Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2006, 20:57
Verwijderd
Er speelt al een half jaar iets tussen een hele leuke jongen en mij. We hebben allang al gedate, gezoend enz alleen hebben we niet officieel iets. (Maar we zouden allebei wel heel erg boos en genaaid voelen als de ander nu met iemand anders zou zoenen).

Ik vind dat wel beter, aangezien ik zo'n persoon ben die nooit echt toe is aan vaste dingen. Ik kan zomaar uit het niets een bang gevoel krijgen.

Dat heb ik dus totaal niet bij deze jongen.
Alleen ik zit zo met zn ex. Toen wij elkaar net kenden, vertelde hij dat hij nog steeds van haar houdt (het was toen 6 maanden uit, ze hadden 2 jaar wat), en dat ze elkaar nog steeds vaak bellen + dat zij zijn beste vriendin is, nog steeds. Ze kent zijn onzekerheden, zijn smaak etc. Ze kent hem gewoon veel en veel beter dan ik hem ken.

Ik probeerde me er echt niks van aan te trekken, maar het zit me toch echt dwars. (Natuurlijk laat ik niks aan hem merken hoor, want ik ben bang dat ik hem met dit gezeik wegjaag ).

Het is gewoon.. af en toe voel ik me een beetje een indringer. Als we alledrie toevallig in dezelfde discotheek zijn en hij staat even bij mij, dan weet ik gewoon dat ze met argusogen naar ons kijkt en mij niet kan luchten.
En het voelt ook best klote als je weet dat je tweedekeus bent. Want zij hebben samen een enorme geschiedenis samen en nog steeds zo'n sterke band (het zijn beste vrienden ffs), dus ik kan daar echt niet tegenop. Hoe leuk hij zegt dat hij me ook vindt.
En dan zijn ze deze zomer ook nog eens samen tegelijk in Canada, dus gaan ze zeker daar afspreken. Samen shoppen en weetikveel, ze gaan dus iig deze zomer samen doorbrengen.

Ik weet niet wat ik moet doen.. stel ik me aan? Hij had het namelijk wel uitgemaakt, terwijl zij hem nog terugwilde, maar hij weet dat het niet meer werkt tussen hun.
Maar het gaat erom dat ik vergeleken met haar dus gewoon een tweede keus ben. En omdat zij in zijn vriendenkring zit, vertelt hij nauwelijks (niks dus) aan zn vrienden over mij. Dus als zijn vrienden erbij zijn, is hij veel meer op zn hoede. Normaal zou die me bijvoorbeeld kus op mn mond geven als groet, maar als zn vrienden en zn ex erbij zijn is het dus alleen een hand, bij wijze van spreken. Dus ik ben ook nog eens 'undercover'.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.. wel weet ik dat hij me leuk vindt. Hij reist bv 1,5 met de trein om mij 2 uurtjes op te zoeken bv Maar waarom durft hij niet over mij te vertellen aan zijn vrienden? En wat moet ik denken van zijn ex..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2006, 21:57
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
hmm...
als hij het uit heeft gemaakt met z'n ex dan had ie daar waarschijnlijk wel een reden voor. En het komt voor dat exen nog altijd goed bevriend met elkaar zijn (juist omdat ze samen een hele geschiedenis hebben). Als dat zo is dan is dat nou eenmaal zo. Dan moet je haar niet als zijn ex zien, maar als vriendin van hem... (al moet je natuurlijk niet alles gedogen )
Wil je het eigenlijk zo houden? Dat jullie geen officiele relatie hebben?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 21:58
Verwijderd
Zijn ex en hij zijn 'beste vrienden' = hij wil haar, zij wil hem niet.

Doe ermee wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Kikkertje schreef op 09-06-2006 @ 22:57 :
hmm...
als hij het uit heeft gemaakt met z'n ex dan had ie daar waarschijnlijk wel een reden voor. En het komt voor dat exen nog altijd goed bevriend met elkaar zijn (juist omdat ze samen een hele geschiedenis hebben). Als dat zo is dan is dat nou eenmaal zo. Dan moet je haar niet als zijn ex zien, maar als vriendin van hem... (al moet je natuurlijk niet alles gedogen )
Wil je het eigenlijk zo houden? Dat jullie geen officiele relatie hebben?
Goed punt, dat ik haar niet als ex maar als vriendin moet zien

En ik weet niet of ik het zo wil houden.. eerst dacht ik van niet, maar ik voel er toch wel steeds meer voor. Maar ik denk toch dat we er allebei niet echt klaar voor zijn om echt wat te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-06-2006 @ 22:58 :
Zijn ex en hij zijn 'beste vrienden' = hij wil haar, zij wil hem niet.

Doe ermee wat je wil.
Nou dat hoop ik niet Maar ik weet echt zeker dat hij haar niet terugwilt, anders hadden die twee nu allang al wat
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 15:45
Estar
Estar is offline
Ik snap niet dat je je druk maakt om die ex, ik zou veel meer struikelen om het feit dat ie afstand van je houdt in bijzijn van zijn vrienden, boeiend of zijn ex daarbij toebehoord.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten