Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2006, 15:00
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Vanaf 9 oktober te gaan zien op Veronica.
Soort van Temtation Island, alleen het verschil is dat de singles niet zullen weten wie de koppels zijn. De gene die het best heeft weten te verbergen naar de singles toe dat ze eigenlijk in feite al bezet waren, wint 100.000 euro.
Maar tot hoever gaan ze? Wat hebben ze afgesproken met hun partners, en hoe(lang) houden ze het vol?

Wie gaat dit kijken, en wat denk je dat je er van gaat vinden?
TS: ik ga het zeker wel kijken. Vinnut stom dat mensen risico willen lopen hun relatie zó op het spel te zetten, want dat doen ze gewoon!
Of je moet vantevoren hebben afgesproken van "ok, je mag gewoon all the way gaan, we spreken bij deze af dat dat nix meer dan alleen maar lichamelijk is en we zorgen ervoor dat we die jackpot te pakken krijgen! Zolang er maar geen gevoelens, verliefdheden, etc bij komen kijken"
Oud 01-10-2006, 15:07
JanDeVries
JanDeVries is offline
"De gene die het best heeft weten te verbergen naar de singles toe dat ze eigenlijk in feite al bezet waren, wint 100.000 euro."

:') :') :')
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 15:29
XQseMe2
XQseMe2 is offline
ja daarom juist. Das toch stom om je relatie voor weg te gooien?
Oud 01-10-2006, 15:35
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 01-10-2006 @ 16:00 :
Of je moet vantevoren hebben afgesproken van "ok, je mag gewoon all the way gaan, we spreken bij deze af dat dat nix meer dan alleen maar lichamelijk is en we zorgen ervoor dat we die jackpot te pakken krijgen! Zolang er maar geen gevoelens, verliefdheden, etc bij komen kijken"
alleen kun je dat laatste nou niet echt van te voren afspreken..

ik heb niks met zulk soort programma's, ga ook niet kijken.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 16:57
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Nee dat klopt.
Maar je kunt het wel zelf zo veel mogelijk proberen in de hand te houden. Als jij merkt dat je gevoel naar 1 persoon toe trekt, meer dan naar de anderen, dan probeer je / ga je gewoon minder met die persoon om. Je mingelt dan vaker met de anderen. Probeer die gevoelens dan meteen de kop in te drukken.
Succes nou niet altijd gegarandeerd, maar it's worth a try dacht ik zo.
Oud 01-10-2006, 17:00
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik dacht dat dit topic over de film met Eddie Griffin ging. .
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 17:17
innogen
innogen is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 01-10-2006 @ 18:00 :
Is dat niet under cover brother?

En ik ga het waarschijnlijk wel kijken want het is gewoon hersenloos vermaak en dat is af en toe ook wel ok.
Oud 02-10-2006, 21:19
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 01-10-2006 @ 18:00 :
Oud 04-10-2006, 00:43
Verwijderd
Eigenlijk is het te belachelijk voor woorden om mensen zo ontzettend aan te zetten tot vreemdgaan.
Maar stiekem ga ik waarschijnlijk wel even kijken
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 03:02
Verwijderd
Even met mijn vriendin overleggen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 08:41
Verwijderd
ik kijk dat soort shows nooit
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 08:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dan moeten ze toch eigenlijk vet vreemdgaan Dat kunnen alleen maar stellen zijn die een open relatie hebben lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-10-2006 @ 09:50 :
Dan moeten ze toch eigenlijk vet vreemdgaan Dat kunnen alleen maar stellen zijn die een open relatie hebben lijkt mij
Dat zijn mijn vriend dus ook... Anders wordt je toch helemaal gillend gek?

In het voorfilmpje hoor je een vent ook tegen zijn vriendin zeggen: 'Dus eigenlijk bieden ze me 10.000 euro om jou te verloochenen?' En daar komt het wel op neer ja...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 14:58
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Daarom zei ik al eerder...het is stom je relatie zó op het spel te zetten, tenzij je écht vantevoren hebt afgesproken van "Ok we gaan ervoor maar dan ook echt helemaal en niet naderhand zeuren over dat we te ver zijn gegaan & dat je het er bij nader inzien toch niet mee eens was"

Dan moet je ook echt voor de volle pot gaan en álles toelaten, all the way gaan! En als je dat denkt aan te kunnen...nou veel plezier dan maar

Toch wil ik het kijken, want my god...zoiets kan toch niet echt zijn?!
Oud 04-10-2006, 15:40
Dinalfos
Dinalfos is offline
We hebben het hier over kutvolk. Ik hoop dat ze allemaal heel ongelukkig zullen worden.
Oud 04-10-2006, 16:57
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Hmm. Nou, de trailers van Temptation Island vond ik altijd heel afstotelijk, dat keek ik dus ook nooit.Ik ga dit ook niet kijken.
Oud 08-10-2006, 21:27
Verwijderd
Citaat:
JanDeVries schreef op 01-10-2006 @ 16:07 :
"De gene die het best heeft weten te verbergen naar de singles toe dat ze eigenlijk in feite al bezet waren, wint 100.000 euro."
Ik lees net in de Veronica-gids dat ze het dus niet alleen het langst moeten verbergen, de relatie moet het spel ook nog overleven, anders krijgen ze het geld nog niet...

Lijkt me praktisch onmogelijk

Voorfilmpje
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 21:30
Verwijderd
Ik kijk sowieso nauwelijks tv, laat staan veronica, laat staan dit programma.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 17:03
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Nala schreef op 08-10-2006 @ 22:27 :
Ik lees net in de Veronica-gids dat ze het dus niet alleen het langst moeten verbergen, de relatie moet het spel ook nog overleven, anders krijgen ze het geld nog niet...

Lijkt me praktisch onmogelijk

Voorfilmpje
Jezus hoe verzinnen ze het eigenlijk!!
Het stomste is nog dat er nog daadwerkelijk mensen zijn ook die zich daarvoor lenen
Oud 09-10-2006, 20:00
Verwijderd
Lijkt me hartstikke nep. Gewoon een stel acteurs, leuk eilandje, en alles enscèneren zodat de programmamakers verzekerd zijn van 'sensationele' momenten.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 20:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 09-10-2006 @ 20:00 :
Lijkt me hartstikke nep. Gewoon een stel acteurs, leuk eilandje, en alles enscèneren zodat de programmamakers verzekerd zijn van 'sensationele' momenten.
Kortom een triest programma voor kansloze sensatiezoekers?

Vind ik wel ja.
Oud 09-10-2006, 20:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik ga het morgen wel even kijken, vind het wel vermakelijk maar zal het waarschijnlijk toch niet gaan volgen.
Oud 11-10-2006, 12:18
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Vanavond weer een aflevering.
Ben benieuwd
Oud 11-10-2006, 13:36
gurl19
gurl19 is offline
In voorstukjes zie je dus al dat Anuschka te ver gaat .. In de tweede aflevering al. Wel erg snel!

Ik vond het wel leuk om te kijken, maar ik zou zelf nooit er aan mij doen. Maar zoals iemand als zei, het is wel hersenloze vermaak
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 15:05
XQseMe2
XQseMe2 is offline
idd
Oud 11-10-2006, 15:28
Sooz
Sooz is offline
Ik vind het een briljant concept!

6 stelletjes, er gaan 3 mannen en 3 vrouwen van die stelletjes (die elkaar niet kennen) naar dat resort en daar worden nog 3 mannelijke en 3 vrouwelijke vrijgezellen bijgeplempt. En niemand weet nog van elkaar of ze een relatie hebben of niet, en vooral die mensen met relatie willen 'bewijzen' dat ze die niet hebben, dus gaan ze los. Met elkaar

En de achtergebleven partners worden met z'n allen in 1 huis gezet. En die mogen dus alleen maar kijken. En kijken met elkaar naar de filmpjes waarin ze dus gaan zien dat hun partner met de partner van een huisbewoner gaat vozen.

Echt geweldig, sowieso ben je al een domme drol als je aan zo'n programma meedoet dus geen medelijden, en prima voor op de maandagavond <3
Oud 12-10-2006, 10:50
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Jij hebt het nou ns perfect verwoord!
Oud 13-10-2006, 08:27
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Heerlijk hersenloos vermaak om ff te ontspannen na een lange stress-dag. Gewoon niet bij nadenken dat die koppels daarna waarschijnlijk helemaal kapot zijn, maar gewoon lekker lachen om hoe dom die mensen wel niet zijn om daaraan mee te doen en hun pogingen om zich te bewijzen... ja, een waardige opvolger van Tempation Island.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 23:04
Drez
Drez is offline
ik kijk de herhaling geloof ik nu

heerrrrlijk
Oud 16-10-2006, 01:51
Verwijderd
sinds big brother 1 is het alleen maar nog triester geworden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 13:01
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Wat een heeeeeeeeerlijk programma !! Keek het gister voor het eerst en direct hooked .
Oud 16-10-2006, 14:07
Verwijderd
haha echt te bizar voor woorden. Als iemand je probeert het bed in te krijgen ga je maar mee omdat je maar niet wil laten zien dat je GEEN vrijgezel bent. Naja ik zou er zelf niet aan meedoen want ik ben geen domme drol maar het is altijd leuk om naar andere domme drollen te kijken.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:35
gurl19
gurl19 is offline
Volgt iemand dit programma eigenlijk nog?
Ik dus wel samen met mn zusje Ik vond Paco eerst heel leuk maar nu is het gewoon een enorme eikel. Sergio en Dido vond ik erg leuk. Jammer dat ze er nu mee gestopt is. Maar ik begrijp het wel.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 17:20
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 09-11-2006 @ 12:35 :
Volgt iemand dit programma eigenlijk nog?
Ik dus wel samen met mn zusje Ik vond Paco eerst heel leuk maar nu is het gewoon een enorme eikel. Sergio en Dido vond ik erg leuk. Jammer dat ze er nu mee gestopt is. Maar ik begrijp het wel.
Ik vind het leuk
maar Paco is idd een sukkel! Die zijn na het programma echt niet meer bij elkaar, en dan kan ie ook naar zn geld fluiten.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 08:16
Verwijderd
Het hele programma draait alleen om dat ene moment dat je ze 's avonds het met elkaar ziet doen?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 11:56
gurl19
gurl19 is offline
Nee, het draait erom dat de under cover lovers aan worden gezien als vrijgezellen. En een under cover lover, Paco dus, gaat hierin dus een beetje erg ver. (seks dus) Ik denk ook dat zijn relatie helemaal kapot is als het programma afgelopen is.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 18:02
Faerie
Faerie is offline
Ik volg het ook

Ik vind Paco echt steeds belachelijker worden. Denkt ook dat ie alles is . Vind het ook behoorlijk lullig hoe hij tegen Sergio doet. Kom op ey.. Het is misschien wel stom dat Sergio Dido beschermde, maar ik begrijp het wel. Maar denk eigenlijk wel dat Paco gaat winnen.. Die domme Nicole met haar Remco verdient het al helemaal niet vind ik.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 10-11-2006 @ 19:02 :
Ik volg het ook

Ik vind Paco echt steeds belachelijker worden. Denkt ook dat ie alles is . Vind het ook behoorlijk lullig hoe hij tegen Sergio doet. Kom op ey.. Het is misschien wel stom dat Sergio Dido beschermde, maar ik begrijp het wel. Maar denk eigenlijk wel dat Paco gaat winnen.. Die domme Nicole met haar Remco verdient het al helemaal niet vind ik.
Paco kan wel winnen, maar voorwaarde aan die 100.000 euro is dat ze nog steeds een relatie hebben (Evy en Paco dus), en dat zit er niet in lijkt me.
En Nicole is wel dom ja Maar volgens mij verdenken meer mensen Paco dan Remco!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 10:09
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 11-11-2006 @ 10:08 :
Paco kan wel winnen, maar voorwaarde aan die 100.000 euro is dat ze nog steeds een relatie hebben (Evy en Paco dus), en dat zit er niet in lijkt me.
is dat echt een voorwaarde?
want evy zei zelf ook al van dat ze waarschijnlijk wel uit elkaar gingen dan enzo! dus dan kan ze toch ook net zo goed kappen met t spel? als ze toch niet het geld kan winnen zeg maar?
hmm..
vind t wel leuk om te kijken..
en ik vind dido met nico lief!
ik vond haar op bikini beach ( ) een beetje een domme doos, maar toen ze zo bij nico zat en dat ze meteen zei van "als jij wilt, dan stoppen we meteen" (ze kon ook niet veel anders zeggen, maar t leek ook wel gemeend enzo )
toen vond ik haar toch wel een stuk leuker!
geinig programma (terwijl ik temptation island enzo nooit gevolgd heb en maar een dom programma vond.. hmm )
Oud 13-11-2006, 11:42
MTpower
MTpower is offline
Walgelijk programma
Oud 13-11-2006, 12:06
Verwijderd
Ik kan geen amusementswaarde aan het programma ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 12:40
gurl19
gurl19 is offline
Die voorwaarde heb ik ook alleen in dit topic gelezen, verder nog nooit gehoord op de televisie. Vraag me dus ook wel af of het wel echt waar is dat je nog bij elkaar moet zijn!!?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 11:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
nee volgens mij dus niet
Oud 14-11-2006, 15:23
Verwijderd
paco heeft een dochter whoohoo. Ik ben verliefd op Sergio.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 17:33
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Surprise schreef op 14-11-2006 @ 16:23 :
Ik ben verliefd op Sergio.
Je bent niet de enige ..

Oud 14-11-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 13-11-2006 @ 13:40 :
Die voorwaarde heb ik ook alleen in dit topic gelezen, verder nog nooit gehoord op de televisie. Vraag me dus ook wel af of het wel echt waar is dat je nog bij elkaar moet zijn!!?
van de site: 'Elke kandidaat met partner die een eliminatie overleeft, krijgt 5000 euro. Dit geld mogen zij alleen houden als zij de finale halen. De winnaar van de finale gaat naar huis met 100.000 euro!'
Hmm staat inderdaad nergens dat je nog een relatie moet hebben, maar volgens mij heb ik dat al een paar keer gehoord, in het programma zelf!
Nouja we zullen wel zien.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 18:11
jet
jet is offline
dit programma is zo belachelijk en daarom zo geweldig

en het mooiste is dat ik er op dit moment een paper over mag schrijven. lang leve Media & Cultuur.
Oud 15-11-2006, 11:16
Faerie
Faerie is offline
Pff wat doet Nicole toch belachelijk zeg wat zeurt ze nou, Remco doet echt niks verkeerd, heeft alleen maar gezegd dat hij wel op Jenny valt. Doet zij meteen die ketting af en doet ze alsof hij ik weet niet wat heeft gedaan. Erg overdreven

En Annuska dan, dat ze het zo aan haar vriend vertelde wat ze bij Maurice had gedaan en dat hij toen was klaargekomen . Ik geloof trouwens niet had ze hem alleen maar heeft gestreeld en dat hij daardoor toen gewoon klaarkwam.. Haar vriend zei ook al: waar is ze toch mee bezig? Slaat toch ook nergens op.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 12:14
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
jet schreef op 14-11-2006 @ 19:11 :
dit programma is zo belachelijk en daarom zo geweldig

en het mooiste is dat ik er op dit moment een paper over mag schrijven. lang leve Media & Cultuur.
haha fijn he die papers
idd geweldig omdat het zo'n fout programma is

ik erger me nog het meest aan Nicole, Remco doet geen vlieg kwaad en zij zit maar te zeiken tegenover Evy, terwijl zij het juist heel moeilijk heeft. En ik was stiekem voor Dido en die spierbundel van dr, maar nu mag niemand meer winnen. Nouja 'Annus' en Nick dan maar.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 13:58
gurl19
gurl19 is offline
Ik zag in voorstukjes dat paco werd genomineerd. Dus ben wel erg nieuwsgierig naar vanavond. Verder vond ik Nicole van het begin al een 'piep' wijf. Ze zeurt zo vreselijk, en stelt zich zo aan. Die ketting was idd zo overdreven. Maja.. Ik zou ook niet weten wie er moet winnen voor mij. Ik was eigenlijk voor Dido. Ik vind Remco wel leuk. Dus die zou wel mogen winnen, maar Nicole weer niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten