:14
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 02-05-2006 @ 01:27 :
Is het geluid goed ?? (1)
Duurt het opladen lang?? (2)
Welke kleur wit of zwart?? (3)
Kan je zien welk nummer hij draait?? (4)
Kortom wat raden jullie aan "goed koop" of "geen goede koop" (5)

mvg Maradinus
(1) ja

(2) geen idee. Paar uurtjes

(3) wtf... wat je zelf het mooist vindt, natuurlijk.

(4) ja + meer info

(5) Hang ervan af wat je wil. Het is de low-end van hun gamma. Ziet er leuk uit, kwalitatief in orde, zonder dat je je er blauw aan betaalt. Een 1GB-iPod is ideaal als je zoekt naar een blits ding om op elk moment je top-300 muziek bij je te hebben.
Oud 02-05-2006, 11:37
CrazY G
CrazY G is offline
Ik vind hem wel groot voor een 1gb speler. Er zijn zat andere spelers die lekker klein zijn en kan je om je nek hangen. Die ipods vind ik altijd onhandig als je nummers wilt wisselen. Maarja persoonlijke kwesties.
Oud 02-05-2006, 11:52
Hulk
Hulk is offline
hij is er toch alleen in 2 en 4 gb uitvoering?

maar het is wel een goede koop.. er komen snel krasjes op, wat dat betreft kun je beter de witte kopen, want daar zie je ze bijna niet op. of een beschermhoesje natuurlijk..
batterijduur is lang.. ik hoef hem maar eens in de 2 weken op te laden en luister elke dag 40 minuten ofzo. opladen duurt iets van 4 uurtjes ofzo.

deze kun je trouwens ook om je nek hangen

Oud 02-05-2006, 16:13
CrazY G
CrazY G is offline
weet ik maar hij is te groot voor de nek, en die nekding kost ook weer 50euro zo.
Oud 02-05-2006, 17:29
ILUsion
ILUsion is offline
Veel te groot voor aan je nek is enkel een persoonlijke interpretatie, en ik geloof dat de lanyard met ingebouwde oortjes maar 39 euro kost. In ieder geval: mijn zus heeft 1GB witte nano en ze is er tevreden over. Te groot van fysiek formaat zou ik niet zeggen: die kleine dingetjes zijn vaak iets te moeilijk te bedienen en de nano is echt niet zo heel groot hoor, eerder een handig formaat zou ikzelf zeggen.

Wat die 1GB betreft: voor 50 euro meer heb je dubbel zo veel opslagcapaciteit, dat lijkt me prijs-kwaliteit toch ietsje beter, van de 4GB weet ik niet vanbuiten de prijzen, maar die zullen prijs-kwaliteit ook nog ietsje beter zijn, geloof ik. Je moet natuurlijk zelf weten of je genoeg hebt aan 1 GB of dat je liever toch 2GB hebt (ikzelf ben eerder een allesmeenemer: iPod 60GB en bijna altijd tot de nok gevuld).
Oud 02-05-2006, 21:51
Hydrogen
Hydrogen is offline
Eerlijk is eerlijk. De nano stelt enorm teleur wat betreft gb's. Voor dat prijsje heb je zat betere mp3 players.
Oud 05-05-2006, 12:45
Al Murphy
Al Murphy is offline
En ook dat is een kwestie van "smaak".

Voor mij hoeft een iPod/mp3-ding echt niet mijn halve of hele cd-collectie te bevatten. Ik vind het ook al geweldig leuk (en soms tijdrovend) om gewoon het beste van het beste op dat dingske te zetten. Kiezen wat erbij moet, kiezen wat eraf kan. 60GB zou ik ook wel vol krijgen, maar op deze manier luister ik veel bewuster naar mijn muziek. + nu en dan een podcast
Oud 10-05-2006, 09:38
Verwijderd
Als je het doet voor het gadget gehalte zou ik zeker een ipod nano kopen. Wil je gewoon een goede 1gb mp3-speler, kijk dan naar zoiets

http://www.mp3shop.nl/product/18153

Voor het geld wat je over hebt koop je gewoon hele goede oordopjes en dan heb je echt stukken beter geluid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten