Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 21:27
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
Ik ben meer dan een jaar samen geweest met een jongen, (ik word 17, hij 18) Maar sinds twee maanden is het uit.
De eerste maand deden we nog samen vakantiejob, en hij was vriendelijk. Maar nu school begonnen is (01/09), negeert hij me volledig...

Wat heeft dit te betekenen?

Ik hou echt nog veel van hem, maar ik laat hem met rust. Ik had hem voor school begon zelfs een voorstel gedaan:
ik laat jou met rust, en we zeggen geen negatieve dingen over elkaar. Het enige wat ik verwacht is dat we vriendelijk blijven tegen elkaar, want dat is voor alletwee aangenamer.

Zelfs al passeert hij vlak naast me, hij kijkt niet eens op...

Waarom doet hij dit?
Oud 20-09-2002, 21:39
Roos
Roos is offline
Tja, miscshien heeft hij het er nog een beetje moeilijk mee. Of hij weet niet goed wat hij er mee aan moet, wat hij tegen je moet zeggen.
Oud 20-09-2002, 22:13
whizzer
whizzer is offline
hijs verlegen denk ik........., kan ik me wel voorstellen., ga es met em praten zou ik zeggen
Oud 20-09-2002, 22:19
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
hij is degene die het dus uitgemaakt heeft é...

ik heb hem al een mail gestuurd met de vraag waarom hij me negeert, en hij reageerde niet.
Op msn, antwoordde hij gewoon dat ik weer waan het overdrijven was.
Maar als hij vlak naast me passeert en hij draait zijn ogen expliciet weg. Enzovoort, dan denk ik niet dat ik overdrijf...
Oud 20-09-2002, 22:28
Verwijderd
Omdat hij de confrontatie niet kan aangaan.....misschien heeft hij schuldgevoelens enzo, en daar kan hij blijkbaar slecht mee omgaan...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 00:04
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
uch uche, schuldgevoelens niet, hij denkt gewoon na en hij denkt; die chick hoef ik niet meer te spreken ofzo, het is toch al over, tijdverspilling, geen interesse meer. Lucht.
Oud 21-09-2002, 01:29
desteny's
desteny's is offline
komt een beetje bekend voor het negeren. Ik ging laats ook goed met een jongen om, we hadden niks maar hij deed wel als ik alles voor hem was. En ineens doet hij net als hij me niet meer kent enzo. Echt heel raar.
groetjes
Oud 21-09-2002, 07:00
Verwijderd
Hmm, misschien heeft hij het hele verhaal voor zichzelf afgesloten. Hij is immers degene die het heeft uitgemaakt.

Misschien wil hij op school ook niet dat iemand op het idee komt dat jullie nog samen zijn.

Misschien..

Het is allemaal gokwerk..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:19
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
dit ken ik hij kent de confrontatie niet aan.
Ik zit bij mij ex in de klas en die deed dat in eerste instantie ook.
Het is bij ons uitgegaan omdat hij was vreemdgegaan hij wou bij me blijven maar ik niet. De afspraak was dat we zowieso op school normaal tegen elkaar zouden blijven doen maar hij negeerde me gewoon compleet. Het enige andere was was dat hij me wel constant aan zat te staren.

Op een gegeven moment hadden we een opdracht voor school iedereen was al klaar behalve hem toen ben ik hem gewoon gaan helpen en sindsdien praat ie weer tegen me en dergelijke.

maar het is inderdaad super vervelend als iemand je negeert vooral als je toch een jaar van je leven met hem doorgebracht heb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten