Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2006, 18:35
Simplicity
Simplicity is offline
Als jij iemand ziet waarvan je denkt : Zo, hij/zij is mooi/leuk/lekker
zeg je dan dan ook tegen je vriend? Of hou je het voor je? Is daar een reden voor?

En andersom? Als jouw vriend/vriendin zoiets tegen jou zegt, wat gaat er dan in jou om? Heb je er veel moeite mee, of maakt het je niets uit?

Ik zeg het zelf wel altijd als ik zo iemand zie, en in het begin had mijn vriend daar heel erg moeite mee. Maar hij begint nu los te komen en doet het zelf ook. Toen hij daarmee begon keek ik wel verbaasd, maar meer omdat ik het van hem niet gewend was.
Ik word er niet jaloers van, meestal vraag ik wie hij bedoeld en geef ik zelf mijn mening ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2006, 18:40
zeep007
zeep007 is offline
ligt compleet aan de context.

Ik weet nog toen we net wat hadden na jaren beste vrienden te zijn geweest, dat we in een rij stonden in six flags en dat het meisje voor hem bukte. Waarop hij zei; tight ass, en dan ook nog verlekkerd kijken. Toen heb ik wel gezegd dat we nu meer dan vrienden waren en dat ik het nu minder leuk vind

Maar gewoon een mooie meid die voorbij loopt en hij zegt dat hij dat een mooie meid vindt, geef ik meestal ook gewoon mijn mening over de desbetreffende dame.

Ik roep vaker dat ik een kerel mooi vind, maar daar reageert hij eigenlijk nooit op.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 18:44
Verwijderd
Ik zeg nooit 'hij is lekker' over iemand anders tegen m'n vriend, maar als ik iemand mooi of leuk vind zeg ik dat gerust, als dat zo ter sprake komt. Meestal is hij het dan met me eens.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 18:46
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-05-2006 @ 19:44 :
Ik zeg nooit 'hij is lekker' over iemand anders tegen m'n vriend, maar als ik iemand mooi of leuk vind zeg ik dat gerust, als dat zo ter sprake komt. Meestal is hij het dan met me eens.
Nee ok, sommige mensen zeggen het zo en anderen zeggen het anders. Daarom heb ik gewoon die 3 woorden daar neergezet.

Mijn vriend was nogal gauw jaloers en vond het dan echt niet leuk als ik dat elke keer zei. Maar ik ben er mee door blijven gaan, puur om hem eraan te laten wennen. Want meestal zeg ik zoiets al voordat ik het doorheb. En nu neemt hij het gewoon over.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Stilte. schreef op 23-05-2006 @ 19:46 :
Nee ok, sommige mensen zeggen het zo en anderen zeggen het anders. Daarom heb ik gewoon die 3 woorden daar neergezet.
Mjah, maar ik vind het ook nogal een verschil in betekenis. Of iemand mooi is, is gewoon een esthetisch oordeel; als iemand leuk is, ligt dat aan het innerlijk; als iemand lekker is, dan wil je seks met diegene. Dat laatste lijkt me toch wat minder tactisch dan de eerste twee, om tegen je vriend(in) te zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 19:43
Nyawa
Ja, als ik iemand zie waarvan ik denk 'die is knap' dan kan ik dat heel goed tegen hem zeggen. Hij weet toch wel dat ik hem niet zal verlaten voor een ander. Iemand knap vinden betekent niet dat je er meteen mee in bed wilt duiken ofzo. Andersom ook, ik word niet zo snel jaloers.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 19:57
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Wij zeggen het heel vaak tegen elkaar, als we samen op straat lopen, maar we spotten dan ook altijd samen leuke mensen want we zijn allebei uh bi-minded, alleen minded dan.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 19:58
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Ik roep altijd tegen alles en iedereen "Lekker Ding"...

Maar alleen tegen me vriendin meen ik het echt, en dat weet ze
Oud 23-05-2006, 19:58
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Bente Nerwanen schreef op 23-05-2006 @ 20:57 :
Wij zeggen het heel vaak tegen elkaar, als we samen op straat lopen, maar we spotten dan ook altijd samen leuke mensen want we zijn allebei uh bi-minded, alleen minded dan.
Haha, is leuk toch? Veel leuker om allebei mensen te spotten dan dat één van de 2 erg jaloers wordt na zo'n reactie.

Ik ben zelf bi, en daar heeft mn vriend nog wel eens moeite mee, omdat ik over vrouwen ook zeg dat ze mooi zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:00
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Citaat:
Stilte. schreef op 23-05-2006 @ 20:58 :
Haha, is leuk toch? Veel leuker om allebei mensen te spotten dan dat één van de 2 erg jaloers wordt na zo'n reactie.

Ik ben zelf bi, en daar heeft mn vriend nog wel eens moeite mee, omdat ik over vrouwen ook zeg dat ze mooi zijn.
Uhuh, kan ik me wel voorstellen opzich, maar hij kan jongens ook wel gewoon leuk of mooi of sexy vinden en we zijn het bijna altijd met elkaar eens dus dat is gaaf.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:01
Verwijderd
Mijn vriend doet het ook en ik vind het echt ver-schrik-ke-lijk.

Vooral als z'n beste vriend er dan bij is, en ze ook nog es cíjfers gaan geven.

Ik ga dan vergelijken, kijken wat ik moet veranderen, onzeker worden. Ik weet dat het aan mijn eigenwaarde ligt, maar ik vind het echt verschrikkelijk als ie het zegt.

Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:03
Stefanie
Stefanie is offline
Af en toe samen keuren is wel leuk Maar serieus zeggen dat je een persoon wel heel leuk eruit vindt zien doe ik weinig, ook geen behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:04
Simplicity
Simplicity is offline
Citaat:
Xia schreef op 23-05-2006 @ 21:01 :

Vooral als z'n beste vriend er dan bij is, en ze ook nog es cíjfers gaan geven.

Ik ga dan vergelijken, kijken wat ik moet veranderen, onzeker worden. Ik weet dat het aan mijn eigenwaarde ligt, maar ik vind het echt verschrikkelijk als ie het zegt.

Iemand tips?
Laten weten dat je het niet prettig vind. Maar ook in je achterhoofd houden dat hij niet voor niets bij jou is.

Maar dat hij dat doet met zijn beste vriend als jij er bij bent is wel overdreven. Mannen onder elkaar, ok. Maar je kan ook te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Stilte. schreef op 23-05-2006 @ 21:04 :
Laten weten dat je het niet prettig vind. Maar ook in je achterhoofd houden dat hij niet voor niets bij jou is.

Maar dat hij dat doet met zijn beste vriend als jij er bij bent is wel overdreven. Mannen onder elkaar, ok. Maar je kan ook te ver gaan.
Hij weet wel dat ik t niet prettig vind, maar dat is voor hem niet echt een reden het niet te doen.

Ik heb wel eens de tv uitgezet toen hij maar bleef zeggen hoe lekker een of ander persoon was, en die is dan nog niet eens in zijn bereik om eventueel ooit wat mee te krijgen

Maar goed, ik weet dus nu van sommige meisjes dat hij ze er leuk, lekker, knap, uit vindt zien, en ik had echt gewild dat ik het niet geweten had.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:38
__
__ is offline
eehh weet ik eigenlijk niet. volgens mij wel eens over mensen op tv maar verder nooit echt in het eh echt ofzo? dat is denk ik maar beter ook want ik zou dat denk ik niet zo heel leuk opvatten niet dat ik dan jaloers word ofzo maar wel onzeker enzo.
als ie dit leest lacht ie me uit hehe.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:51
Elister
Elister is offline
Mijn vriend en ik kijken wel naar andere mensen. Da's het leuke, we weten allebei dat we niet de twee mooiste mensen op aarde zijn, maar dat boeit niet. We willen wel bij elkaar zijn, dus waarom niet ondertussen van uitzichten genieten?
Oud 23-05-2006, 21:30
Aurora
Aurora is offline
Mijn vriend en ik geilen openlijk op andere mensen in elkaars bijzijn, hahah. Ik zie er het nut niet van in om het voor me te houden en hij ook niet, dus ja. Wat boeit het, we vinden elkaar toch de leukste personen op aarde.
Oud 23-05-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Xia schreef op 23-05-2006 @ 21:16 :
Hij weet wel dat ik t niet prettig vind, maar dat is voor hem niet echt een reden het niet te doen.

Ik heb wel eens de tv uitgezet toen hij maar bleef zeggen hoe lekker een of ander persoon was, en die is dan nog niet eens in zijn bereik om eventueel ooit wat mee te krijgen

Maar goed, ik weet dus nu van sommige meisjes dat hij ze er leuk, lekker, knap, uit vindt zien, en ik had echt gewild dat ik het niet geweten had.
ik hoef dat ook echt niet te weten. matig dat ie geen rekening met je houd
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:56
Optima
Optima is offline
ik zeg meestal "he das een mooie meid" waarop hij meestal antwoordt "he bah nee, je hebt een vreselijke smaak in vrouwen! "
Oud 23-05-2006, 23:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het ligt aan de sfeer/bui op dat moment of we er iets over zeggen of niet. Wanneer we toch al flauw grappig bezig zijn, maken we zulke opmerkingen wel ooit. En meestal kan de ander daar dan ook prima tegen, omdat we toch weten dat het niet écht serieus bedoeld is. In een serieus gesprek vertellen we elkaar ook nog wel ooit wat we van een bepaald persoon vinden/vonden, maar dan kan ik het in ieder geval minder goed hebben, omdat ik dan (afhankelijk van de persoon die het onderwerp is) ga twijfelen over mezelf.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 00:26
Tiño
Tiño is offline
mwa, komt sporadisch voor.

Maar als ik het te vaak zou zeggen, krijg ik te horen dat ik er dan maar achter aan moet gaan en wat ik nog bij haar doe eigenlijk,als ik zo erg geiinteresseerd ben in andere vrouwen.
Oud 24-05-2006, 07:32
WolterB
WolterB is offline
Soms. Ligt aan waar/wanneer/gesprekonderwerp van dat moment.

Het is absoluut niet zo dat ik, wanneer ik een mooi uitziend meisje voorbij zie lopen, dat gelijk aan mn vriendin ga melden. Vind ik totaal nutteloos. En dat heeft ook absoluut geen toegevoegde waarde.
En leuker? Nee, dat zeg en vind ik nooit. Komt misshien wel door een roze bril of iets dergelijks, maar daar heb ik absoluut geen problemen mee
edit: gaat dan vooral over mensen op tv, irl is t nog nooit gebeurd.

Ik erger me mateloos aan mensen die dat constant lopen te doen en elk modepopje letterlijk nastaren.

Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 10:23.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 07:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zeg het wel eens. Ook wel eens over zn vrienden. Maar niet op die manier dat ik hem het idee geef dat ze leuker/lekkerder zijn. Hij blijft natuurlijk wel nummer 1, tenminste, ik vind wel dat je de ander dat gevoel op zn minst moet geven.

Overigens vraag ik het ook wel eens wat ie van een bepaald meisje vindt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 07:58
JJ13
JJ13 is offline
komt niet zo vaak voor, alleen als t ter sprake komt, maar natuurlijk laat ik hem wel weten dat hij de leukste is over andere vrouwen zegt hij eigenlijk nooit wat, al vraag ik er af en toen wel eens naar, maar dan zegt ie toch dat hij mij de leukste vindt
Oud 24-05-2006, 08:37
Qimm
Qimm is offline
Ja hoor, zowel over mannen als vrouwen, ook auto's, paarden een mooie boom. Ik wijs hem op de dingen die ik mooi vind
Oud 24-05-2006, 08:48
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 23-05-2006 @ 21:38 :
eehh weet ik eigenlijk niet. volgens mij wel eens over mensen op tv maar verder nooit echt in het eh echt ofzo? dat is denk ik maar beter ook want ik zou dat denk ik niet zo heel leuk opvatten niet dat ik dan jaloers word ofzo maar wel onzeker enzo.
als ie dit leest lacht ie me uit hehe.
hehe ;D
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 10:21
Verwijderd
Uhm, nou, ik zou het niet erg leuk vinden als een vriend (of zelfs maar een date) me telkens zou wijzen op alle andere meisjes die hij aantrekkelijk vindt. Wat dat betreft ben ik wel jaloers. Vind het gewoon niet prettig - als die andere meisjes zo leuk zijn, ga dan daar achteraan, wat doe je dan nog bij mij? 't Is wat anders bij televisie, trouwens.

In ruil daarvoor doe ik het zelf ook niet. Heb er ook niet echt de behoefte aan om een leuke jongen op andere leuke jongens te wijzen - dat doe ik wel met mijn vriendinnen, die genieten er veel meer van. Wat heeft hij er nou aan om mooie jongens aangewezen te worden als hij die toch al niet aantrekkelijk vindt en het hem hooguit onzeker kan maken?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:11
fractuur
fractuur is offline
Ja, ik zeg het wel af en toe. Vooral om hem te stangen. Dat de jongens bij die andere vereniging erg leuk zijn oid. Hij is een stuk jaloerser aangelegd dan ik, dus ik vind het alleen maar grappig om hem te zien reageren. Maar natuurlijk geef ik hem daarna wel het gevoel dat hij de enige voor me is, anders is het zo lullig.

Andersom zegt hij het eigenlijk alleen om mij terug te plagen, en dan over iemand op tv. Het doet mij vrij weinig, want ik ben niet snel jaloers. Ik moet er altijd wel om lachen eigenlijk.
Oud 24-05-2006, 11:59
Verwijderd
Mijn motto: wel kijken, niets doen. Voor beide kanten. Hij mag best zeggen dat hij een meisje mooi vindt, net als ik mag zeggen dat een jongen er goed uit ziet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:08
Verwijderd
Eigenlijk nooit, tenzij het daar om draait. Bijvoorbeeld als we naar ANTM kijken ofzo. Dan bekijk je samen wel wie je er wel of niet goed uit vind zien, maar dat is vrij logisch aangezien het hele programma daar om draait.
Verder doe ik het eigenlijk nooit, tenzij een ander vraagt of ik iemand mooi vind ofzo. Over het algemeen zeg ik wel of ik iemand er goed uit vind zien ja of nee, maar niet in termen als aantrekkelijk of lekker, laat staan dat ik cijfers ga geven.
Mijn vriend doet het ook nooit. Hij ziet vrouwen wel in de vorm dat hij weet dat ze aanwezig zijn, maar niet in de termen van lekker, aantrekkelijk of mooi. Dat doet hij niet als ik erbij ben, maar ik begrijp van vrienden dat hij het ook niet doet als ik er niet bij ben. Hij is wel het type dat klasgenoten en vrienden complimenten geeft over hun uiterlijk. Hij kan me ook wijzen op kleren die gedragen worden, als in: 'Kijk, dat zou jij nou leuk staan denk ik' maar dan gaat het om dat soort dingen, niet om het meisje/vrouw zelf. Andersom doe ik dat ook.
Denk dat we gewoon niet zo in elkaar zitten en vind het helemaal prima zo
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:29
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Aurora schreef op 23-05-2006 @ 22:30 :
Mijn vriend en ik geilen openlijk op andere mensen in elkaars bijzijn, hahah. Ik zie er het nut niet van in om het voor me te houden en hij ook niet, dus ja. Wat boeit het, we vinden elkaar toch de leukste personen op aarde.
Oud 24-05-2006, 13:32
Verwijderd
Ik irriteer me eraan hoor, als hij helemaal in detail gaat vertellen hoe een mooie lippen etc. een meisje wel niet heeft. Dan heb ik iets van: man, zeg je dat om me jaloers te maken?

Mja, hij mag natuurlijk wel normaal zeggen dat een meisje mooi is. Alleen als ik dat zeg over een jongen, gaat die heel bot reageren
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:49
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Xia schreef op 23-05-2006 @ 21:01 :

Dit precies. Maar niet zo vaak gelukkig. De 1e keer dat hij me meende te moeten delen wat hij nou écht een mooie vrouw vond, heb ik me daarna nog een hele poos onzeker gevoeld. Nu mijd ik films met hem te kijken waar Hall Berry inspeelt
Toen wist hij er nog een 'leuke' draai aan te geven dat zij toch niet bereikbaar was en ik wel en dat ze bijna net zo mooi was al ik...ja right..dan ben ik al superonzeker geworden.

Laatst ook een keertje, waren we tv aan het kijken en ik weet niet meer wat voor programma het was en wie het was, maar daar zei hij van dat hij dat een mooie vrouw vond. Ik meteen weer een rot gevoel... Maar toen zei ik, 'ja allemaal make-up, als ik zoveel zou opdoen en een stylist had en een eigen kapper kan ik er ook zo uitzien.' Toen keek hij me wel echt even aan, zo van, wat zeg je nou. Toen zei hij, 'ja maar zo zie je ze (die vrouwen) alleen maar.'

Ik weet van mezelf wel dat ik best mooi ben en ik krijg nu ook wel regelmatig positieve reacties van 'het manvolk' maar het heeft erg lang geduurd voor ik zover was, pas sinds 2 jaar ofzo. Maar bij zo'n opmerking van m'n vriend krijg ik toch weer iets van dat minderwaardigheidscomplex op uiterlijk gebied terug om de een of andere reden. En daarbij komt dat ik totaal niet visueel ben ingesteld. Mijn vriend vraagt ook wel eens wat ik nou een mooie man vind, maar ik weet dat niet zo 123. Ik kijk meer naar type en probeer het karakter in te schatten, dan pas komt het uiterlijk erbij. Als hij mij een foto in bijv. een tijdschrift aanwijst met de vraag of ik dat een mooie man vind, kan ik daar geen antwoord op geven, omdat ik niet weet hoe die man verder is, doet, praat.

En wat betreft die opmerkingen van m'n vriend, als hij het weer eens meent te moeten verkondigen, ga ik er wel iets van zeggen. Ik vind het al erg genoeg dat ik weet wat hij mooi vindt bij een vrouw en ik kan de vrouwen die hij mooi vindt er ook zo tussenuit pikken en dat had ik eigenlijk liever niet gekund.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:55
Experiment
Experiment is offline
Mm, ik zou best zoiets kunnen zeggen, sta er niet echt bij stil. Maar het gebeurt nauwelijks dat we ergens zijn en ik zeg over iemand 'hee wat een lekker ding' Beetje raar eigenlijk, zie er het nut niet zo van in.

Ik zeg trouwens wel eens over vrienden van hem dat ze leuk zijn of dat ze er beter uitzien sinds ze een nieuw kapsel hebben ofzo. Maar dat voelt voor mij weer heel anders, die vrienden zien mij sowieso niet als potentieel relatie materieel dus ik hen ook niet. En als zn vrienden leuk zijn, zegt dat min of meer ook iets over hem toch?

Van hem zou ik het een beetje raar vinden als ie opmerkingen maakt over mooie vrouwen... dat zit niet echt in zn aard, hij is niet zo opmerkzaam
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 24-05-2006 @ 18:49 :
Dit precies. Maar niet zo vaak gelukkig. De 1e keer dat hij me meende te moeten delen wat hij nou écht een mooie vrouw vond, heb ik me daarna nog een hele poos onzeker gevoeld. Nu mijd ik films met hem te kijken waar Hall Berry inspeelt
Toen wist hij er nog een 'leuke' draai aan te geven dat zij toch niet bereikbaar was en ik wel en dat ze bijna net zo mooi was al ik...ja right..dan ben ik al superonzeker geworden.

Laatst ook een keertje, waren we tv aan het kijken en ik weet niet meer wat voor programma het was en wie het was, maar daar zei hij van dat hij dat een mooie vrouw vond. Ik meteen weer een rot gevoel... Maar toen zei ik, 'ja allemaal make-up, als ik zoveel zou opdoen en een stylist had en een eigen kapper kan ik er ook zo uitzien.' Toen keek hij me wel echt even aan, zo van, wat zeg je nou. Toen zei hij, 'ja maar zo zie je ze (die vrouwen) alleen maar.'

Ik weet van mezelf wel dat ik best mooi ben en ik krijg nu ook wel regelmatig positieve reacties van 'het manvolk' maar het heeft erg lang geduurd voor ik zover was, pas sinds 2 jaar ofzo. Maar bij zo'n opmerking van m'n vriend krijg ik toch weer iets van dat minderwaardigheidscomplex op uiterlijk gebied terug om de een of andere reden. En daarbij komt dat ik totaal niet visueel ben ingesteld. Mijn vriend vraagt ook wel eens wat ik nou een mooie man vind, maar ik weet dat niet zo 123. Ik kijk meer naar type en probeer het karakter in te schatten, dan pas komt het uiterlijk erbij. Als hij mij een foto in bijv. een tijdschrift aanwijst met de vraag of ik dat een mooie man vind, kan ik daar geen antwoord op geven, omdat ik niet weet hoe die man verder is, doet, praat.

En wat betreft die opmerkingen van m'n vriend, als hij het weer eens meent te moeten verkondigen, ga ik er wel iets van zeggen. Ik vind het al erg genoeg dat ik weet wat hij mooi vindt bij een vrouw en ik kan de vrouwen die hij mooi vindt er ook zo tussenuit pikken en dat had ik eigenlijk liever niet gekund.
Inderdaad, vooral dat laatste! Als ik tegenwoordig door de stad loop, dan zie ik vrouwen en dan weet ik dat hij op zo'n moment een cijfer zou noemen, of een opmerking zou maken..en dan voel ik me echt lelijk en onzeker

Maar ja, wat je weet, dat weet je Ik zal er toch op de een of andere manier mee om moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 18:37
Missy1234567890
Citaat:
Xia schreef op 24-05-2006 @ 18:58 :
Inderdaad, vooral dat laatste! Als ik tegenwoordig door de stad loop, dan zie ik vrouwen en dan weet ik dat hij op zo'n moment een cijfer zou noemen, of een opmerking zou maken..en dan voel ik me echt lelijk en onzeker

Maar ja, wat je weet, dat weet je Ik zal er toch op de een of andere manier mee om moeten gaan.
Ja, of laatst zat hij in een tijdschrift te kijken, daar stond een of ander koninklijk iemand in uit het buitenland, een vrouw die precies binnen het plaatje zou passen wat hij mooi zou vinden, dacht ik. Hij bleef er al lang naar kijken, op een gegeven moment zelfs terugbladeren er naar, en toen zei hij ook, 'die mag er best wezen' o.i.d. Ik wil dat helemaal niet weten, hou het lekker voor je. Dat ga ik hem dus ook vertellen de volgende keer en dan maar hopen dat hij zich er wat van gaat aantrekken, want volgens mij zit het bij hem een beetje 'in de familie'. Z'n zusje zegt het ook vrij vaak en z'n moeder...

Ik moet me er maar niet teveel van aantrekken, die vrouwen zijn onbereikbaar en zelfs al waren ze dat niet, wie zegt dat ze mijn vriend dan zouden zien zitten? Misschien zijn ze wel helemaal niet aardig, arrogant of wat dan ook. Ik vind het zo oppervlakkig, mensen beoordelen op hun uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 24-05-2006 @ 19:37 :
Ja, of laatst zat hij in een tijdschrift te kijken, daar stond een of ander koninklijk iemand in uit het buitenland, een vrouw die precies binnen het plaatje zou passen wat hij mooi zou vinden, dacht ik. Hij bleef er al lang naar kijken, op een gegeven moment zelfs terugbladeren er naar, en toen zei hij ook, 'die mag er best wezen' o.i.d. Ik wil dat helemaal niet weten, hou het lekker voor je. Dat ga ik hem dus ook vertellen de volgende keer en dan maar hopen dat hij zich er wat van gaat aantrekken, want volgens mij zit het bij hem een beetje 'in de familie'. Z'n zusje zegt het ook vrij vaak en z'n moeder...

Ik moet me er maar niet teveel van aantrekken, die vrouwen zijn onbereikbaar en zelfs al waren ze dat niet, wie zegt dat ze mijn vriend dan zouden zien zitten? Misschien zijn ze wel helemaal niet aardig, arrogant of wat dan ook. Ik vind het zo oppervlakkig, mensen beoordelen op hun uiterlijk.
damn, jij bent wel héél onzeker... hormones?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 20:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 24-05-2006 @ 18:49 :

Djeezes. Al eens met 'n psych over gepraat ofzo?
Oud 24-05-2006, 20:45
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:

Een correcte constatering. het is inderdaad oppervlakkig. Maar dat betekent niet dat er iets mis mee is. Het is zelfs doodnormaal en goed als een jonge kerel een mooie vrouw als zondanig herkent.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:37
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
.....
Wie zegt ook dat jouw vriend die vrouwen zo ziet zitten? Dat hij ze mooi vindt om naar te kijken, wil niet meteen zeggen dat hij ermee wil trouwen. Maak je niet zo druk.

Als ik een leuke jongen voorbij zie komen, zeg ik dat gewoon tegen mijn vriend. Andersom precies hetzelfde. Hij heeft er geen problemen mee dat ik het doe en andersom ook niet. Waarom ook, er steekt toch niks achter. Ik kijk graag naar mensen en als hij daaraan mee wil doen, is dat alleen maar gezellig.
Oud 24-05-2006, 22:04
Missy1234567890
Citaat:
Methuselah schreef op 24-05-2006 @ 21:36 :
Djeezes. Al eens met 'n psych over gepraat ofzo?
Ik zie niet in waarom ik met een psych zou moeten praten.
Ik ben gewoon best onzeker op dit gebied en daar zijn ook wel redenen voor, maar die ga ik hier niet neerzetten. En ik weet ook wel dat het bij mij vriend bij kijken blijft en dat hij mij ook mooi vindt. Dus wat dat betreft vind ik ook dat ik er maar tegen moet kunnen als hij weer eens zo'n opmerking maakt en daarom heb ik er tot heden nog niks van gezegd.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 08:03
love is life
love is life is offline
Als ik een knappe gast op straat zie lopen dan zeg ik dat ook altijd tegen hem: "kijk dat is nog wel een knap iemand", hij zegt dan meestal nie zo veel hij is een beetje jaloers maar niet zo extreem jaloers hoor
Hij gaat dat nooit zeggen als hij iemand knap vindt, buiten als ik erachter vraag
Oud 25-05-2006, 09:16
underthabridge
underthabridge is offline
Ik zeg het wel eens als er een mooi meisje voorbij loopt. Zij doet hetzelfde bij jongens. Het gaat dan wel over mooie mensen, dus niet over lekker. Zou eerlijk gezegd ook niet weten waarom je dat aan elkaar moet vertellen, het is toch irrelevant.
Wij letten samen meestal juist op de mensen die er niet uitzien, dat is veel grappiger. Zo van: 'moet je die neus zien' of 'Iew, wat een buik'.
Oud 25-05-2006, 12:38
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 24-05-2006 @ 23:04 :
Ik zie niet in waarom ik met een psych zou moeten praten.
Ik ben gewoon best onzeker op dit gebied en daar zijn ook wel redenen voor, maar die ga ik hier niet neerzetten. En ik weet ook wel dat het bij mij vriend bij kijken blijft en dat hij mij ook mooi vindt. Dus wat dat betreft vind ik ook dat ik er maar tegen moet kunnen als hij weer eens zo'n opmerking maakt en daarom heb ik er tot heden nog niks van gezegd.
Wat je hiervoor neertypte, toonde m.i. net aan dat je er níet tegenkunt. Want je zei dat je er de volgende keer wél iets van zou gaan zeggen.
Citaat:
Ik vind het al erg genoeg dat ik weet wat hij mooi vindt bij een vrouw en ik kan de vrouwen die hij mooi vindt er ook zo tussenuit pikken en dat had ik eigenlijk liever niet gekund.
What the hell is er mis mee, om te weten wat je vriend mooi vindt aan vrouwen? What the hell is er mis mee om die vrouwen er zo te kunnen uitpikken? Wees liever blij dat je je vriend zo goed kent en dat hij bij jou is en blijft, en dat hij jou, op je eigen manier, de knapste, liefste en leukste van allemaal vindt. :/
Oud 25-05-2006, 12:48
Roos
Roos is offline
Ik zou dat nooit zeggen. Vind 't veel leuker om gewoon te kijken naar een mooie gast, en stiekem een knipoog aan die jongen te geven
Een vriendje zou daar dan weer hopeloos de verkeerde conclusies uit kunnen trekken.
Ik hou teveel van flirten denk ik....
Oud 25-05-2006, 15:27
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-05-2006 @ 19:54 :
Mjah, maar ik vind het ook nogal een verschil in betekenis. Of iemand mooi is, is gewoon een esthetisch oordeel; als iemand leuk is, ligt dat aan het innerlijk; als iemand lekker is, dan wil je seks met diegene. Dat laatste lijkt me toch wat minder tactisch dan de eerste twee, om tegen je vriend(in) te zeggen

ben ik met je eens, maar nu ik eraan denk xou ik zelf t minder n 'bedreiging' vinden als mijn vriend een ander meisej 'lekker' vind, als 'leuk'.
met n lekker iemand wil je mss hooguit n ONS met n leuk iemand wil je n relatie

mijn vriend en ik zeggen t als t ter sprake komt en zijn daar niet jaloers over
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 15:55
Missy1234567890
Citaat:
Methuselah schreef op 25-05-2006 @ 13:38 :
Wat je hiervoor neertypte, toonde m.i. net aan dat je er níet tegenkunt. Want je zei dat je er de volgende keer wél iets van zou gaan zeggen.
Nee ik vind het inderdaad niet leuk als hij zoiets zegt. Maar daarom probeer ik het ook te relativeren en heb ik er tot dusver niks van gezegd, omdat ik ook wel weet dat er verder niks achter zit.

Citaat:

What the hell is er mis mee, om te weten wat je vriend mooi vindt aan vrouwen? What the hell is er mis mee om die vrouwen er zo te kunnen uitpikken? Wees liever blij dat je je vriend zo goed kent en dat hij bij jou is en blijft, en dat hij jou, op je eigen manier, de knapste, liefste en leukste van allemaal vindt. :/
Er is ook niks mis mee, op zich. Ik vind het gewoon niet leuk om te horen. Het zal ook wel deels komen doordat ik zoiets dus nooit zeg en ook niet goed weet wat ik nou mooi vind aan een jongen/man op het 1e gezicht. Wat ik al eerder zei, ik ben niet zo uiterlijk gericht en dus vind ik het al snel oppervlakkig als anderen dat wel zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 16:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 25-05-2006 @ 15:55 :
Wat ik al eerder zei, ik ben niet zo uiterlijk gericht en dus vind ik het al snel oppervlakkig als anderen dat wel zijn.
Dus je bent oppervlakkig als je iemand mooi vindt?
Oud 25-05-2006, 16:51
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oh jahoor, dat soort dingen spreken we vaak wel uit naar elkaar. Al komt het eigenlijk vaker voor dat we iemand voor de ander aanwijzen als we op straat lopen en vragen wat de ander van die persoon vindt

Niet dat wij indereen op straat checken hoor, gelukkig niet. Maar we zijn allebei heel mens en omgevingsgericht ingesteld, dus zien allebei altijd erg veel. Plus dat het gewoon heel leuk is om mensen te kijken, omdat er zo verschrikkelijk veel verschillende mensen rondlopen. En we krijgen zelf vaak ook veel blikken en aandacht, dus daar wijzen we elkaar ook op. Kun je leuke spelletjes van maken
Oud 25-05-2006, 18:40
Missy1234567890
Citaat:
Qimm schreef op 25-05-2006 @ 17:15 :
Dus je bent oppervlakkig als je iemand mooi vindt?
Dat zei ik niet, dacht ik. Maar als je het zo toch wilt opvatten, ik bedoelde het eigenlijk iets algemener. Dat ik het oppervlakkig vind om mensen op hun uiterlijk te beoordelen. Maar dat is volgens mij weer een andere discussie. En misschien is dat ook juist míjn gedachte achter de mening van iemand die zegt dat hij die en die mooi vindt. Dat ik dan denk dat hij diegene dan ook wel 'ziet zitten' zonder haar te kennen, dus alleen op uiterlijk af gaat.

Ik weet dat ik zo niet moet denken en ik doe m'n best om er vooral niet te veel achter te zoeken als m'n vriend zoiets zegt. Maar ik word er tóch onzeker van en met die mening reageer ik op dit topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten