Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zo'n wasstraat met lappen ipv borstels schijnt wat dat betreft beter te zijn. ff aanvulling op mijn post : af en toe mag de buurjongen t ook wel doen van mij, tegen vergoeding uiteraard.
||
Citaat:
||
Citaat:
Gewoon wassen kost dus een paar losse euros. @ mightymarcel. Ja, mijn wasstraat had dus borstels,ik vond het er al vervelend uit zien, die harde harige borstels bij mijn lak die nog redelijk tot zeer goed is voor een ruim 13jaar oude wagen. En inderdaad, er zitten een paar flinke krasjes in. Iemand tips voor anti krassenspul ?
||
Citaat:
Beste is om dat gewoon regelmatig te doen, elke week even afspoelen en je auto blijft prima schoon, het vuil wat er na een week opzit is in die gevallen ook zo eraf. Inclusief velgen kost het een half uurtje van m'n tijd. Snap die mensen niet die er een hele dag aan besteden en alles met de hand doen. Na een week zit er alweer vuil op, en hoe langer je het laat zitten hoe lastiger het schoon te krijgen is. Interieur blijft bij mij ook clean, wekelijks even 50 cent (niet die rapbedoeling ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag mn auto door de wasstraat gedaan
![]() ![]() Hij is iig weer lekker schoon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Scratch remover van Valma. Waar ik het toen gekocht heb weet ik niet meer, maar erg duur was het niet. Het werkt echt super ![]() Alleen de kras mag niet helemaal door de lak heen zijn, dan werkt het niet meer, dan zul je een lakstiftje moeten kopen ![]() Het werkt trouwens het beste op wat lichtere kleuren...
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit dus. Ik heb het via een groothandel (familiebedrijf van ons) gekregen en volgens mij wordt het door professionele poetsbedrijven gebruikt. Waar je het precies kan kopen weet ik niet (ja, bij onze groothandels dus ![]() Maar je brengt dus eerst Dulon I met een iets vochtige doek aan, wacht tot er een witte waas ontstaat (je hebt echt het idee van wtf gebeurt er met mijn lak!). Die waas mag je niet wegwegen. Dan breng je Dulon II met een iets vochtige doek aan en wacht ook weer tot een witte waas verschijnt. Tenslotte haal je die witte waas eraf door er met een droge doek de waas weg te wrijven (dit kost best wat kracht). En tadaa...je lak is weer als nieuw... Maareh tis dus ook erg belangrijk dat je je auto eerst helemaal schoonmaakt en er vervolgens met een cleaner overheen gaat. Anders blijft er vuil in het Dulon pantser zitten.
Laatst gewijzigd op 21-06-2006 om 10:56. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |