Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2006, 20:10
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik had vandaag een afspraak met mijn doctoren en na een lang gesprek hebben zij mij Efexor XR voorgeschreven. Nu is dit de eerste keer in een hele lange tijd dat ik uberhaupt medicijnen ga slikken (ben zelf eigenlijk een beetje tegen medicatie, gebruik zelfs geen asperine of paracetamol) dus vroeg ik mij af of men hier ervaring mee heeft (gehad) of misschien met iets soortgelijks.
Er is mij wel uitgelegd wat dit in grote lijnen doet, maar zou toch graag willen weten hoe mensen hun medicatie hebben ervaren.

Bij voorbaat dank.

Laatst gewijzigd op 23-05-2006 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 10:53
Verwijderd
Ik heb het gebruikt. Ik had er verder niks aan, maar heb ook geen bijwerkingen gehad. Voor iedereen werkt het anders, dus wie weet is het voor jou wel een uitkomst!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 14:54
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nou waar ik normaal 20 salvos produceer met mijn pipi was het toen maar een paar druppeltjes, dat zegt wel genoeg en ben er ook gelijk mee gestopt, sindsdien niks meer geslikt, rotzooi.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 18:00
moon
moon is offline
Ik zou tegen je willen kunnen zeggen dat ik er wat aan gehad had, maar dan zou ik liegen. Opzich verminderde het depressieve en angstgevoelens wel ietsje, maar ik had er zelf een hele nare bijwerking van. Ik kreeg 's nachts paniek aanvallen op de grens van slaap en waaktoestand en dan begon ik in het wilde weg om me heen te slaan en te trappen. Nou ken ik nog 2 mensen die dit medicijn hebben gebruikt en die hier geen last van hebben gehad, dus dat soort dingen verschillen ook gewoon per persoon. Maar bij anti-depressiva en dergelijke middelen is het vaak een aardige zoektocht voor je het juiste gevonden hebt is mijn ervaring. Niet opgeven als het ene niet werkt, er zijn genoeg andere middelen, er is er altijd wel 1 die werkt!

Regels voor berichten