Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-04-2006 om 18:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Erg vreemd. Helaas waren we toen te jong om te drinken, anders was het veel relaxter en gezelliger geweest. Bioscoop + zoenen, wel aardig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() eerste 'afspraakje' met m'n vriend was nadat we al met elkaar naar bed waren geweest en al een soort van relatie hadden. Wel heeft het na het eerste afspraakje nog een halfjaar geduurd voordat we echte en relatie kregen. We zijn uit eten geweest bij de Mexicaan en daarna hebben we een film gehuurd en die gekeken. Daarna ben ik blijven slapen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
anders was ik herkend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot, mijn eerste afspraakje was echt zes jaar geleden, volgens mij gingen we naar de film en daarna uit, naar zo'n foute tent in de reguliers dwars, sandy's geloof ik, volgens mij bestaat het niet meer ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 92 Thee Muts | 500 | 29-10-2008 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |