Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja dat heb ik ook, maar iedereen bij mij thuis, red mn vader en mn broer ook, zijn ook gelijk heel boosop hem als hij iets doet omdat hij altijd wat doet dus hij hoeft maar iets te doen en we zijn al heel erg boos. maar goed dat negeren heeft bij hem weinig zin denk ik, want hij gebruikt dat schelden en vloeken nu als stopwoord en dat gaat niet over door het te negeren en hij scheert alles en iedereen over 1 kam.
En het stomme is dat hij mij de hele tijd stangt door te zeggen dat ik me aanstel( k heb de ziekte van pfeiffer(gehad)) en dan zegd hij van ooh je kutn best alles doen enzo, het gaat nu ook wel beter, maar toen ik er net achter was da ik het had was ik echt al moe als ik ff in deauto zat en naar de winkel ging zeg maar, dus ik heb nu niet alle toetsen gemaakt, die moet ik dan volgend jaar nog ff inhalen, maar dat is zoo irritant, want ik stel me dus helemaal niet aan, ik doe alleen nu nog rustig aan omdat dat moet! maar goed, ik zal ophouden met medelijden met mezelf hebben want dat schiet ook niet op en ik zou hem negeren en kijken of dat helpt.. nou grtz en allemaal bedankt! a girl like me |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja nou zoioets heb ik dus ook, hij is dan wel evengroot als mij, maar toch, hij is wel sterker en dan gaat hij met schoenen gooien en een paar jaar gelden, ok toen was hij nog klein en wistie nie wat ie deed, heb ik weleens een mes voor mn neus zien steken hoor, en dan kan ik er gaan zeggen van doe normaal ik ben ouders je moet naar mij luisteren, maar dat lijkt me dan maar niet zo'n heel erg goed idee...
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb al net zo'n broertje, alleen ik kan er niet zo mee zitten, omdat hij volgesn m'n ouders gewoon in de puberteit komt, en hij altijd al gauw agressief is, maar soms dan is hij écht vreselijk dan jank ik 't uit van kwaadheid, maar meestal (als 't kan) trek ik me er gewoon geen barst van aan, want als ik dat wel doe, vind hij dat nog leuk ook en begint hij zo weer opnieuw, en je kan 'm ook niet beledigingen ofzo,dat lukt gewoon NIET, want dat is dan het enige wat zou helpen om hem stil te krijgen ofzo. maar hij trapt en schopt en schreeuwt altijd als het hem niet naar de zin gaat.
nou zie daar maar 'ns tegenin te gaan |
![]() |
|
![]() |
ja je hebt gelijk, het helpt ook niet als je ertegenin gaat. maar het probleem dat ik hem zo graag wil helpen, omdat ik weet dat hij eigenlijk niet normaal doet, en dan voel ik me ook zo machteloos omdat ik hem niet KAN helpen. maar dus jij negeert het ook gewoon... nou ik zal het proberen, maar volgens mij werkt dat niet echt bij hem, maar k kan het altijd ngo blijven proberen...
tanx! in elk geval |
![]() |
||
Citaat:
ik ken dattttttttt! ik heb precies hetzelfde! niet dat gedoe met de tv enzo natuurlijk maar mijn broertje doet ook zo en ik wordt dan zo kwaad dat ik eff wegloop ( laatste keer gewoon een blokje om) maar ik moet dan echt afkoelen ![]() en soms komt dat rotjoch ook de hele tijd naast me zitten als ik achter de pc zit gewoon op mijn vingers te kijken soms kei lang... ik ben dan niet mezelf ik bedoel als ik chat ofzo en zeg dan wel eens lullige dingen tegen mense op mijn msn ofzow of ik zeg wacht eff een seconde en laat ze dan tientalle minute wachten omdat ik gewoon geen zin heb om terug te antwoorden in verband met privacy dat mijn broertje er met zijn neus bovenop zit.. mijn broertje gooit ook weleens darts in mijn behang of posters of trekt ze helemaal van de muur af. ik heb dat ookeens bij hem gedaan en kreeg meteen te horen dat ik gek was omdat hij "zo dol" was op die poster en bla bla bla dus ik ben weer the victem. Soms blijft hij ook gewoon bezig totdat ik hem ineens sla, hij slaat dan terug en ik wil niet slaan omdat ik weet dat het slecht af kan lopen ( echt gewonden vallen) omdat hij gewoon terugslaat of schopt en ik dan ook weer dusss..... hij is 1,5 jaar jonger als mij maar nu ongeveer even sterk en dat was vroeger niet zo dus daarom kan ik moeilijk een gevecht met hem beginnen, ik kan trouwens heel gemeen zijn als hij me ergens pijn doet ofzo trek dan gewoon aan zijn haren ofzo of kras zijn hele arm open.... maarja tis nu wat beter hoewel ik hem nog steeds eigelijk niet kan uitstaan als ie weer eens me zo op mijn vingers zit te kijken, soms ook als ik me moet omkleden loopt ie me overal achterna en als ik dan de deur van mijn kamer voor hem dichtgooi gooit ie weer met darts (sjees wat een verhaal eigelijk) maar goedd het gaat nu wat beter anyway maar vroeger had ik elke dag ruzie met hem en sloegen we elkaar ook echt met alles wat we konden vinden, stokken, handvegers, whatever alles wat je tegen kunt komen in interieur M@zzels |
![]() |
||
Citaat:
mijn ouders vinden mn broertje echt geweldig ofzo.. neee roytje is niet agressief! hij is toch zo'n rustig jongetje! op school misshien ja hij is ie echt een eikel en vooral tegen mij ![]() |
![]() |
|
![]() |
volgens mij lijken onze broertjes wel wat op elkaar... het gaat de laatste paar dagen ook wel weer goed, daar hecht ik al niet veel waarde meer aan omdat ik weet dat hij toch weer heeel irritant kan doen als hem ook maar even iets dwars zit. Maar we zullen dus denk ik nog gewoon geduld moeten hebben en dan zal het uiteindelijk wle ophouden alsie wat ouder is..
nou grtz |
![]() |
|
nou heb ik zelf geen broertje, wel twee stiefbroertjes en een stiefzusje, maar die wonen gelukkig niet bij mij. Maar zij hebben ook vaak ruzie, vooral om wie er achter de computer mag enzo, maar dat komt meestal omdat ze elkaar niet uitleggen waarom ze iets wel of niet willen. Als je nou gewoon tegen je broertje zegt dat je het niet leuk vindt dat 'ie bv. zit te kijken hoe jij zit te chatten, misschien dat 'ie dan ophoudt?
|
Kan je je broertje misschien niet op een manier duidelijk maken wat hij aanricht met zijn daden? Ja ik zou zo gauw ook niets weten, maar misschien als hij het zelf inziet dat hij dan het minder gaat doen?
|
![]() |
ja ik weet het ook niet, maar als ik dan boos wegloop, dan vind hij dat alleen maar leuk en volgens mij is hij 5 sec later al vergeten dat we ruzie hebben egah den denkt hij er niet meer aan en als ik hem dan weer zie dan kan hij ineens weer heel aardig doen zeg maar, soms ook niet hoor, maar hij is gewoon heel vaag. Maar hij weet inderdaad niet dat hij veel meer 'schade' bij mij aanricht dan alleen dat ik dan niet achter de pc mag. ik heb ook wel aan zitten denken om hem een brief te schrijven zeg maar met dat ik het helemaal niet leuk vind en alles erop en eraan. Maar dan denk ik weer, ach hij zal me alleen utilachen en het heeft toch geen zin.. wat vinden jullie daarvan dan?
got 2 go |
Advertentie |
|
![]() |
|
|