Advertentie | |
|
![]() |
|
tum tumtum...
owke, ik weet heel weinig te ijlen enzow, maar heel veel suc7 daarow en ik kom nog wel langs *heb geld ![]() ik hou van je meisje en wil je echt niej kwijt, ik ben erg trots dat je er wat aan gaat doen en nog wel vrijwillig, ookal zie je er nu wat tegen op. you won't lose me, je bent mijn liefste zus diek ooit heb gehad. *knuffiej en een kusje* je zussiej Syl |
![]() |
||
Citaat:
Dit betekend veel voor me *knuffiej* En als je genoeg geld hebt, je hoeft maar tot Gouda te reizen ![]() ![]() *knuffiej* Eendjuh
|
Heej liefe meissie!!!!!
Heel veel suc6!!!!!!!! Heel veel sterkte!!!!!! Heel veel moed!!!!!! Heel veel geluk!!!!!! Heel veel liefs!!!!!!! Heel veel knuffels!!!!!!!! You're gonna make it!!!! Laura
|
Sterkte meis... je weet mijn nummer, mn email adres enzo, dus als je wil kan je me bereiken... ik neem aan dat je wel nog eens op internet komt? Ik hoop dat het dit keer wel goed gaat...
*knuf*
||
Citaat:
En je nummer... *moet ff kijken* Jah, hebbik ![]() Thnx meis ![]() *knuffiej* Eendje
||
Citaat:
![]()
|
thnx
![]() Ik heb nu mn eerste week bijna achter de rug en tis eg beter daar ![]() ![]() ![]() Ook zag ik mn mentor van vorig jaar vanochtend voor t eerst weer terug, was eg kewl, komt ie de huiskamer binnen lopen, roept ie eg zow heel blij: Rhianneeeeeeeeeeeeeeee ![]() Hijs eg kewl. Ik hou ook dit keer elke dag bij, maar ben mn boekiej vergeten, dus kan niks overtypen en t waren al 16 bladzijdes ![]() ![]() Vandaag heb ik ook m'n eerste therapie gehad. Was wel apart zeg maar, maar tis eg lastig voor me, ik ben niet zown typetje, die echt graag zo bij elkaar dingen bespreekt enzow. Moet ook nog ff wennen aan de C1groep. C1 is dan mn therapie groep zeg maar. De socio's hier zijn owk eg geweldig ![]() ![]() Als maandagavond aktiviteit hadden we een watergevecht was ook heel melig, tis hier een traditie om in de sloot te springen ![]() Maar ja, alles gaat dus ok. Ondanks dat alles zo snel is gegaan. Ik voel me daar wel net iets veiliger dan thuis. En de anderen op mn afdeling zijn ook heel gezellig en de blunders zijn ook heel kewl, vooral van de socio's enzow ![]() Maarja, ik laat wel weer es iets van me horen. *knuffiej* Eend
|
Heej!!
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!! Ben blij dat t goe met je gaat daar... klinkt alsof je t naar je zin hebt daar ![]() Hebben ze ook leuke mannelijke socios daarzo? ![]() Mjeps dwaal beetje af van je onderwerp he ![]() Leuk weer wa van je te horen! *heel dikke knuffel* Lautjuh!!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wat een lol, lijkt wel een reunie hier..
zie die topic nu pas staan duss.. Maar meis, kun je me het adres niet meelen ofzow? Dan kan ik brief/kaartje sturen!!! leukleukleuk en kheb weer beltegoed, dus als je nr geeft kank ook smsen als je dat leuk vind. Bellen niej, durfk niet.. ist ik toch erg Ik mis iedereen wel, including u.. Ik weet niet wat het is met mij, kwil graag contact met iedereen, goede band opbouwen en onderhouden, maar als mensen te dicht bij me komen, duw ik ze altijd weer weg ![]() Meis, ik ga zo aan je denken en voor je duimen en alles! Ik hoop echt dat het bewandelen van die moeilijke we \g je goed af zal gaan, en dat je dan uiteindelijk dat mooie punt kunt bereiken, en echt kunt gaan genieten van je leven. Ik denk echt wel aan je hoor, en geef veel om je. Jij en alle anderen zullen altijd een plekje houden in mijn hart, echt altijd.. Waaaah, dat heb ik jullie nooit verteld!!! Toen ik in Rome was met school, heb ik daar in 2 verschillende kerken een kaarsje gebrand voor jullie!! Ja, ook daar zaten jullie in mn kop.. Nou meis, hou vol he! En heeel erg veel sterkte!! Dikke knuf hou van je xxx Kim |
![]() |
|
heej Kimmiej, ik zal je mn tel en adres ff mailen
![]() En van die afstand, dat je iedereen duwt die te dicht bij komt, heb ik dus ook gehad, maar aan alles valt te werken ![]() Ik ben nu onder tussen begonnen met de therapie, kben al heel erg gewent op de afdeling ![]() ![]() ![]() De therapie is best zwaar. Ik val alleen een beetje buiten de groep heb ik het gevoel en het is enorm wennen voor mij. Ik kan ook zo verward worden, als J. (socio) zo lief voor me begint te zorgen enzow. Zij is zo'n schatje, maar ik verdien het niet. In mijn ogen hoort iedereen kwaad op mij te zijn. Morgen ga ik weer naar de afdeling. ergens vind ik dat wel beter, maar ergens blijf ik ook liever thuis ![]() majah, ik wil beter worden, dus ik gaat ![]() *knuffiej* Eendje
|
Tis daar zeker wel leuk... Owkeej, de therapie-en zijn heeeeeeeel wat minder, maar de sfeer gewoon, en ik heb daar een vriendin leren kennen. We doen gezellige dingen met socio's.
De hele groep op mijn afdeling heeft zoiets van: Owkeej, je kan je kut voelen heel de dag en er niks aan te proberen te doen, maar je kan je ook kut voelen en afleiding zoeken, door bijv met z'n allen gezellig te praten, of een film te gaan kijken. Ik voel me ook zeker vaak kut, en ik geef toe, dan ben ik niet de persoon, die om hulp zou vragen, maar dan trek ik me gewoon terug, ga op mn kamer wat zitten doen. Als ik me dan weer wat beter voel, dan jah... I dunno, dan ga ik gewoon weer naar beneden en gaan we wat leuks doen, een gezellige wandeling met z'n allen ofsow... Kijk, je kan ziek zijn en je ziek gedragen, maar je kan ook ziek zijn en er nog wat van proberen te maken. Ik wil gewoon graag beter worden en ook nu geef ik toe, mijn gevoel is ergens in Tokyo en ik kan alleen nog maar bij mn schild. Daarom is de therapie enorm zwaar voor me, omdat dat zoveel losmaakt ook. Maar ik heb de laatste paar dagen gewoon even wat lol gehad met een afdelingsmaatje en twee sociotherapeuten. Ik heb ook iets heel speciaals gekregen. Iets wat mij heel blij gemaakt heeft na die zware kut therapie. Ik heb t adres van Sharon van Within Temptation (nee, ik ga m niej verder geven, zoek m zelf maar op) en had haar een brief geschreven. Toen heeft ze mij dus terug geschreven en handtekeningen erbij opgestuurd en dat was zooooooooooo gaaf! Mahjah, ik merk van mezelf ook wel, dak eg manische buien heb. Gewoon enorme lol hebben en dan daarna zo enorm klote voelen enzow. Maar ik blijf er niet in hangen, tenminste dat probeer ik. Maar die therapie-en vind ik eg klote, eg zwaar klote...maar dat betekend nog niej, dat t op de afdeling zelf ook zo hoeft te zijn. Wij mogen als we willen, ook gewoon naar het winkelcentrum en gaan shoppen. Het is geen gevangenis en dat zal t ook never worden. Ik zit gewoon op een open afdeling. Ik heb wel afspraken waar ik me aan moet houden, maar ik krijg op de afdeling de aandacht, die ik thuis nooit kreeg. Hier zorgen ze gewoon voor me, thuis waren mn ouders constant weg en ik denk dat ik daarom zo troost voel bij de socio's enzow. *knuf* Eendje
|
Ik vind je instelling heel erg goed, ik wou soms dat ik zo kon denken. Wat je ziektebeeldis weet je nog niet he?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je troost vind en rust bij de socio's. Dat heb ik ook wel een beetje gehad toen ik opgenomen was. Het was er veilig en anders dan thuis. Maar toch kreeg ik een heel warm gevoel van ze. Soms verlang ik er wel eens naar terug.....nogal dom van mezelf
|
Verwijderd
|
Oh! Wat cool dat Sharon heeft terug geschreven, zo ga je nu met je fans om!!
En je gaat echt wel snel een brief van me krijgen, nouw jah.. kga wel bijna op vakantie maar ik probeer em daarvoor nog af te krijgen! Maar anders komt ie zoiezo wel! Enneuh, mn mob heb ik per ongeluk aan mn vriend mee gegeven in zijn tas, oeps.. maar die heb ik morgen als het goed is weer trug dus dan kank owk weer smsen.. En ja, aan alles valt te werken. Maar zoals ms begrijpelijk probeer ik eerst de mensen in mn omgeving weer in de buurt te laten, zoals mn ouders, mn vriend en mn vriendinnen. Het gaat wel aardig, donderdag benk met een vriendin in de stad wat gaan drinken en nu staat dr een vriendin hier onder de douche enzow.. Maar ja, het is iig fijn dat jij mensen hebt die je (weer) vertrouwd zoals bar hil en koen.. Das altijd een fijn gevoel toch? Hou dat vast, maar ja.. dat zul je ook wel doen denk.. Ook fijn daar een vriendin te hebben gevonden, je vind toch altijd meer steun in mensen die weten hoe het is toch? En ja, hou ook je instelling vast, beter worden! En ik geloof in je, het zal je gaan lukken!!! xxx Kim |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet echt heel eerlijk toe geven, nu ik thuis zit, mis ik de socio's ook gewoon. Ik zou zo graag naar J. toe willen stappen en echt alles willen vertellen, maar ik weet, dat zelfs al zou ze hier voor de deur staan, dat ik het niet zou doen. Toen ik ontslagen werd uit deze kliniek had ik er enorme moeite mee, ik was in die tijd nog suicidaal. Ik had me vastgeklemd aan mn mentor K. Iets te veel dan... Ik had elke keer dat hij er was een gesprekje met hem, ik kon relaxt met hem praten, kon hem alles vertellen en toen pats boem, ik werd ontslagen. M'n mentor zelf schrok er ook wel van. Hij had dat niet verwacht, we waren zelfs al plannen aan het maken voor een behandeling. Maarja, ik zag m vorige week dus weer terug en dat was best wel leuk ![]() ![]() Maarja, ik hoop dat ik er nu wat makkelijker vandaan kan ![]() *knuf*
|
![]() |
Hai wijffie,
vond het fijn je vandaag weer te zien. En k heb het idee dat je op de goede weg bent, je doet je best, vecht.. Ik heb vertrouwen in je.! wat wel eens anders is geweest.. Heb tijden gedacht dat het een kwestie van tijd was voor je ging. Maar jij niet, gelukkig! K spreek, zie, schrijf, sms je snel weer *knuffiej* Barbara |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi
Ik lees ut nu pas net ![]() Ik vind ook wel dat je een goede instelling hebt, je lijkt dingen wel goed te relativeren of zow.. ![]() Heeeel erg veel sterkte met die zware therapieën en zo.. Ik weet verder niet zow iets te zeggen sorry.. mjah heel veel sterkte dus ![]() x Mirjam (uhh ja dat ene mensje van zw .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lief van je ![]() Ik ga zo eerst naar m'n nichtje en daarna ga ik weer terug naar de kliniek. Eindelijk weer wat bescherming zeg maar. Maja ![]() Thnx iig ![]() Jij ook succes verder ![]() *knuf* Eendje
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Thnx dat je vertrouwen in me hebt, maar heb het niet te veel. Er kan altijd een omslag komen en ik wil je dan geen pijn doen. *knuffiej* Eend
|
![]() |
|
Lief van je
![]() Ik had deze week echt een klere week ![]() Ik ben volgens mij alleen maar pissig geweest. Ik wou tog een gozer aanvliegen joh, maar die kreeg al een time out, gelukkig voor hem... Hij had samen met mij corvee en wie het ook zei, hij wist alles er wel weer op duidelijk te wensen, dat hij absoluut geen corvee had, ook al stond dat wel duidelijk op de lijst. Socio's werden kwaad op hem enzow, want mij liet ie alles in mn upiej doen en durfde ook nog es te beweren dat ik het fout deej... ![]() Ondertussen zit ik nu pas echt in de therapie, hij is best zwaar en maandag durfde ik er niet eens meer heen. Ik heb toe 4 gesprekken gehad en ze hielpen me wel. Ik durfde te vertellen wat mn angst was enzow en later hielpen ze me, met het terug gaan naar de groep. Maja, het is nu meer het kliniekwerk, tis niej meer zown eitje als vorige week zeg maar. *knuffiej* Eendjuh
|
Verwijderd
|
Sja.. dat het moeilijk is hoort er denk ik toch bij zeg maar.. Je zit daar toch om aan jezelf en je gevoel te werken.
maar ja, je bent lekker begonnen, en hebt zo wel een beetje een basis op kunnen bouwen denk ik, of niet? Wel heel veel sterkte.. ohw, en je brief.. ik probeer em vandaag nog af te maken en te posten, kheb er alleen in mn slaap een glas water overheen gestoten ![]() En anders probeer ik iig een kaartje te sturen vanuit Barcelona wheeeeeelppp.. zenuwachtig voor barcelona (why? dunno) KNUF |
Advertentie |
|
![]() |
|
|