Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2006, 15:08
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2006, 15:11
Verwijderd
TS begint? Ik heb nog nooit een afspraakje gehad.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 15:15
__
__ is offline
haha erg vaag. we gingen naar de bios en dat was verder niet echt boeiend. we gingen naar bruce almighty en hij zei "WOW, DAT WORDT ECHT EEN VETTE FILM. ALLE FILMS MET JIM CARREY ZIJN ECHT ZO SUPERVET." terwijl ik jim carrey over het algemeen maar crap vind. maargoed, je hoeft niet qua alles op dezelfde lijn te zitten natuurlijk. nouja, was verder wel gezellig. mn moeder kwam ons halen (ja, omg) dus toen zaten we op de rand van de stoep te wachten op dr. stonden dr aan de overkant van de straat 2 stelletjes naast elkaar te zoenen en toen gingen we ze uitlachen want ja. het zag er belachelijk uit. zei 'ie "hee zullen we dr anders ook bij gaan staan zoenen?" en ik zei met mn verliefde kopje "haha ok doen we!". waarop we vervolgens allebei bleven zitten. dat was het. verder nog heel leuk met elkaar omgegaan enzo, leek wel goed te gaan, maar toen ging ik op vakantie. en toen ik terugkwam van vakantie was ie een meisje tegengekomen waarmee 'ie nou nog steeds iets heeft (3 jaar later ofzo). best eh stom.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 17:33
Verwijderd
Mijne was een ramp ;x
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 17:59
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik heb serieus nog nooit echt een afspraakje gehad.
Oud 29-04-2006, 18:32
Missy
Missy is offline
Citaat:
misspunky schreef op 29-04-2006 @ 18:33 :
Mijne was een ramp ;x
Waarom?
Oud 29-04-2006, 19:07
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
Citaat:
misspunky schreef op 29-04-2006 @ 18:33 :
Mijne was een ramp ;x
tell the whole story, inclusive details
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 19:32
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben dan altijd doodzenuwachtig.. Ik plan van te voren wat ik altijd kan zeggen etc.. Maar het gaat altijd goed. Vaak is de 1e date in de bios.. Met mijn huidige vriend heb ik volgens mij als eerste een ijsje gegeten! Wel beetje zenuwachtig.. ma erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 19:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn eerste afspraakje was een beetje "zozo" voor zover ik me kan herinneren. Eerst een filmpje gepakt, toen nog een uurtje door de stad geslenterd en een terrasje gepakt met haar en daarna haar naar de bus gebracht. Eigenlijk alleen maar gekletst, meer niet. Heb ook daarna niets met haar gekregen, maar das niet erg, want het was toch een gezellige middag toen.
Oud 29-04-2006, 23:59
Broeder
Broeder is offline
Ik ging naar de KERMIS en was bang dat ik mijn bril in de attracties verloor. Die informatie volstaat .
Oud 30-04-2006, 02:40
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
__ schreef op 29-04-2006 @ 16:15 :
*random crap*
Ik vind jou echt de aangewezen persoon om lifetime fan van Jim Carrey te zijn?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 08:20
snoopy
snoopy is offline
mijn eerste met mijn vriend of mijn eerste ooit?
Oud 30-04-2006, 09:20
Zebra
Zebra is offline
Hmm, mijn allereerste afspraakje was toen ik 14 was met een jongen die al maandenlang een paard bij mij op stal had staan. Elke keer dat hij moest trainen stonden er hordes meisjes naar hem te kijken - en dan heb ik het serieus over een stuk of 25 per keer - Persoonlijk kende ik hem niet goed, en hij wist me nooit een moment te interesseren.

Er waren nogal wat meisjes die verwanhoopte pogingen deden tot een openingszin, zo ook toen ik naast hem reed met mijn paard en er een meisje voorbij kwam dat zei 'Wat heeft jouw paard aan zijn kont?' waarop de mannelijkheid antwoordde 'Even denken, ik denk een staart. Klopt dat? *met een knipoog naar mij, maar wetende dat zij doelde op het wondje op het been van zijn paard* Waarop zij zelf al redelijk snel door kreeg dat haar actie niet zou gaan werken, en verder commentaar dus maar achterwege liet.

Ik lachde me altijd kapot om al die meisjes, vooral omdat ik niet inzag wat er nou zo leuk aan hem moest zijn. Hij voelde zich altijd verschrikkelijk goed, liet dit ook duidelijk merken, was té bijdehand en had een ego waar je U tegen zei. En hij was niets van wat ik leuk zou kunnen vinden

Toen ik s'avonds laat (rond een uur of 11) alleen naar huis moest fietsen, bood hij aan me even thuis te brengen. Prima! Met als gevolg dat we nog ongeveer 2 uur lang onder het viaduct hebben staan praten, wat toch eigenlijk wel heel gezellig was. Dat ego was er nog steeds, maar ik zag langzamerhand wel in wat hem eventueel leuk zou kunnen maken.

Hij vroeg of ik die vrijdagavond daarop langs wilde komen bij zijn huis om film te kijken en wat te eten. Heb me wel 10x staan verkleden voordat ik eindelijk ready to go was.
Zijn huis was nogal groot, en hij had enorm veel dieren waaronder een kruising american Stafford die 14 jarige meisjes niet echt wist te addoreren wat hij liet merken door met zijn tandjes bloot even vriendelijk naar me te lachen, haha. Verschrikkelijk maf beest, nu nog steeds trouwens.
Zijn kamer was de volgende shock; Eén roze muur, een zebraprintenmuur, en heel veel afrikaanse maskers. Stijlvol dat wel, maar erg apart in tegenstelling tot eerdere jongenskamers die ik gezien had die op mijn toenmalige leeftijd veelal nog auto-bedden en feijenoord-behang bevatte.

Hij bleek nogal verlegen te zijn, ik ook, en dus durfde we niet naast elkaar te gaan zitten. Van film kijken kwam niet zoveel want we hebben eigenlijk alleen maar gepraat en chips naar binnen lopen werken. Inmiddels waren we wel naast elkaar gaan liggen toen hij ineens zei 'Zeg eens, dan moet ik je nu zeker eigenlijk zoenen?' waarop ik met veel gestommel zei 'Believe so *gaf kusje* ahhh jakkes, jij smaakt nog naar ham-kaas terwijl ik wokkels op heb' It's a shame, I know. Toen zijn ouders thuiskwamen gingen wij snel naar buiten, omdat ze volgens hem nog niet mochten weten dat hij nu een dinnetje had. Mijn moeder kwam me ophalen (omg ja) en stond net voor de deur toen ook zijn ouders aan kwamen rijden... Meneer stond te kijken op een manier van wat nu... waarop mijn moeder zei: "ja kerel, ik kan toch moeilijk in die vuilnisemmer daar gaan zitten, is het wel?'

Zijn ouders vroegen redelijk enthousiast 'uhm goh, wat doen jullie hier?' waarop mijn moeder zei 'tsja uhh... we waren toch in de buurt, enne toen dacht ik, of nouja eigenlijk kel... zullen we even bij D. langsgaan? Enne, nouja nu zijn we dus hier ' Waarop we binnen werden gevraagd door zijn ouders. Ik werd de trap weer opgesleurd, en toen zei hij 'Sjezus, die heb ik straks nog wat uit te leggen *huis was een zooi* Maar ik vind je wel lief hoor, morgen samen uit? '.

Tijdje wat gehad, ging na 3 maanden uit en nu gewoon heel goed bevriend. En ja, hij is nog steeds zo maf als hij toen was.

Het mooie was eigenlijk nog dat er werd gedreigd om me in elkaar te slaan, want ik had de hele tijd niets in die jongen gezien - en al die andere meisjes wel - maar hij niet in hun. En nu waren wij SAMEN. Haha..

Laatst gewijzigd op 30-04-2006 om 09:23.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 09:34
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Zebra schreef op 30-04-2006 @ 10:20 :
*verhaal*
Haha
Oud 30-04-2006, 11:23
zeep007
zeep007 is offline
Heb met mijn huidige vriend niet gedate, maar heb ooit weleens zo officieus gedaan zeg maar.
Die jongen vroeg heel verlegen of ik met hem naar de film wilde, terwijl hij normaal heel stoer was. Geheel verbaasd zei ik heel cool terwijl ik mijn brommer op slot deed, joah cool, lijkt me wel relaxed. Hahaha,
Anywho, filmavond aangebroken, ik 16 en hij was 18. KOMT ZIJN VADER ONS OPHALEN! Vet vreemd, ik me voorstellen enzo, naar de film geweest, daarna zitten blowen , gezoend, en daar kwam zijn vader weer aan.
Echt verliefd was ik niet, het heeft dan ook maar 1,5 maand mogen duren.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 11:26
Oekie
Oekie is offline
Keeeeeeeeeei saaai.
Oud 30-04-2006, 12:34
zoef de haas
zoef de haas is offline
mijn eerste vriendjes heb ik nooit echt afspraakjes mee gehad voordat we wat kregen

En mijn laatste vriend daar ben ik toen wat mee gaan drinken...
Was allemaal best grappig, ik had vrijdags met m gezoend tijdens het uitgaan, en een vriendin verklaarde me compleet voor gek blablabla hij zou me toch alleen maar gaan gebruiken voor de seks jalalala...
Nou ja en toen wilde hij toch iets afspreken. Wij wat afgesproken dinsdagavond half 8 ofzo maarja we hadden niet afgesproken binnen of buiten en hij zat binnen en ik stond buiten en toen om kwart voor 8 maar naar binnen gelopen zattie daar keibang dat ik niet meer kwam enzo
Maar was wel erg gezellig veel zitten ouwehoeren enzo was wel leuk

Maar ik had met mn slimme gedachteloop aan een vriendin gevraagd of ze me kwam ophalen omdat ik t eigenlijk best een wazige vent vond enzo.. Dus toen stond ze dr om 9 uur van ja kom mee naar ramon want we moeten nu echt dat laatste deel van die presentatie voor morgen afmaken
En dat was best vervelend want het was wel erg gezellig en hij was wel erg leuk blablabla. En toen gingen we weg en toen kuste hij me nou ja en na nog 3 weken dit soort nutteloze afspraakjes gehad te hebben kregen we wat
Oud 30-04-2006, 12:51
Verwijderd
Ik heb nooit een echt afspraak gehad met m'n eerste vriend maar met m'n huidige wel maar toen vond ik hem nog helemaal niet leuk. Ja, wel leuk, maar gewoon leuk enzo verder niets. Dus dat was niet zo bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 12:54
Experiment
Experiment is offline
Ben gekoppeld Dus eerste afspraakjes waren telkens met koppelvriendin en nog een vriend, in een café. Daarna kregen we iets, en zijn daarna naar de bios geweest (Eternal Sunshine of the Spotless Mind )
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 13:07
Charlottetje
Charlottetje is offline
ik heb nooit eerste afspraakjes...

meestal ken ik de jongens namelijk al en gingen we toch altijd al wat drinken of leuke dingen doen. daar veranderd een relatie of scharrel of projectje niets aan.
Oud 30-04-2006, 13:17
Qimm
Qimm is offline
Ik zal niet te diep in gaan op mijn allereerste, eerste afspraakje, maar het was wel leuk Spannend vooral
Dus het eerste afspraakje met mijn huidige vriendje. Na telefonisch contact na ons eerste ontmoeten werd besloten tot een filmpje bij hem thuis (ieks!) Het was leuk, we hadden Lilo and Stitch gehuurd (hihi ) en de zakken chips zijn niet aangeraakt en het einde van de film hebben we niet gezien (we hebben het lang volgehouden om niets te doen, we waren beide enórm zenuwachtig )
Oud 30-04-2006, 13:36
__
__ is offline
Citaat:
Vaal schreef op 30-04-2006 @ 03:40 :
Ik vind jou echt de aangewezen persoon om lifetime fan van Jim Carrey te zijn?
hehe hoezo dat?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 17:08
Verwijderd
Eerste afspraakje met wie? Je moeder?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 30-04-2006 @ 09:20 :
mijn eerste met mijn vriend of mijn eerste ooit?
Maakt niet uit.

Laatst gewijzigd op 30-04-2006 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 18:48
Optima
Optima is offline
lekker zwoel
Oud 30-04-2006, 19:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2006 @ 18:08 :
Eerste afspraakje met wie? Je moeder?
Met je 'first sex teacher', LMD.

Erg vreemd. Helaas waren we toen te jong om te drinken, anders was het veel relaxter en gezelliger geweest. Bioscoop + zoenen, wel aardig.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 19:21
roosmar
roosmar is offline
zoals een eerste afspraakje wel vaker is:
ongemakkelijk en leuk
Ik had m meegevraagd naar de film, maar durfde verder niks. We hadden een grote bak popcorn gekocht en ik hoopte dat hij mijn hand zou pakken. Dat gebeurde pas helemaal aan het eind van de film. Daarna hebben we nog even hand in hand door de stad gelopen en op het eind van het afspraakje kreeg ik een kusje
Oud 30-04-2006, 20:29
Myuki
Myuki is offline
kek blowen bij de maas
Oud 30-04-2006, 22:40
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Offtopic: Doe dat creepy plaatje eens weg

Ontopic: Ik heb nog nooit een afspraakje gehad eigenlijk. Ook nog nooit verliefd geweest, best wel raar, aangezien ik bijna 16 ben. Ik merk het wel
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 09:38
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
We gingen naar een vreselijke film, waarvan ik gelukkig de titel al weer vergeten ben en daarna ging hij me al zijn littekens showen en toen ging 'ie weer naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 10:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
misspunky schreef op 30-04-2006 @ 19:42 :
Maakt niet uit.
eerste afspraakje ooit weet ik niet meer
eerste 'afspraakje' met m'n vriend was nadat we al met elkaar naar bed waren geweest en al een soort van relatie hadden. Wel heeft het na het eerste afspraakje nog een halfjaar geduurd voordat we echte en relatie kregen.
We zijn uit eten geweest bij de Mexicaan en daarna hebben we een film gehuurd en die gekeken. Daarna ben ik blijven slapen.
Oud 01-05-2006, 11:11
ZerO
ZerO is offline
geblowd en geneukt haha ohja en we wilde nog naar de film maar dat hebben we niet meer gehaald
Oud 01-05-2006, 11:20
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Zijn zus (goeie vriendin van mij) ging me helemaal overhalen om mee naar het cafe te gaan, terwijl ik eeeeecht geen zin had
naja uiteindelijk toch maar meegegaan..
hij was er ook met een vriend van hem
heel de avond apart gestaan, hij bij zijn vriend, ik met zijn zus
toen in de auto naar huis ging hij opeens heel lief mn handje vasthouden (whoehoeee 15km lang!!)

naja toen zaterdag beetje achter hem aangelopen in discotheek hahaha maar heeft wel gewerkt

anyway, onze eerste echte "date" samen?
uhhh film kijken bij hem thuis (Wooooooow interessant!)
Oud 01-05-2006, 16:06
Suspender
Suspender is offline
naar de film 'miss congeniality'. Haast geen woord gesproken...en toen weer naar huis.

erg boeiend was het niet
Oud 01-05-2006, 16:33
Verwijderd
Pfoe, mijn aller-aller eerste afspraakje was op de speeltuin, in het hokje helemaal bovenaan de glijbaan. Daar zaten we lekker droog, want het regende, we hadden allebei iets te drinken en we zaten te kletsen over hoe we elkaar zouden zoenen Ik was toen 12, denk ik. Of 13. Klinkt erger dan het was

Mijn eerste afspraakje met mijn huidige vriend, ik heb geen flauw idee. Ik denk dat we naar de bioscoop gingen. Ik denk ook dat we gezoend hebben
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 17:12
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Suspender schreef op 01-05-2006 @ 17:06 :
naar de film 'miss congeniality'. Haast geen woord gesproken...en toen weer naar huis.

erg boeiend was het niet
Je heet toch niet toevallig Dennis hè?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 17:29
Verwijderd
slaaaaaaaaaaaaappppppppp

Laatst gewijzigd op 01-05-2006 om 17:44.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 17:29
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Mijn 1e afspraakje was eigenlijk een soort blind-date, met dit verschil dat ik de jongen in kwestie 1x gezien had. Beetje raar verhaal, maar ik ging met de trein van m'n ouders naar de stad waar ik studeer en toen ik daar uitstapte en over het perron liep werd ik opeens aangesproken door een jongen: "Ik vind jou een leuk meisje om te zien, wil je een keer met me uit?" Hoewel ik normaal gesproken dat soort dingen meteen afwimpel of desnoods negeer, bleef ik staan en was eerst helemaal overdonderd (ja ik had nogal een minderwaardigheidscomplex en nu vond een jongen míj leuk) en toen heb ik dus ja gezegd en telefoonnummer gegeven, hij zag er niet creepy uit ofzo. Later die week belde hij me en spraken we af wat we zouden gaan doen. Ik woonde net 2 weken in die stad dus wist niks en toen stelde hij een cafeetje voor. Ik ben nog nooit zó zenuwachtig geweest. De avond zelf was eigenlijk best leuk. We hebben 4 uur met elkaar gepraat en m'n zenuwen waren vrij snel weg. Aan het eind van de avond heeft hij me naar huis gebracht en stelde ik voor om nog een keer af te spreken. Toen stelde hij voor om eerst ergens pizza te gaan eten en daarna of naar zijn of naar mijn kamer te gaan...hoe debiel zei ik naar zijn kamer. Nouja, de relatie heeft ruim 2 maanden geduurd en ik ben nooit verliefd op hem geweest. Hij hield er duidelijk andere ideeën over langzáám een relatie opbouwen op na. En ik was te naief om er meteen een einde aan te maken. Toen was ik overigens 18 en hij was m'n 1e 'vriendje' voor wat die term waard was.

Met m'n huidige vriend ging het veel beter. Dat kwam ook doordat we elkaar al een beetje kenden voor ons 1e afspraakje. Eigenlijk was het dat ook niet. Vanwege de afstand kwam hij een heel weekend. We hebben gewoon wat gepraat, gecomputerd en ik heb hem de stad waar ik studeer laten zien en uit eten geweest. Het was heel gezellig en ongedwongen. Hij was heel lief en echt ontiegelijk zenuwachtig en dat vond ik heel leuk want zo was hij daarvoor nooit geweest. Kon zelfs niks eten van de zenuwen. Echt lief, hij durfde ook helemaal niks jegens mij, geen kusje (ik ben min of meer zijn 1e), dus heb ik maar wat initiatief genomen. Inmiddels ruim een jaar verder
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 18:11
Oekie
Oekie is offline
Ik vond 'm de eerste keer zó iritant dat was op zo'n bandwedstrijd in 013. Hij vroeg de hele tijd hoe ik heette en toen had ik echt zoiets van ahh rot op idioot. Een paar dagen later had hij me toegevoegd op msn met z'n zatte kop. Twee weken later zijn we wat gaan drinken en een week later hadden we verkering. en dat is nu ongeveer 5 weken geleden.
Oud 01-05-2006, 18:33
Verwijderd
ik ging naar emmen met een vriendin, en hij kwam ook. toen gingen we boodschappen doen enzo, en roze koeken eten in het gras. toen zei hij iets, en dat vond ik niet leuk, en toen wilde ik naar huis. 2 dagen erna gingen we poolen met vrienden, en daarna een feestje bij mij thuis, en toen was ik enorm zat en hij ook, en toen gingen we maar zoenen zz. nu 8 maanden geleden.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 18:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was naar Leeds gevlogen om hem voor het eerst te zien. Ik zou van het vliegveld met de bus naar Leeds gaan, en hem dan bellen om te zeggen waar ik was.
Toen ik net was uitgestapt en ik met mijn telefoon in de hand aan het zoeken was op de plattegrond werd er ineens op m'n schouder getikt. Hij was het, en hij gaf me een gigantische knuffel, kneep me bijna fijn.
Daarna hebben we de hele dag door de stad gelopen. Hij heeft me vanalles laten zien, hippe platenzaken, de bekende markt, we hebben in een parkje bij een fontein gezeten, naar 'kunstwerken' gekeken op Granary Wharf...
En dat allemaal zonder elkaars hand los te laten. 's avonds bracht hij me naar mijn hotel. We hebben toen wat muziek zitten luisteren, wijn gedronken en zitten kletsen. En toen ineens was het stil en gaven we elkaar onze eerste zoen. Na zo'n 45 minuten keek hij me ineens aan. Hij zuchtte en zei dat hij niet kon geloven dat ik bang was dat hij me niet leuk zou vinden. Wat weer resulteerde in nog een half uur non-stop zoenen. En toen moest hij weg, want zijn ouders wisten niet dat hij bij mij was.
Nog geprobeerd zijn haar + t-shirt wat te fatsoeneren en na een laatste zoen voor het hotel ging hij echt weg.
Die nacht in mijn grote hotel bed kon ik alleen maar denken aan hoe leuk/lief hij was en dat ik niet kon geloven dat ik 'm had gezoend. Heel kort geslapen en om 9 uur 's ochtends stond hij alweer voor de deur, en zijn we verder gegaan....
Oud 01-05-2006, 19:00
Verwijderd
Met mn huidige vriend was onze eerste date toen mn ouders een weekend weg waren. En ik had hem Ridder Schijtebroek genoemd, omdat hij me toch nooit meteen zou zoenen als we elkaar zagen. Dat deed ie wel, we hebben de hele middag beetje doelloos foto's van mij gekeken, ik heb hem toen weer gezoend. Vanaf dat moment konden we niet van elkaar afblijven.
We hebben wat gegeten (pizza geloof ik ), en toen zijn we gaan omkleden en gaan stappen. Naderhand samen in 1 1persoonsbed, natuurlijk kwam van het één het ander en ja..
De dag erop was het 'Roosendaal Zingt' dus dat als smoesje voor mn ouders gebruikt
En sindsdien zijn we onafscheidelijk
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 19:15
Flijn
Flijn is offline
Zeer cliché en zeer geweldig. :')
Oud 01-05-2006, 21:02
terror koekjes
terror koekjes is offline
Mijn-spatietoets-is-kapot-

Nou,-we-gingen-naar-de-bioscoop-en-toen-legde-hij-zn-hand-op-mijn
tiet-en-toen-dacht-ik-huh?-en-toen-was-het-afgelopen-en-toen-stak-
hij-zijn-hand-in-mijn-broek-maar-ik-was-ongesteld-en-toen-zei-ik-"neh
doe-maar-niet"-en-daarna-kwam-zijn-vader-hem-ophalen--en-
fietste-ik-geschokt-terug-naar-huis-
Oud 01-05-2006, 21:06
Suspender
Suspender is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 01-05-2006 @ 18:12 :
Je heet toch niet toevallig Dennis hè?
oe nee.
anders was ik herkend
Oud 01-05-2006, 23:44
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 01-05-2006 @ 22:02 :
Mijn-spatietoets-is-kapot-

Nou,-we-gingen-naar-de-bioscoop-en-toen-legde-hij-zn-hand-op-mijn
tiet-en-toen-dacht-ik-huh?-en-toen-was-het-afgelopen-en-toen-stak-
hij-zijn-hand-in-mijn-broek-maar-ik-was-ongesteld-en-toen-zei-ik-"neh
doe-maar-niet"-en-daarna-kwam-zijn-vader-hem-ophalen--en-
fietste-ik-geschokt-terug-naar-huis-
That's just so cute.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 02:12
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
__ schreef op 29-04-2006 @ 16:15 :
terwijl ik jim carrey over het algemeen maar crap vind.
nee, hij heeft echt steengoede films op zijn naam staan

ot, mijn eerste afspraakje was echt zes jaar geleden, volgens mij gingen we naar de film en daarna uit, naar zo'n foute tent in de reguliers dwars, sandy's geloof ik, volgens mij bestaat het niet meer en dat is natuurlijk alleen maar mooi
Oud 02-05-2006, 08:51
Aurora
Aurora is offline
Bij mijn huidige vriend gingen we naar de bioscoop en na afloop wandelen over (en zoenen op) de boulevard/het strand, was erg leuk.

Origineel genoeg ging het net zo bij mijn vorige vriend. Meh.
Oud 02-05-2006, 09:14
Methuselah
Methuselah is offline
Woensdag ben ik dus naar Ice Age II geweest met haar en nog een vriendin van haar en haar vriend.
Heel hard gelachen daar, niet normaal. Dan terrasje gaan doen met z'n gevieren, maar na twee pinten vertrokken de andere twee al, kerel moest de dag nadien vroeg op om te gaan werken... Zij en ik dus nog 'n paar uur op 't terras gezeten met z'n twee, heel fijn en knus gezellig... Beetje tegen elkaar aan gaan hangen enzo... Daarna nog even binnen gezeten daar, want 't werd nogal koud, en toen arm in arm naar haar kot (kamer ) gewandeld... Daar zo ongeveer anderhalf uur staan knuffelen, en héél vaak in elkaars ogen gekeken (22x, we hebben 't geteld ) maar geen van beiden durfde "de move" te maken...

Toen ik vertrok, vroeg ze waar ik op wachtte, omdat ik naar haar keek toen ik de buitendeur opendeed, en toen vroeg ik hetzelfde aan haar. Zij: "Op iets da toch niet gaat komen" *deur dicht*

Ik helemaal ondersteboven en dan maar stil naar huis gefietst.
Donderdag in de les naast haar gaan zitten, was SERIEUS vreemd. Na de les moest ik meteen vertrekken, werkje maken, maar had smsje gestuurd of ik rond 16u mocht langskomen... Was goed, dus tja, ik naar haar toe... Wéér 'n paar uur vreemd gezeten, elkaar vaak aankijken maar niets doen, maar uiteindelijk toch aan't kussen geraakt.

Da's m'n "eerste" date geweest zo ongeveer, met de happy end de dag nadien.
Oud 02-05-2006, 09:20
Verwijderd
Mijn eerste afspraakje met iemand waar ik niks mee had, was wel ok. (nu een maand of 2 geleden denk ik?) We gingen bij mij thuis filmkijken , het was wel gezellig. Ik heb weinig van de film gevolgd, maar hij was ook te ingewikkeld voor zo'n date. Praten en film kijken gaat gewoon niet zo goed samen.
Geen happy end, want hij begon me te slaan met kussens en dat zou best zijn, als ik hem leuk vond, maar dat deed ik niet, dus vond ik het irritant. Toen wist ik genoeg en heb ik gezegd dat er geen volgende date in zat. Niet gezoend en nu is het wel een beetje raar als we elkaar tegen komen, maar omdat er eigenlijk niets gebeurd is, ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten