Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kom juist van 2 weken thailand, eerst Chiang mai, lamphang en sukkothai en dan 5 dagen bangkok in de Shangri La ; inderdaad kei duur, maar keizalig eten... Het buffet is zeker een aanrader met inderdaad de mongolian bbq... Verder aanraders euhm , ik heb niet echt bezoeken gedaan, enkel de weekendmarket eens gedaan per skytrain, het bootvervoer uitgeprobeerd en van hun nieuwjaar geprofiteerd (meeste was ook gesloten) ; waarom doe je geen daguisttap nr ayutayah of soburi of lopburi ?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
euhm The Jim Thompson house?? Dit gedaan? Het huis van een Amerikaan uit 2e WO die een Thais huis heeft laten bouwen met westerse invloeden enz... De markets ( again , ni de floating ma de weekend en night market ) Mm nabij een skytrain was normaal ook ergens een paleisje, maar ben er zelf niet toe geraakt eerlijk gezegd... De inside guide heeft trouwens een heel boek over Bangkok zelf, misschien handig om te zoeken / kopen en zo eens te kijken wat je kan doen. Dingen herbezoeken zijn trouwens ook geen ramp, meeste dat ik voorbije 2 weken gedaan heb had ik ook al eens gedaan...
||
Citaat:
Is de riverside een soort shopping mall?
||
Citaat:
De riverside is een soort shopping, maar zijn eigenlijk voornamelijk antiquairs met oosterse kunst. Idem met de O P place aand het Thai hotel. Ik zou gewoon de LP eens lezen en kijken wat je interessant lijkt ... en die dingen dan bezoeken. Wees misschien beetje creatief , zoals busboot, skytrain, metro enz ?
||
Citaat:
De LP van bangkok is best leuk, maar ik ga nog wel ff kijken naar die andere... Het enige wat ik wil weten is gewoon wat leuke dingen die ik kan doen die paar dagen, slapen is al geregeld en eten ga ik gewoon bij iets wat er leuk uitziet of waar ik toevallig zin in heb ![]() Wij gaan trouwens naar Kho pangnan oid... (en nog boottocht bij Krabi)
|
Koh Phangan is het buureiland van Koh Samui. Als ik de duikzaak in Choeng Mon sta kan ik het vanuit het raam zien liggen.
![]() Ik ben niet superbekend in Bangkok, maar als je iets te doen wilt hebben in/om Koh Samui / Koh Phangan / Koh Tao dan geef je maar een gil. Buiten de gewone duiklessen / fundives organiseren we namelijk ook allerlei excursies enzo in de regio.. [spam] Voor een greep uit ons aanbod moet je maar eens kijken op de sites van het duikcentrum of op onze site voor de excursies. [/spam]
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet niet wat voor andere dingen er nog te doen zijn in Bangkok. MBK en Siam centre kun je leuk winkelen. En ik vond de tempels echt heel mooi. Oja, de floating marktet was ook leuk maar dat is buiten Bangkok. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Negatief reisadvies Fosca | 14 | 19-06-2010 15:06 | |
De Kantine |
I saai a little prayer #483 Verwijderd | 500 | 04-01-2009 12:01 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mogelijk militaire coup in Thailand T_ID | 16 | 22-09-2006 10:31 | |
De Kantine |
wat is de leukste stad waar je ooit bent geweest? (in ned) Verwijderd | 111 | 01-04-2004 17:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gratie voor twee Nederlandse gevangenen Thailand MissCzechMeOut | 30 | 01-02-2004 02:42 |