Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2006, 08:50
Psychopath
Psychopath is offline
Ik heb een klein probleem, ik voel mij eenzaam, niet dat ik geen vrienden en vriendinnen heb maar ik mis gewoon iets. En alle pogingen die ik doe om dat gat op te vullen eindigen in hetzelfde antwoord: Je bent we l heer erg lief en ik wil je heel graag als gewone vriend houden, maar een relatie wil ik niet gevolgd door verschillende uiteen zettingen waarom verschillend van Als je relatie kapot zou gaan zou ik je ook als gewone vriend verliezen en dat wil ik niet tot Ik mis gewoon het kleine beetje extra voor meer als vriendschap, liefde.

Normaal zeg ik altijd vrij snel tegen een meisje als ik haar leuk vind, maar ik merk aan mezelf dat ik dat de laatste tijd eigenlijk niet meer kan, dat ik bijna niks meer tegen ze durf te zeggen omdat ik bang ben iets verkeerds te doen of desperate over te komen of wat dan ook.

De eerste 17 jaar van mijn leven heb ik niet anders gekent als de ene na de andere afwijzing omdat ik te direct was. En ik heb er nooit echt veel moeite mee gehad Maar hierna heb ik 2x een vriendin gehad en nu lijken de afwijzingen van de meisjes die ik leuk vind wel 10x zo hard aan te komen.

Eigenlijk heb ik een hele simpele vraag, zijn er mensen die nog goede tips voor me hebben?

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 08:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2006, 10:33
Maija
Maija is offline
gewoon niet te overdreven proberen.. het lukt wel!

je hebt toch al2x een vriendin gehad, er zijn heus wel zat mensen die je wel zien zitte, maar afschrikken van je als je meteen te dicht bijkomt..

dat kan zo zijn..
Oud 07-05-2006, 10:53
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Psychopath schreef op 07-05-2006 @ 09:50 :
Eigenlijk heb ik een hele simpele vraag, zijn er mensen die nog goede tips voor me hebben?
Ik had het vroeger ook. Ik zou je echter afvragen waarom je er naar op zoek bent. Is het niet krom wanneer je van een ander afhankelijk bent?
Vind je dit gevoel prettiger dan voor die twee relaties?

Ga eens op zoek naar jezelf gozer
Oud 07-05-2006, 10:59
Verwijderd
Knul, als je net als ik bijna 27 bent en het je nog nooit gelukt is in de liefde, kunnen we dan ff verder praten? Je hebt al 2 keer een vriendin gehad. Dat zijn al 2 meer dan ik in m'n hele leven gehad heb. Ja ik ken het gevoel dat je afgewezen wordt klote is, maar geloof me: als je dat al zovaak meegemaakt hebt als ik, dan doet het je het op een gegeven moment niet meer zoveel.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 11:02
Verwijderd
Ik geloof dat er wel meer jongens zijn die dit probleem hebben of ooit hebben gehad. Het zal nu waarschijnlijk niet echt een troost zijn, maar uiteindelijk vinden ze allemaal een (leuke) vriendin.

Waarom wil je zo graag een vriendin? Je mist het? Maar mis je het ook echt of vind je meer dat je een vriendin moet hebben omdat het mss "normaal" is?

Ik zou gewoon lekker genieten van dingen die je nu hebt (geen vriendin heeft natuurlijk ook voordelen). Daarnaast niet teveel over piekeren en wanhopige pogingen doen bij meisjes, dat werkt toch niet!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 13:41
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Op zoek zijn naar een relatie, in mijn ogen werkt dat niet.

Volgens mij moet je eerst tevreden met jezelf zijn en dat ook uitstalen voordat je aan een relatie begint. Als je echt zoekende bent zul je eerder genoegen nemen met iets en stel je je meteen al heel onafhankelijk op. Als je bij elk contact dat je met een meisje hebt meteen al gaat bedenken of er eventueel een relatie uit zou kunnen voortvloeien dan ben je niet lekker bezig...

Wees gewoon hebt met wat je al hebt, dan ben je ook veel aantrekkelijker voor dames...
Oud 07-05-2006, 15:03
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik heb een klein probleem, ik voel mij eenzaam, niet dat ik geen vrienden en vriendinnen heb maar ik mis gewoon iets. En alle pogingen die ik doe om dat gat op te vullen eindigen in hetzelfde antwoord: Je bent we l heer erg lief en ik wil je heel graag als gewone vriend houden, maar een relatie wil ik niet gevolgd door verschillende uiteen zettingen waarom verschillend van Als je relatie kapot zou gaan zou ik je ook als gewone vriend verliezen en dat wil ik niet tot Ik mis gewoon het kleine beetje extra voor meer als vriendschap, liefde.

Normaal zeg ik altijd vrij snel tegen een meisje als ik haar leuk vind, maar ik merk aan mezelf dat ik dat de laatste tijd eigenlijk niet meer kan, dat ik bijna niks meer tegen ze durf te zeggen omdat ik bang ben iets verkeerds te doen of desperate over te komen of wat dan ook.

De eerste 17 jaar van mijn leven heb ik niet anders gekent als de ene na de andere afwijzing omdat ik te direct was. En ik heb er nooit echt veel moeite mee gehad Maar hierna heb ik 2x een vriendin gehad en nu lijken de afwijzingen van de meisjes die ik leuk vind wel 10x zo hard aan te komen.

Waarom vertel je meisjes dat je ze leuk vind? Doe dat niet. Zorg er eerst maar eens voor dat zij jou leuk vinden, want dat is het enige dat telt. Iemand die zulke gevoelens opbiecht komt juist desperate over. Er is niks mis mee je kop te houden over je gevoelens, omdat je op die manier ook nog wat mysterie creeërt, en dat werkt altijd.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 16:47
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik sluit me aan bij Smokin'.

Je geeft jezelf te snel bloot denk ik, laat wat van jezelf te raden over.
Oud 07-05-2006, 16:53
Verwijderd
Idd. Ik denk ook dat jij misschien al te snel 'meer' van een meisje wilt. Je leert iemand nieuws kennen, denkt al snel aan meer omdat het een 'nieuwe kans' is en verteld het aan het meisje.
Die meisjes zijn dan misschien helemaal (nog) niet zo ver of hebben daar nog helemaal niet over nagedacht. (misschien is het voor hen niet eens een optie).
Als jij dan al zo snel je gevoelens bloot geeft zul je daarmee de meeste meisjes afschrikken. Dit is natuurlijk erg zonde want als je eerst langer de tijd neemt om een meisje beter te leren kennen krijgt zij misschien ook wel gevoelens voor jou..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 18:32
Psychopath
Psychopath is offline
Ik ben niet opzoek als in actief opzoek, maar meer passief. Ik ga niet naar buiten met het idee "Laat ik nu eens een vriendin zoeken. En het is ook niet zo dat ik op een meisje afstap van "hey, jij bent leuk." zo direct ben ik nou ook net weer niet.

Citaat:
MevrouwM schreef op 07-05-2006 @ 12:02 :
Waarom wil je zo graag een vriendin? Je mist het? Maar mis je het ook echt of vind je meer dat je een vriendin moet hebben omdat het mss "normaal" is?
Waarom ik een vriendin wil, omdat ik nu het gevoel heb een stuk geluk te missen, of misschien ookwel om wat te compenseren voor de gebreken van mijn eigen lichaam of om een beetje voor iemand anders te kunnen zorgen & koesteren. Maar omdat het moet of normaal is.. nee, als jij zegt dat ik linksaf moet heb ik eerder de neiging rechts te gaan, al van kinds af aan.

Citaat:
Smokin' schreef op 07-05-2006 @ 16:03 :
Waarom vertel je meisjes dat je ze leuk vind? Doe dat niet. Zorg er eerst maar eens voor dat zij jou leuk vinden, want dat is het enige dat telt. Iemand die zulke gevoelens opbiecht komt juist desperate over. Er is niks mis mee je kop te houden over je gevoelens, omdat je op die manier ook nog wat mysterie creeërt, en dat werkt altijd.
Ik mag dan erg weinig van meisjes of hints op kunnen vatten en snappen, maar als iemand je haar 'Souvernirtje' noemt en de hele tijd tegen je aan kruipt vat ik dat toch blijkbaar verkeerd op. En waarom ik het tegen een meisje zeg als ik haar leuk vind, omdat ik het ook leuk zou vinden als iemand anders dat bij mij doet, dan hoef ik haar nog niet eens leuk te vinden. Maar verder is het misschien wel een tip om dat niet te doen...

En verder heb ik hier tot nu toe ookal watandere dingen gelezen waarvan ik denk dat ik daar wat aan heb. Bedankt daarvoor in elk geval al.
Oud 08-05-2006, 23:51
Smokin'
Smokin' is offline
Dat ze je souvenirtje noemt en tegen je aan kruipt is aardig, maar het vertelt je niet wat je moet weten. Duidelijkheid over haar interesse is er als je met haar zoent. Die andere signalen zijn niet duidelijk genoeg omdat meisjes nou eenmaal graag flirten en aan jongens zitten, ook als ze geen relatie met de desbetreffende jongen nastreven of speciale gevoelens voor hem hebben. Het is hierom dat zoenen een veel sterker bewijs is voor de eventuele gevoelens van een meisje.

Als ik het zo lees wijzen meisjes je vaak af met echte tekstboekklassiekers, zoals: Als je relatie kapot zou gaan zou ik je ook als gewone vriend verliezen en dat wil ik niet Pure onzin natuulijk, want als een meisje een jongen echt leuk en aantrekkelijk vind is ze zonder meer bereid een relatie na te streven. Op basis van wat je hier vertelt denk ik dat je erg lief en aardig bent, maar niett aantrekkelijk voor meisjes. Je gedrag is (vermoed ik) te onderdanig en misschien ook wel te onzeker. Nu kan je bepaalde dingen in je gedrag veranderen waardoor je verder jezelf kan blijven, maar wel veel aantrekkelijker kan worden voor meisjes.

Ga niet op verklaringen als "er lopen zat mensen rond die je wel leuk vinden". Dit soort advies word gegeven door mensen die geen enkel verstand hebben van liefdesrelaties. Ook is het niet zo dat je niet op zoek moet gaan naar een vriendin. Je kan best op zoek gaan, mits je een goed begrip hebt van wat meisjes aantrekkelijk vinden. Het leuke is dat je hier achter kan komen zonder je persoonlijkheid te veranderen. Nou weet ik weinig over de manier waarop je meisjes benadert, dus kan ik je ook niet heel specifiek advies geven. Maar mocht je geinteressert zijn dan kan je me wel pm-en ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 09:34
Orpheo
Orpheo is offline
ik ben het wel met smokin' eens.

ik had dat namelijk ook. ik werd er GEK van van dat alleen zijn. op n gegeven moment was t zoveel alleen dat ik zelfs die eenzaamheid ben gaan waarderen en koesteren. er komt heus nog wel iemand waar je t echt heel erg goed mee kan vinden. en ALS je haar vindt, er gewoon 1000% voor gaan. en mee eens, NIET te snel je gevoelens tonen, maar ook niet te gereserveerd overkomen
Oud 09-05-2006, 11:10
Verwijderd
Ik kan me niet voorstellen dat je echt afgewezen wordt omdat je te direct bent. Laddertheorie de gekste.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 17:23
Iveauh
Iveauh is offline
ga eerst wat meer eten met je 65kg bij 1,90
80/85 zal al meer helpen met meisje te vinden
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 02:37
jansepansekever
jansepansekever is offline
Allereerst wilde ik even zeggen dat het "meer DAN vriendschap" is. Maar dat is mijn persoonlijke frustratie.

Ik heb ook een keer tegen een jongen gezegd dat ik geen relatie met hem wilde omdat ik dacht dat dat de vriendschap zou verpesten. Maar toen was ik veertien en naief. Ik meende wel wat ik zei, echt.
Tegenwoordig zeg ik zoiets alleen als ik een jongen wel aardig vind, maar absoluut geen relatie-materiaal.

Maar ze vinden je aardig. Dat is tenminste een begin. Je bent ook zeker niet lelijk. Maar het gaat vaak maar gedeeltelijk om uiterlijk.
Gelukkig kan je aan je uitstraling werken. Besluit dat je gelukkig ben, en wees gelukkig. Bedenk dat je eigenlijk best een toffe peer ben, en wees die toffe peer.

Als het niet lukt om je uitstraling te verbeteren, kan je ook een meisje uitpikken zonder uitstraling. Er zijn best veel meisjes die heel onzeker zijn en dolgelukkig zijn als een jongen een relatie met ze wil.

Dus OF je houding naar meisjes veranderen OF minder kieskeurig zijn en een niet zo leuk meisje kiezen. Dan ben je tenminste niet meer alleen. (Ik ben daar op tegen, een relatie hebben puur om de relatie en niet de persoon, maar het helpt wel tegen eenzaamheid en om je zelfvertrouwen op te bouwen.)
Oud 10-05-2006, 08:43
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 10-05-2006 @ 03:37 :
Allereerst wilde ik even zeggen dat het "meer DAN vriendschap" is. Maar dat is mijn persoonlijke frustratie.

Ik heb ook een keer tegen een jongen gezegd dat ik geen relatie met hem wilde omdat ik dacht dat dat de vriendschap zou verpesten. Maar toen was ik veertien en naief. Ik meende wel wat ik zei, echt.
Tegenwoordig zeg ik zoiets alleen als ik een jongen wel aardig vind, maar absoluut geen relatie-materiaal.

Maar ze vinden je aardig. Dat is tenminste een begin. Je bent ook zeker niet lelijk. Maar het gaat vaak maar gedeeltelijk om uiterlijk.
Gelukkig kan je aan je uitstraling werken. Besluit dat je gelukkig ben, en wees gelukkig. Bedenk dat je eigenlijk best een toffe peer ben, en wees die toffe peer.

Als het niet lukt om je uitstraling te verbeteren, kan je ook een meisje uitpikken zonder uitstraling. Er zijn best veel meisjes die heel onzeker zijn en dolgelukkig zijn als een jongen een relatie met ze wil.

Dus OF je houding naar meisjes veranderen OF minder kieskeurig zijn en een niet zo leuk meisje kiezen. Dan ben je tenminste niet meer alleen. (Ik ben daar op tegen, een relatie hebben puur om de relatie en niet de persoon, maar het helpt wel tegen eenzaamheid en om je zelfvertrouwen op te bouwen.)
Mijn oude Nederlands docent zei altijd dat dat Als en Dan een typische fout is voor de omgevind waar ik vandaan kom.... Bijna de hele klas, alleen met uitzondering van de import (niet achterhoekers), deed het fout.... ik weet het is geen excuus.. maar toch.

Eén van de meisjes die dat ooit heeft gezegt heeft zich er ook echt aan gehouden, ze is (nog steeds) één van mijn betse vriendinnen...

Uitstraling is denk ik wel belengrijk, als ik in een relatie zit hoor ik meestal wel van meisjes dat ze me wel leuk vinden, maarja.. dan heb je daar vrij weinig aan behalve dat het goed voor je ego is...

Ik wil geen relatie om een relatie te hebben, ik wacht liever wat langer.. of heel wat langer, dan dat ik aan iets begin waarbij ik niks voel. En om heel eerlijk te zijn ben ik al niet zo kieskeurig, ik moet d'r lief vinden en zij moet serieus zijn (dus niet iets voor een weekje ofzo).
Oud 10-05-2006, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Iveauh schreef op 09-05-2006 @ 18:23 :
ga eerst wat meer eten met je 65kg bij 1,90
80/85 zal al meer helpen met meisje te vinden
Ja, als die cijfers kloppen lijkt me dat inderdaad het voornaamste. Vrouwen pochen nog al eens met hoe belangrijk ze innerlijk etc. wel niet vinden, maar dat is natuurlijk gelul. Hoewel, vrouwen vinden innerlijk wel 2 maal zo belangrijk (voor mannen telt uiterlijk voor 99%, voor vrouwen voor 98%).
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-05-2006 @ 12:27 :
Ja, als die cijfers kloppen lijkt me dat inderdaad het voornaamste. Vrouwen pochen nog al eens met hoe belangrijk ze innerlijk etc. wel niet vinden, maar dat is natuurlijk gelul. Hoewel, vrouwen vinden innerlijk wel 2 maal zo belangrijk (voor mannen telt uiterlijk voor 99%, voor vrouwen voor 98%).
Nja kijk, het moet toch echt allebei. Ik ken een tamelijk woest aantrekkelijke jongen waar ik toch echt niks mee wil omdat het laatste boek wat hij gelezen heeft, de Griezelbus was. Ik zou niet pochen dat ik het innerlijk belangrijker vind, want dat vind ik niet (voor een relatie, dan - als je iemand niet aantrekkelijk vindt, kun je beter gewoon vrienden zijn), maar het is wel éven belangrijk.

Gelukkig is er dat leuke geval dat je uitstraling noemt, waarin innerlijk en uiterlijk redelijk overlappen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 12:40
Pruts0r
Pruts0r is offline
Blijf dan gewoon een vriendschappelijk contact houden en wacht op iets van haar kant, dat doe ik momenteel ook
Oud 10-05-2006, 12:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2006 @ 12:39 :
Ik ken een tamelijk woest aantrekkelijke jongen waar ik toch echt niks mee wil omdat het laatste boek wat hij gelezen heeft, de Griezelbus was.
Zal zeker wel meer achter zitten, aangezien ik me niet voor kan stellen dat je geen relatie met iemand wilt, vanwege het feit dat hij/zij geen boeken leest.
Oud 10-05-2006, 12:58
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Vice schreef op 10-05-2006 @ 13:52 :
Zal zeker wel meer achter zitten, aangezien ik me niet voor kan stellen dat je geen relatie met iemand wilt, vanwege het feit dat hij/zij geen boeken leest.
Ja, dan ben je wel heel erg
Oud 10-05-2006, 13:15
Verwijderd
Dat is toch niet onredelijk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 10-05-2006 @ 14:15 :
Dat is toch niet onredelijk
Ja, ik vind het ook niet zo'n rare opvatting van Morgan, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik vind dat nogal een punt, hoor, ik blijf een letterenstudent. Waarom zou iemand nou gewoon helemaal géén boeken lezen? Hoe moet ik hem ooit begrijpen en hij mij? Maar dat de griezelbus de laatste is, geeft natuurlijk ook al aan dat hij niet bijster intelligent is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 13:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Vooral wanhopig worden, daar word je stukken aantrekkelijker door

Offtopic: Morgan
Oud 10-05-2006, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2006 @ 12:39 :
Nja kijk, het moet toch echt allebei. Ik ken een tamelijk woest aantrekkelijke jongen waar ik toch echt niks mee wil omdat het laatste boek wat hij gelezen heeft, de Griezelbus was. Ik zou niet pochen dat ik het innerlijk belangrijker vind, want dat vind ik niet (voor een relatie, dan - als je iemand niet aantrekkelijk vindt, kun je beter gewoon vrienden zijn), maar het is wel éven belangrijk.

Gelukkig is er dat leuke geval dat je uitstraling noemt, waarin innerlijk en uiterlijk redelijk overlappen
Ik geloof dat niet echt. Misschien geldt het (een beetje) voor jou persoonlijk, maar hoeveel aartslelijke mannen hebben een relatie (ok, Docters van Leeuwen is geloof ik wel getrouwd) in vergelijking tot het aantal ontzettende klootzakken die er wel goed uitzien?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-05-2006 @ 14:45 :
Ik geloof dat niet echt. Misschien geldt het (een beetje) voor jou persoonlijk, maar hoeveel aartslelijke mannen hebben een relatie (ok, Docters van Leeuwen is geloof ik wel getrouwd) in vergelijking tot het aantal ontzettende klootzakken die er wel goed uitzien?
Ik zei dan ook niet dat ze líef moesten zijn Aartslelijke klootzakken hebben nog altijd vaker een relatie dan aartslelijke goedzakken, ben ik bang.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 14:06
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
grl schreef op 10-05-2006 @ 14:30 :
Vooral wanhopig worden, daar word je stukken aantrekkelijker door

Offtopic: Morgan
Als je de hoop begint te verliezen ben je nog niet wanhopig, dat ben nog niet eens als je geen hoop meer hebt. Wanhopig is heel iets anders en dat is niet aan de orde hier..
Oud 10-05-2006, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2006 @ 14:59 :
Ik zei dan ook niet dat ze líef moesten zijn Aartslelijke klootzakken hebben nog altijd vaker een relatie dan aartslelijke goedzakken, ben ik bang.
In dat geval, vanvang 'klootzak' door 'hetgeen qua innerlijk niet aantrekkelijk gevonden wordt door vrouwen'.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 14:34
MickeyV
MickeyV is offline
"wel aantrekkelijk" toch? Die klootzakken scoren immers.
Oud 10-05-2006, 16:11
Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2006 @ 14:19 :
Nou, ik vind dat nogal een punt, hoor, ik blijf een letterenstudent. Waarom zou iemand nou gewoon helemaal géén boeken lezen? Hoe moet ik hem ooit begrijpen en hij mij? Maar dat de griezelbus de laatste is, geeft natuurlijk ook al aan dat hij niet bijster intelligent is.
Misschien omdat niet iedereen de zelfde hobby's heeft. Inplaats van een boek lezen, houd ik me liever bezig met tekenen en schilderen.
Oud 10-05-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 10-05-2006 @ 17:11 :
Misschien omdat niet iedereen de zelfde hobby's heeft. Inplaats van een boek lezen, houd ik me liever bezig met tekenen en schilderen.
Nee, allicht niet, maar ik vind het wel belangrijk dat er tenminste wát hobbies overeen komen. Tussen jou en mij zou het misschien nog net goed gaan, omdat ik ook genoeg heb met tekenen en schilderen, maar lezen is wel zo belangrijk voor me dat ik iemand wil hebben die begrijpt waarom ik daar zo in op kan gaan en die het bij voorkeur zelf ook kan.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-05-2006 @ 15:26 :
In dat geval, vanvang 'klootzak' door 'hetgeen qua innerlijk niet aantrekkelijk gevonden wordt door vrouwen'.
Nou ja, kijk, dan kom je denk ik terecht op het terrein van intelligentie en interesses. Ik stel zelf natuurlijk nogal hoge eisen aan het innerlijk van een jongen, omdat ik zelf innerlijk ook veel te bieden heb. Maar als je als meisje zelf toch al niets meer doet dan winkelen en TMF-chat, god, dan zul je ook wel minder moeite hebben met een jongen die alleen maar achter z'n spelcomputer zit of bier drinkt. Een jongen die echter daarnaast ook nog eens een interessante studie doet en nog andere hobbies heeft, hoeft voor zo'n meisje niet per se oninteressant te zijn. Zij kan dus bij dezelfde uiterlijk een suffer innerlijk verdragen, en zal dus meer naar uiterlijk (kunnen) kijken.

Denk ik. Klinkt het nog logisch?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2006 @ 17:47 :
Nee, allicht niet, maar ik vind het wel belangrijk dat er tenminste wát hobbies overeen komen. Tussen jou en mij zou het misschien nog net goed gaan, omdat ik ook genoeg heb met tekenen en schilderen, maar lezen is wel zo belangrijk voor me dat ik iemand wil hebben die begrijpt waarom ik daar zo in op kan gaan en die het bij voorkeur zelf ook kan.
Ik heb precies hetzelfde. Ik zou nooit een relatie kunnen hebben met iemand die alleen maar boeken heeft gelezen omdat het moest, dan zie ik al die jongens van de middelbare school voor me die openlijk durfden te beweren nog nooit een boek gelezen te hebben... dat vind ik walgelijk en dom En ik val niet op walgelijke en domme mensen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 16:59
Vice
Vice is offline
Ach, zolang het maar een leven heeft en er goed/leuk/mooi uitziet, ben ik wel tevrede. En een leuk karakter zou natuurlijk ook tof zijn.
Oud 10-05-2006, 19:34
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
nou ik wel hoor, hoeft niet per sé nobelprijsliteratuur te zijn maar boeken lezen geeft blijk van interesse Waarin, maakt niet zoveel uit. Mag dus net zo goed non-fictie zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 20:41
Brack
Brack is offline
Citaat:
Vice schreef op 10-05-2006 @ 17:59 :
Ach, zolang het maar een leven heeft en er goed/leuk/mooi uitziet, ben ik wel tevrede. En een leuk karakter zou natuurlijk ook tof zijn.
Ja idd, dat gezeik over het wel/niet lezen van boeken vind ik echt nergens op slaan
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 21:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Daar knap ik ook op af, hoor
Oud 11-05-2006, 13:03
jansepansekever
jansepansekever is offline
Ik gaf mijn nicht een keer een mooi boek voor haar verjaardag. Zei haar vriend: Weetje dat ik nou serieus nog nooit in mijn hele leven een boek voor mijn plezier heb gelezen.

Toen heb ik haar toch dringend geadviseerd om hem te dumpen, niet alleen omdat hij geen boeken leest. Hij heeft ook zo'n vervelend accent en een stompzinnige uitdrukking op zijn gezicht.

Maar ieder zijn smaak, nu wonen ze samen.

(Zij is een derde jaars rechtenstudent en hij werkt bij de Perry Sport, maar in liefde kan alles natuurlijk)
Oud 11-05-2006, 14:01
Verwijderd
Citaat:
jansepansekever schreef op 11-05-2006 @ 14:03 :
Ik gaf mijn nicht een keer een mooi boek voor haar verjaardag. Zei haar vriend: Weetje dat ik nou serieus nog nooit in mijn hele leven een boek voor mijn plezier heb gelezen.

Toen heb ik haar toch dringend geadviseerd om hem te dumpen, niet alleen omdat hij geen boeken leest. Hij heeft ook zo'n vervelend accent en een stompzinnige uitdrukking op zijn gezicht.

Maar ieder zijn smaak, nu wonen ze samen.

(Zij is een derde jaars rechtenstudent en hij werkt bij de Perry Sport, maar in liefde kan alles natuurlijk)
Het kan wel, ik vind het alleen niet leuk. Maar god, als iemand verder fantastisch is en toch nooit boeken voor z'n plezier leest... Kan me dat alleen zo moeilijk voorstellen, dat iemand een heel brede interesse heeft en dan nóóit boeken wil lezen, al was het maar over die interesses. Mja.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 18:15
Simplicity
Simplicity is offline
Gewoon blijven zoals je bent. Direct zijn is veel beter dan eromheen hangen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 17:54
Anaïs
Anaïs is offline
Als er één iets waar ik vreselijk op afknap dan is het net als jongens zich te afhankelijk opstellen... Dus zoals al gezegd is, probeer eerst tevreden te zijn met wat je hebt, dan volgt de rest wel vanzelf.

Verder heb ik ook de indruk dat je echt gewoon 'een vriendin' wil. Ik zou zeker nooit de vriendin willen zijn, van iemand die gewoon eens wil ervaren wat het is om een vriendin te hebben.

Heb gewoon wat geduld, het juiste meisje komt wel. Je bent heus niet de enige die op 19-jarige leeftijd single is.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 17:56
Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb zelf bijna 22 jaar kunnen wachten op m'n eerste vriendin, na ook altijd die zinnen bij afwijzingen te horen te krijgen. Is erg snel uitgeraakt, maar nu ben ik eindelijk samen met iemand met wie 't wél erg goed klikt.

Geduld hebben, je hebt al meer "ervaring" dan veel andere mensen op jouw leeftijd, dus...
Oud 05-06-2006, 18:37
Vip3r
Vip3r is offline
Lees voor de gein dit stukje eens, voor een goede aanpak

http://www.bristollair.com/innergame...uthaboutwomen/
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 22:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Waarom wanhopen? Gewoon lekker doorgaan en je niet te veel zorgen maken. Maak lekker plezier, geniet van je vrijgezellenleven, en vroeg of laat kom je wel iemand tegen waar het iets mee wordt.
Oud 06-06-2006, 05:20
Fa Sai
Fa Sai is offline
Je moet inderdaad eerst je gelukkig en compleet voelen in je eentje, pas dan ben je eigenlijk toe aan een relatie.
Dit is zo omdat je anders in de ander iets probeert te zoeken wat je in jezelf mist, en op die manier wordt je afhankelijk van de ander. Afhankelijkheidsrelaties werken over het algemeen niet, en als ze niet verbroken worden zijn het in de regel ongezonde relaties.
Dus, zoals al eerder gezegd, ga eerst op zoek naar jezelf, wie ben je, wat wil je, waar wordt jij gelukkig van? En je zult zien, dat als je beseft, hee, ik voel me eigenlijk best fijn met mijn leven en in mijn situatie, dan ineens loop je tegen iemand op waarmee het klikt enz....
Oud 06-06-2006, 09:55
adon1s
adon1s is offline
Na al de bullshit komt hier de echte reden: Je hebt wel het innerlijk maar niet het uiterlijk. Aan uiterlijk kan je best veel doen. Groetjes
Oud 06-06-2006, 10:23
eelco
eelco is offline
Als je op zoek bent vind je ze nooit, als je ze niet kan gebruiken vinden ze jou bij bosjes..... Gewoon jezelf zijn, niet pushen en de juiste dame komt vanzelf (gevolgd door vele anderen)
Oud 06-06-2006, 11:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-06-2006 @ 18:56 :
Ik heb zelf bijna 22 jaar kunnen wachten op m'n eerste vriendin, na ook altijd die zinnen bij afwijzingen te horen te krijgen. Is erg snel uitgeraakt, maar nu ben ik eindelijk samen met iemand met wie 't wél erg goed klikt.
Dus er is nog hoop voor mij.
Oud 06-06-2006, 12:02
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Heb jij nog nooit wat gehad dan?
Reageren

Regels voor berichten