Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vriend was nogal gauw jaloers en vond het dan echt niet leuk als ik dat elke keer zei. Maar ik ben er mee door blijven gaan, puur om hem eraan te laten wennen. Want meestal zeg ik zoiets al voordat ik het doorheb. En nu neemt hij het gewoon over. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben zelf bi, en daar heeft mn vriend nog wel eens moeite mee, omdat ik over vrouwen ook zeg dat ze mooi zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat hij dat doet met zijn beste vriend als jij er bij bent is wel overdreven. Mannen onder elkaar, ok. Maar je kan ook te ver gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel eens de tv uitgezet toen hij maar bleef zeggen hoe lekker een of ander persoon was, en die is dan nog niet eens in zijn bereik om eventueel ooit wat mee te krijgen ![]() Maar goed, ik weet dus nu van sommige meisjes dat hij ze er leuk, lekker, knap, uit vindt zien, en ik had echt gewild dat ik het niet geweten had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Toen wist hij er nog een 'leuke' draai aan te geven dat zij toch niet bereikbaar was en ik wel en dat ze bijna net zo mooi was al ik...ja right..dan ben ik al superonzeker geworden. Laatst ook een keertje, waren we tv aan het kijken en ik weet niet meer wat voor programma het was en wie het was, maar daar zei hij van dat hij dat een mooie vrouw vond. Ik meteen weer een rot gevoel... Maar toen zei ik, 'ja allemaal make-up, als ik zoveel zou opdoen en een stylist had en een eigen kapper kan ik er ook zo uitzien.' Toen keek hij me wel echt even aan, zo van, wat zeg je nou. Toen zei hij, 'ja maar zo zie je ze (die vrouwen) alleen maar.' Ik weet van mezelf wel dat ik best mooi ben en ik krijg nu ook wel regelmatig positieve reacties van 'het manvolk' ![]() En wat betreft die opmerkingen van m'n vriend, als hij het weer eens meent te moeten verkondigen, ga ik er wel iets van zeggen. Ik vind het al erg genoeg dat ik weet wat hij mooi vindt bij een vrouw en ik kan de vrouwen die hij mooi vindt er ook zo tussenuit pikken en dat had ik eigenlijk liever niet gekund. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ja, wat je weet, dat weet je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet me er maar niet teveel van aantrekken, die vrouwen zijn onbereikbaar en zelfs al waren ze dat niet, wie zegt dat ze mijn vriend dan zouden zien zitten? Misschien zijn ze wel helemaal niet aardig, arrogant of wat dan ook. Ik vind het zo oppervlakkig, mensen beoordelen op hun uiterlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik een leuke jongen voorbij zie komen, zeg ik dat gewoon tegen mijn vriend. Andersom precies hetzelfde. Hij heeft er geen problemen mee dat ik het doe en andersom ook niet. Waarom ook, er steekt toch niks achter. Ik kijk graag naar mensen en als hij daaraan mee wil doen, is dat alleen maar gezellig. ![]()
||
Citaat:
Ik ben gewoon best onzeker op dit gebied en daar zijn ook wel redenen voor, maar die ga ik hier niet neerzetten. En ik weet ook wel dat het bij mij vriend bij kijken blijft en dat hij mij ook mooi vindt. Dus wat dat betreft vind ik ook dat ik er maar tegen moet kunnen als hij weer eens zo'n opmerking maakt en daarom heb ik er tot heden nog niks van gezegd. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ben ik met je eens, maar nu ik eraan denk xou ik zelf t minder n 'bedreiging' vinden als mijn vriend een ander meisej 'lekker' vind, als 'leuk'. met n lekker iemand wil je mss hooguit n ONS met n leuk iemand wil je n relatie ![]() mijn vriend en ik zeggen t als t ter sprake komt en zijn daar niet jaloers over ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik weet dat ik zo niet moet denken en ik doe m'n best om er vooral niet te veel achter te zoeken als m'n vriend zoiets zegt. Maar ik word er tóch onzeker van en met die mening reageer ik op dit topic. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Partner laten dansen met ander Frondish | 499 | 04-10-2006 05:15 | |
Psychologie |
Houden van jezelf (eetstoornis) Yana | 43 | 27-01-2006 18:23 | |