Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2006, 09:08
DomoBig
DomoBig is offline
Gister besloot ik mijn vriendje erop aan te spreken dat hij best wat enthousiaster in onze relatie mag zijn. Als ik hem bijvoorbeeld bel, en vraag of hij wat wil gaan doen is het van: 'ja best joh' en als ik vraag of ik bij hem mag slapen dan krijg ik gewoon geen reactie.

Ik heb zoiets van: als je echt verliefd op iemand bent, dan wil je juist zoveel mogelijk bijelkaar zijn.. toch? Ik weet ook wel dat hij druk met school is, en met zijn werk. Maar 1 uurtje in de week is toch niet teveel gevraagd?

Als ik over zoiets begin, dat ik me kut voel enzo.. dan vindt hij dat gezeik... en verdraait hij al mijn woorden. Nu begon hij gister opeens over vreemdgaan. Dat ik dat niet zou kunnen laten, omdat mijn hele familie (alleen mn pa wat ik heel erg vond) vreemd gaat! zoiets zeg je toch niet? en toen ik hem wilde kussen duwde hij me weg... toen ben ik maar weggefietst.. wat moet ik anders nog?

terwijl hij wel beweerd verliefd op me te zijn... ik weet het niet meer...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2006, 09:12
Pruts0r
Pruts0r is offline
Hm, laat het gewoon een tijdje rusten, spreek hem effe niet meer ofzo zodat hij ook effe tot rust kan komen, en verder gewoon kijken wat er van komt

en vooral niet teveel zorgen maken
Oud 22-05-2006, 09:31
Toet0r
Toet0r is offline
nou, leuk vriendje! Ik zou hem even links laten liggen en wachten tot hij naar jou toe komt en ook normaal tegen je kan doen, anders kan je wel iets veel beters en lievers krijgen!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 09:44
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 22-05-2006 @ 10:31 :
nou, leuk vriendje! Ik zou hem even links laten liggen en wachten tot hij naar jou toe komt en ook normaal tegen je kan doen, anders kan je wel iets veel beters en lievers krijgen!
Ja dat vind ik dan weer een erg negatieve reactie
Oud 22-05-2006, 09:49
Suspender
Suspender is offline
mijn ex beweerde ook altijd druk te zijn met andere dingen..
en ik zag der ook maar eens in de week terwijl ze dichtbij woonde.
ze was gewoon niet zo verliefd als ik, en dat is waarschijnlijk ook zo bij jou.
(het duurde dan ook niet lang voordat het bij ons uitging)

maar probeer andere dingen te doen zodat je niet teveel aan hem denkt of iets in die richting, en laat het een beetje rusten.
daarna moet je echt even goed met hem praten zodat je duidelijkheid krijgt.

Laatst gewijzigd op 22-05-2006 om 09:51.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 09:53
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 22-05-2006 @ 10:44 :
Mja, maar dat vriendje klinkt wel erg gemeen, zo heb je ook geen leuke relatie! Het moet wel van 2 kanten komen!
Maar ik bedoel er niet mee dat ze hem meteen moet dumpen, maar iig eerst eens afwachten of hij ook een beetje initiatief gaat tonen, want ik weet hoe irritant het is als dat niet gebeurt!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 09:56
Timmerd
Timmerd is offline
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Laat het even voor wat het is en onderneem zelf geen actie. Als hij écht gek met jou zou zijn, zal hij vanzelf wel op jou af stappen.
Zo niet... dan weet je waardoor het zou komen. Maar ga geen domme dingen doen waar je spijt van zou kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 10:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Equinoxe schreef op 22-05-2006 @ 10:44 :
Ik vind dat ze gelijk heeft. Dit is geen normaal gedrag en dat moet ie maar laten
Oud 22-05-2006, 11:32
Verwijderd
Citaat:
DomoBig schreef op 22-05-2006 @ 10:08 :
Ik heb zoiets van: als je echt verliefd op iemand bent, dan wil je juist zoveel mogelijk bijelkaar zijn.. toch?
Nee, zo zitten mannen dus niet in elkaar.

Edit: maar 1 uur per week is wel érg weinig. Als je het aan mij vraagt is-ie op je uitgekeken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 11:35
punxnotdead
punxnotdead is offline
Wie weet heeft hij het ergens anders moeilijk mee en heeft het niks met jou te maken.
Even een beetje laten rusten kan geen kwaad. Anders kun je het er ook met hem over hebben.
Oud 22-05-2006, 12:20
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Wat ik me eigenlijk afvraag:
hoe lang zijn jullie al samen? En is hij de hele relatie zo geweest? Zo ja, misschien is hij dan gewoon niet echt toe aan een serieuze relatie, waar je nu eenmaal zo nu en dan "opofferingen" maakt (zoals tijd maken om je te zien). Hij lijkt me een beetje egocentrisch, door alles op zichzelf te betrekken. ("hoezo kun je geen tijd voor me vrijmaken?" "jamaar jij gaat vast vreemd!" .. )
Ik zou inderdaad, zoals de rest al zegt, afstand van hem nemen en hem contact laten zoeken. Hoe moeilijk het ook is.

Als hij zich pas sinds kort zo gedraagt kan het inderdaad zijn dat iets anders hem dwars zit. Dan zou ik eens vragen van "wat scheelt er toch? Zit je iets dwars" en hem dan vervolgens de kans geven naar jou te komen daarmee..
Oud 22-05-2006, 13:01
Lelle_*
Lelle_* is offline
Het lijkt me in een relatie belangrijk dat je elkaar regelmatig ziet. Soms kán dat niet, maar het lijkt me, dat je elkaar na een tijdje wel graag wílt zien. Dus enthausiaste reacties horen daar ook bij. Het lijkt me dat jouw vriendje weinig initiatief neemt om elkaar te zien, en dat hij lang niet altijd enthausiast is. Ik zou er mijn vraagtekens bij zetten, ik zou me er niet prettig bij voelen. Ik zou persoonlijk graag het gewoon willen hebben dat mijn vriendje graag bij me is, of in ieder geval graag bij me wil zijn.

Of er over praten helpt weet ik niet, aangezien je in je post aangeeft dat hij wat bijzonder reageert af en toe.
Misschien is even rust inderdaad een goed idee. Kijk eens of hij naar jou toekomt als jij niks onderneemt. Is dat niet het geval, dan zou ik er nog eens goed over nadenken.
Oud 22-05-2006, 13:23
Nienna*
Nienna* is offline
Mijn vriend deed ook een beetje zo, me wegduwen als ik hem wilde knuffelen, afstandelijk doen, enzovoorts. Ik vind de opmerking die hij maakte wel erg grof. Klinkt echt precies als mijn inmiddels ex-vriend.
Ik zie nu dat ik, zelfs al na een week (het is sinds vorige week zondag uit), een stuk ontspannener in mijn vel zit.
Praat er met hem over, vraag hem wat hem dwars zit, want het lijkt net of hij niet zo verliefd op je is.

Mijn exvriend bleek me drie maanden voorgelogen te hebben: hij was al drie maanden niet meer verliefd, terwijl hij zei van wel. En hij liet het merken ook, maar gaf het gewoon niet toe!

Misschien verdien je iets beters, maar ga eerst maar eens praten
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 14:06
DomoBig
DomoBig is offline
we hebben 8 maanden iets.

Ik laat het idd maar even rusten, misschien is dat wel beter. Maar voel me er niet beter door... ik voel me gewoon kut!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 14:33
JJ13
JJ13 is offline
ik zou m idd even laten voor wat t is en kijken of hij naar jou toekomt.
Oud 22-05-2006, 14:56
Elister
Elister is offline
Het is natuurlijk anders als het je eigen vriend is. Maar wat ik zo lees, zou ik het niet lang met zo iemand kunnen uithouden. Maar wat iedereen al zegt. Laat de volgende stap eens aan hem over. Gebeurt er dan niets, weet je genoeg denk ik.
Oud 22-05-2006, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-05-2006 @ 12:32 :
Nee, zo zitten mannen sommige mensen dus niet in elkaar.
Omdat er echt wel mannen zijn die dat wel graag willen en er ook echt wel vrouwen zijn die juist niet zo vaak bij je willen zijn...

Ontopic: Goed dat je het aankaart, beetje jammer van zijn reactie. Eigenlijk ook ronduit kinderachtig dat hij het gedrag van jouw familie ontrecht op jou projecteerd.

Ik zou hem even een dagje ofzo met rust laten en dan hem duidelijk maken dat je dan wel zijn vriendin bent, maar dat dat niet inhoud dat hij niet meer zijn best voor je hoeft te doen en dat hij je niet voor lief moet nemen. Dat je niet alleen wil horen dat hij gek op je is maar het ook wil zien en merken in zijn gedrag. En dan niet gaan schreeuwen of dergelijke, maar gewoon een rustig gesprek waarin je duidelijk aangeeft wat jij in een relatie verwacht van je partner en kijken of je daar dan samen uit kan komen...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-05-2006 @ 12:32 :
Als je het aan mij vraagt is-ie op je uitgekeken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:09
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 22-05-2006 @ 10:31 :
Eensch! Ik had hem gedumpt na die opmerking over je pa. Echt waar.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:30
Timmerd
Timmerd is offline
Laat hem in ieder geval weten dat je er mee zit dat hij er niet genoeg voor je is... Want als hij het niet weet, kan hij er ook niks aan doen...
Ik ben het dus eens met de opmerking dat je een gesprek moet aangaan...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 20:07
Iveauh
Iveauh is offline
het is idd waarschijnlijk verstandiger om idd te wachten tot hij zijn initiatief toont.
*maar mijn mensenkennis* zou denken dat het waarschijnlijk iets mee te maken dattie door verlatingsangst, hoopt/verwacht dat jij extra lief voor hem moet doen. Zodat hij merkt dat jij hem niet verlaat.

( duidelijk voor iedereen? denk het niet )
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:36
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Wat een onzeker mannetje. Dump hem maar. Goed voor hem, goed voor jou.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 23:29
Venster
Venster is offline
Inderdaad.

Echt waar, ik heb net een half uur geleden ongeveer eenzelfde gesprek gevoerd.
Ik had al in geen weken meer een fatsoenlijke kus van de fokker ontvangen, en ik betrapte mijzelf continue op angstaanvallen en enorme frustraties. School gaat er ook kapot aan, en tegen mn vrienden wilde ik continue over hem zeiken.
Ik heb net geprobeerd uit te leggen dat ik me afvroeg of hij nog wel zo enthousiast was, en hij snapte het godverdomme niet eens! Hij zag niet in wat er raar aan was als je iemand al 4 weken geen kus gegeven had, geen tijd had om iets te doen en toch nog beweren deze persoon enorm leuk te vinden. Hij had het gewoon druk ( wtf, hoeveel seconden kost een kus?!).
Nou hoef ik ook echt niet ieder weekend handjehandje op de bank, alsjeblieft niet. Ik krijg het zelf ook terstond benauwd wanneer een jongen zo doet of me de hele tijd verteld hoeveel hij wel niet van me houdt; dat vind ik zelfs vrij vreselijk.
Maar dit trok ik ook niet.
Hij snapte het alleen niet.
(JONGEN, HOE OUD BEN JE? WATS MET JOU EQ/IQ?!)

Maar ik heb hem gezegd dat we het dan misschien maar beter konden laten zitten, omdat mijn gevoel misschien dus toch iets anders was dan het zijne, en dat ik er lijp van werd.

Nu ben ik opgelucht.
Echt waar.
Terwijl ik toch strontverliefd ben en al weken huilaanvallen heb. Nu kan ik het tenminste gaan 'verwerken', nu is die onzekerheid tenminste weg en mijn hoofd een stuk rustiger.

Echt waar, hou er gewoon mee op, anders ga je er alleen maar aan onderdoor.
Oud 22-05-2006, 23:38
Elister
Elister is offline
Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt!

Sterkte!
Oud 23-05-2006, 07:42
Timmerd
Timmerd is offline
Ja dat is inderdaad goed opgelost...
Dat hij dat niet begreep ?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2006, 08:40
WolterB
WolterB is offline
Dit klinkt als t begin van het einde, zoals ik het zie.

Een vriendje die geen tijd wil maken voor zijn vriendin, daar klopt iets niet, want als je verleifd bent, wil je elkaar zo veel mogelijk zien en als dat niet lukt, probeer je op andere manieren toch aandacht te geven (iig, zo zie ik het).

Als hij al een poos (hoe lang speelt dit nu?) niet 'kan' en 'geen tijd heeft', zelfs niet voor een uurtje, wil hij je dan überhaupt nog wel zien?

Blijkbaar kan hij zich ook niet in jouw situatie inleven, aangezien hij vindt dat je zeurt, wanneer je erover begint dat jij het niet fijn vindt zoals het nu gaat. Net dat hij opeen over vreemdgaan begint.

Probeer het eerst met een gesprek wanneer je hem weer ziet en stel dat niet te lang uit. Wil hij niet en houdt hij af, probeer dan duidelijk te maken dat het of praten of het einde is (iig iets in die richting).
Oud 23-05-2006, 09:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
WolterB schreef op 23-05-2006 @ 09:40 :
Dit klinkt als t begin van het einde, zoals ik het zie.

Een vriendje die geen tijd wil maken voor zijn vriendin, daar klopt iets niet, want als je verleifd bent, wil je elkaar zo veel mogelijk zien en als dat niet lukt, probeer je op andere manieren toch aandacht te geven (iig, zo zie ik het).

Als hij al een poos (hoe lang speelt dit nu?) niet 'kan' en 'geen tijd heeft', zelfs niet voor een uurtje, wil hij je dan überhaupt nog wel zien?

Blijkbaar kan hij zich ook niet in jouw situatie inleven, aangezien hij vindt dat je zeurt, wanneer je erover begint dat jij het niet fijn vindt zoals het nu gaat. Net dat hij opeen over vreemdgaan begint.

Probeer het eerst met een gesprek wanneer je hem weer ziet en stel dat niet te lang uit. Wil hij niet en houdt hij af, probeer dan duidelijk te maken dat het of praten of het einde is (iig iets in die richting).
tis al uit
Goede beslissing geweest, idd... Dit is ook niet wat je wilt, maar nu kun je een relatie krijgen met iemand die jou wél waardeert!
Oud 23-05-2006, 11:07
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 23-05-2006 @ 10:29 :
tis al uit
Goede beslissing geweest, idd... Dit is ook niet wat je wilt, maar nu kun je een relatie krijgen met iemand die jou wél waardeert!
2 namen door elkaar geslagen?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 13:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Spare schreef op 23-05-2006 @ 12:07 :
2 namen door elkaar geslagen?
nee? Ik reageerde eerst op WolterB en gaf toen mijn mening over de rest van t topic...
misschien niet zo handig gedaan, idd
(of begrijp ik jou nu ook weer verkeerd? )
Oud 23-05-2006, 13:50
Verwijderd
Topicstarter: Domobig
Uit: Venster
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 13:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Spare schreef op 23-05-2006 @ 14:50 :
Topicstarter: Domobig
Uit: Venster

oooooh... zo....
Ja, inderdaad... heb twee namen door elkaar gegooid.
Sorry!
Oud 23-05-2006, 14:01
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Venster schreef op 23-05-2006 @ 00:29 :

Nu ben ik opgelucht.
Echt waar.
Terwijl ik toch strontverliefd ben en al weken huilaanvallen heb. Nu kan ik het tenminste gaan 'verwerken', nu is die onzekerheid tenminste weg en mijn hoofd een stuk rustiger.

Precies hier. Maar mijn meneer gaf toe toch al drie maanden niet meer verliefd te zijn. Dat gaf hij toe na heel veel zeuren.
En het gaat eigenlijk heel goed. Ik ben opgelucht, mijn hardnekkige eczeem is in één keer weg en ik ben lekker kwaad op hem geworden.
Hij verdiende me niet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 18:16
Timmerd
Timmerd is offline
Ik zou nou wel weer eens willen weten hoe het is met de stand van zaken...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:51
DomoBig
DomoBig is offline
Ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Dit gezeik is al 3 keer voorgekomen. Steeds moet ik de eerste stap zetten... ik wacht nu tot hij dit doet...

Ik moet vrijdag geopereerd worden aan mn amandelen. dus als ie geeneens een sterkte smsje ofzo stuurt.. dan weet ik genoeg toch?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:45
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Dus je hebt nog niets van hem gehoord sinds je bent weggefietst?

Djé, das maar raar..

Waarom dump je die kerel zelf niet?

Je verdient vast veel beter!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 15:01
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 24-05-2006 @ 12:51 :
Ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Dit gezeik is al 3 keer voorgekomen. Steeds moet ik de eerste stap zetten... ik wacht nu tot hij dit doet...

Ik moet vrijdag geopereerd worden aan mn amandelen. dus als ie geeneens een sterkte smsje ofzo stuurt.. dan weet ik genoeg toch?
Wel goed dat je het volhoudt, hoelang heb je nu al niks van hem gehoord?

Sja, dan weet je inderdaad genoeg
Sterkte, zowel met de operatie en de rest van de situatie!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 16:10
Vice
Vice is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 24-05-2006 @ 12:51 :

Heel netjes. Al die je inderdaad niks stuurt, is die waarschijnlijk op je uitgekeken. (of het is een ontzettende eikel)
Oud 24-05-2006, 17:00
Timmerd
Timmerd is offline
mee eens...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:05
WRONGLIKEGOD
WRONGLIKEGOD is offline
Even z'n gang laten gaan en kijken wat hij doen enzo.
Oud 26-05-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 24-05-2006 @ 17:10 :
Heel netjes. Al die je inderdaad niks stuurt, is die waarschijnlijk op je uitgekeken. (of het is een ontzettende eikel)
Of hij moet zelf aan een SMS-duim geopereerd worden
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 21:48
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 22-05-2006 @ 10:08 :
als je echt verliefd op iemand bent, dan wil je juist zoveel mogelijk bijelkaar zijn.. toch?
Ehh...nee. Ik moet er niet aan denken zeg, de hele tijd aan elkaar plakken
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 23:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 26-05-2006 @ 22:48 :
Ehh...nee. Ik moet er niet aan denken zeg, de hele tijd aan elkaar plakken
Ja, dat lijkt mij ook verschrikkelijk.
Reageren

Regels voor berichten