Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2006, 11:00
Verwijderd
Hoi,

Als ik bv een Japanse/Chinese website bezoek, zie ik alleen van zulke [] hokjes, en geen lettertekens. Weet iemand hoe je kunt zorgen dat je die wel ziet? Is het een taalpakket voor windows dat ik moet hebben ofzo? Want ik wil eigenlijk wel gewoon die tekens zien in plaats van die hokjes.

Alvast bedankt,

Pim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2006, 11:06
dafelix
dafelix is offline
yeah, talenpakket van windows ondersteund oa thais, chinees en japans (iirc). Kwestie van naar je configuratie-scherm gaan, en bij landinstelling (regional settings etc) ff zoeken naar ge-installeerde talen, en daar ook thai/chinees/japans selecteren (kan 't hier ff niet voor je testen, dus puur speculatief wat ik nu zeg :X)
Oud 21-05-2006, 11:21
Verwijderd
Fijn, heb ik natuurlijk weer de Windows Home Edition cd niet in de buurt liggen. Hij geeft aan dat ik bestand g_c18030.dll moet instaleren.......
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 12:31
Verwijderd
Oost-Aziatische talen incl. Japans lezen > settings > control panel > regional and language options > languages > supplemental language support > install files for east asian languages.

Wil je ook kunnen invoeren in hira/kata (kanji conversie en reading lookup gebeurt automatisch) dan zul je ook nog even naar 'details' moeten gaan in het 'regional and language options' menuutje, zodat je bij 'text services and input languages' komt, en daar kiezen voor 'add'. Dan kies je bij 'input language' Japanese en volg je de instructies.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 15:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-05-2006 @ 13:31 :
Oost-Aziatische talen incl. Japans lezen > settings > control panel > regional and language options > languages > supplemental language support > install files for east asian languages.

Wil je ook kunnen invoeren in hira/kata (kanji conversie en reading lookup gebeurt automatisch) dan zul je ook nog even naar 'details' moeten gaan in het 'regional and language options' menuutje, zodat je bij 'text services and input languages' komt, en daar kiezen voor 'add'. Dan kies je bij 'input language' Japanese en volg je de instructies.
Thanks
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 03:09
Hakuna
Hakuna is offline
Omdat ik regelmatig Japanse CD's koop, kom ik vaak deze teksten tegen.

Dit is pas een top fusion CD!

WYSIWYG(ウィジウィグ)とは、What You See Is What You Getの頭文字をとったコンピューター用語だ。

「見るがまま」とでもいったらいいのだろうか、新澤健一郎(key)
矢堀孝一(g)岡田治郎(b)嶋村一徳(ds)の4人によって結成、1997年にファーストアルバム、『What You See Is What You Get』をリリースして以来、地道に活動を続けてきた“WYSIWYG”だが、それぞれが個人の活動を展開して養ってきた遺産を全て出しきった作品と なった。

いまや、日本のコンテンポラリー・シーン最高のギタリストとなった矢堀孝一と、同じく、セッション、グループにヒッパリダコのベーシスト、岡田治郎 のはじけるようなサウンドに、島村一徳のタイトで不思議な感覚のドラムが絡む。

新澤が5曲、矢堀が2曲、島村1曲、矢堀=島村が1曲、計9曲の作品が収録され、いずれの作品も、演奏者と一体化した作品となっている。

中では、矢堀の“9909”、ブルージーなギターから、岡田治郎のメロディ・ベースで始まる“コーヒーを欠かすな”と、メロディアスでロマンティッ クな作品が印象に残る。
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten