Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik bedoel er niet mee dat ze hem meteen moet dumpen, maar iig eerst eens afwachten of hij ook een beetje initiatief gaat tonen, want ik weet hoe irritant het is als dat niet gebeurt! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: maar 1 uur per week is wel érg weinig. Als je het aan mij vraagt is-ie op je uitgekeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Goed dat je het aankaart, beetje jammer van zijn reactie. Eigenlijk ook ronduit kinderachtig dat hij het gedrag van jouw familie ontrecht op jou projecteerd. Ik zou hem even een dagje ofzo met rust laten en dan hem duidelijk maken dat je dan wel zijn vriendin bent, maar dat dat niet inhoud dat hij niet meer zijn best voor je hoeft te doen en dat hij je niet voor lief moet nemen. Dat je niet alleen wil horen dat hij gek op je is maar het ook wil zien en merken in zijn gedrag. En dan niet gaan schreeuwen of dergelijke, maar gewoon een rustig gesprek waarin je duidelijk aangeeft wat jij in een relatie verwacht van je partner en kijken of je daar dan samen uit kan komen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Goede beslissing geweest, idd... Dit is ook niet wat je wilt, maar nu kun je een relatie krijgen met iemand die jou wél waardeert!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
misschien niet zo handig gedaan, idd ![]() (of begrijp ik jou nu ook weer verkeerd? ![]()
||
Citaat:
oooooh... zo.... ![]() Ja, inderdaad... heb twee namen door elkaar gegooid. ![]() Sorry!
||
Citaat:
En het gaat eigenlijk heel goed. Ik ben opgelucht, mijn hardnekkige eczeem is in één keer weg en ik ben lekker kwaad op hem geworden. Hij verdiende me niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sja, dan weet je inderdaad genoeg ![]() ![]() Sterkte, zowel met de operatie en de rest van de situatie! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |