Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2006, 00:29
TommY_
TommY_ is offline
Ik heb een vraag, ik heb al een tijd windows XPP maar door allerlei redenen heb ik deze meerdere malen overnieuwe moeten instaleren, nu laat vroeg hij nogmaal op de "product key" ik vulde deze in, om erachter te komen, dat hij hem niet meer herkenden omdat deze veelvuldig gebruikt is...en nu heb ik geen idee wat te doen, ik heb via limewire geprobeert productkey generators te loaden, om alleen maar spyware shit op mn pc te krijgen waardoor ik xp weer overnieuw moet instaleren..iemand een idee, behalve een nieuwe xpp te kopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2006, 08:24
Verwijderd
Microsoft customers support bellen. Zij zullen je dan aan een nieuwe, legale product key helpen of kijken wat je eraan kan doen.

Provided dat het een legale cd is, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:35
J-roenn
J-roenn is offline
ja, en doe alsof je er zo min mogelijk van af weet, helpt gegarandeerd ( heb op die manier winxp 1 licentie OEM op 4 pc's draaien omdat ik bleef volhouden dat de computerwinkel zei dat het zo kon )
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 11:01
TommY_
TommY_ is offline
[Edit] Het is een legale versie.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 11:06
Verwijderd
Dan moet je dus vooral bellen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 11:49
M@rco
M@rco is offline
Je bedoelt dat je hem niet meer kunt activeren? Dan moet je inderdaad gewoon naar MS bellen, is een gratis 0800-nummer voor. Je krijgt dan een nieuwe code.
Reageren

Regels voor berichten