![]() |
|
Ik heb een Chello Internet abbonement en ik wil die op 2 pc's delen. (ik moet nu steeds achterop het kabelmodem de 2 netwerk stekkers omwisselen)
Ik heb er niet superveel verstand van, maar ik heb begrepen dat je hier een Router voor nodig hebt. Zou deze router goed zijn? CD Laatst gewijzigd op 30-06-2002 om 22:02. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ik wou namelijk een router gebruiken, omdat de pc's vrij ver weg van elkaar staan, en dan zou ik een nieuwe kabel moeten leggen (de rooie in de tekening) die van de XP computer ( pc 1 ) naar de '98 computer loopt.. bovendien moet de XP pc dan wel altijd aan staan. ik vind die €100 nog een redelijke prijs voor een router-oplossing ![]() iedereen bedankt voor je adviesen ![]() * ________________ Homepage | Scholieren | Email |
![]() |
|
FreeSCO, gebruik een 4.86 als je alles klaar hebt, kan je de HD eruit halen, het draait op een flop, toetsenbord eraf, scherm eraf, alleen 2 cheap netwerkkaartjes....
alleeen je moet het wel draaiende zien te krijgen ![]()
||
Citaat:
gebruikt ong 5 gulden per mand aan stroom wat kan een 150 watt voeding die noooit 100% belast word nou aanrichten ? nooit veel energie kosten hoor.. een routertje is wel fijner, kleiner enz.. maar een gewone pc heeft ook zn voordleen.. |
![]() |
||
Citaat:
ennu geluidsproductie.. mijn god.. de cpu word passief gekoeld en in de voeding zit een zuperstille enermax fan.. in die routers zitten 40mm fans die zoemen als een gek |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dat verhaaltje over brandgevaar gaat dan ook niet op, mijn router werkt op 5 volt ![]() |
![]() |
|
K heb daar wel van gehoort, FreeSCO. Heb je daar linux voor nodig, of is dat gewoon dos? Verder, is dat moeilijk om te configureren en werkend te krijgen? Het lijkt me namelijk wel koel om dat met mn oude 386 te proberen, 2 ISA netwerkkaartjes heb ik nog wel
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.freesco.org |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
internet delen met een kabel modem SilverBlue | 3 | 30-04-2006 11:49 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Firewall houdt internet delen tegen Krekker | 3 | 03-07-2004 19:08 | |
Software & Hardware |
[LAN] internet delen (softwarematig) apekop123 | 4 | 03-03-2003 09:40 | |
Software & Hardware |
[ROUTER] Problemen met internet delen. Yohst | 27 | 09-09-2002 11:46 | |
Software & Hardware |
kabel verbinding delen in win xp tarekh16 | 2 | 23-08-2002 19:24 | |
Software & Hardware |
LAN en Internet Delen in detail ??? Captain | 8 | 19-04-2001 12:06 |