Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2006, 12:07
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
In de VI stond deze week dat de ex vriendin van RIJAARD (ado denhaag, verhuurd aan excelsior) aangifte van omkoperij deed van haar exvriend. Volgens haar zou hij met andere gasten o.a RBCers/ADO'ers benaderd hebben om wedstrijden te verliezen.

geloven jullie dat er dingen niet pluis zijn in de eredivisie of wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2006, 12:11
Spelvout
Spelvout is offline
Dit verhaal was geloof ik totale onzin.

Maar er kan best iets anders aan de hand zijn..
Oud 25-05-2006, 12:23
tss
tss is offline
van die RBCers zou ik het wel geloven
Oud 25-05-2006, 12:58
kampioenenmakut
kampioenenmakut is offline
Tuurlijk gebeurt dit ook in Nederland

We zijn toch niet zo naief om te denken dat het in alle europese landen, behalve in Nederland gebeurt

Vond het trouwens niet eens zo'n ongeloofwaardig verhaal, ze wist toch wel erg veel details..

Citaat Geert den Ouden: Misschien heeft iemand wel eens tegeb me gezegd: 'Geert zou je mee willen doen?'. Maar ik heb daar nooit serieue gedachten bij gehad
Oud 25-05-2006, 14:14
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
Citaat:
tss schreef op 25-05-2006 @ 13:23 :
van die RBCers zou ik het wel geloven
ja dat kan wel zo zijn.

fortes rodriques zie ik er zeker wel voor aan. altijd maar weer die opstootjes waarbij hij betrokken is.... geen wonder dat die homies hem wegwillen. ze hadden gelijk kunnen spelen tegen feyenoord. maar wat doet ff weer.... geeft van hooydonk een klap in het gezicht. anders was het in 0-0 geindigd.........

maar kampioenenmakut, dat vrouwtje kon toch ook gewoon wraak nemen op rijaard?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 17:12
kampioenenmakut
kampioenenmakut is offline
Citaat:
maar kampioenenmakut, dat vrouwtje kon toch ook gewoon wraak nemen op rijaard? [/B]
Ja, dat kan ook wel, maar dit is zoals ik het zie.
Ik vond de argumenten van de heren om haar verhaal te weerleggen wel heel magertjes.

Hoewel ik nu ook verhalen over haar hoor dat ze al vaker betrapt is op laster, dus nu begin ik toch ook wel te twijfelen.

Vond het trouwens wel een leuk verhaal om te lezen in de VI.
Oud 26-05-2006, 11:33
Mitros
Mitros is offline
Gister in de trein de VI gelezen.
Ze heeft wel een aantal punten met haar verhaal:

- Geert den ouden bevestigd dat er wel eens over gepraat is, maar deed het af als een grap.
- Volkan Kahraman beweert al jaren niet meer in Nederland te komen maar heeft wel in het afgelopen jaar 2 verkeersboetes gescoord.
- Hij was meteen van slag toen hij het hoorde, en kon niet meer meespelen met zijn club in oostenrijk.

Ben benieuwd waar dit op uit loopt
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 12:39
S.Einstein
S.Einstein is offline
Weet niet wat ik er van moet denken.

Er zal zeker nog veel op gepraat worden.
Oud 26-05-2006, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 26-05-2006 @ 12:33 :

- Geert den ouden bevestigd dat er wel eens over gepraat is, maar deed het af als een grap.
- Volkan Kahraman beweert al jaren niet meer in Nederland te komen maar heeft wel in het afgelopen jaar 2 verkeersboetes gescoord.
- Hij was meteen van slag toen hij het hoorde, en kon niet meer meespelen met zijn club in oostenrijk.

Nounou wat een bewijzen. Ik heb het ook gelezen, slaat nergens op. Ze noemen niet eens de precieze data van die boetes, kan best in zijn proeftijd bij Sparta geweest zijn.

Misschien is er iets aan de hand, maar dit artikel roept meer vragen op dan het beantwoordt. Zit geen enkele overtuigingskracht achter.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 19:59
Fides
Fides is offline
Het slaat compleet nergens op.

Dat over die verkeersboetes kan ook onzin zijn. Hij heeft zn huis immers gegeven aan een vriend. Dan zal hij zn auto vast ook wel aan die vriend gegeven hebben ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 14:45
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
"De beschuldigingen zijn vals. Ik heb me altijd voor honderd procent ingezet voor ADO Den Haag. In het seizoen waarop zij doelt, was ik nota bene wisselspeler. Door mijn goede invalbeurten heb ik juist een tweejarig contract afgedwongen"
Oud 27-05-2006, 15:23
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Er spelen zich vreemde dingen af op de Nederlandse voetbalvelden, ook in de Eredivisie, dat is gebleken. Wat erachter zit, zal ooit wel aan het licht komen. Maar dit hebben we al eens besproken.
Oud 30-05-2006, 20:20
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Mitros schreef op 26-05-2006 @ 12:33 :

Denk dat het OM meteen een zaak heeft!

Zou eerder m'n pijlen richten op het feit dat hij een tweede hypotheek heeft moeten nemen en helemaal niet z'n oude hypotheek heeft afgelost. Van een buitensporig uitgavenpatroon is tot dusver ook geen sprake.
Vond het een weinig verhelderend verhaal. Ja, je weet nu waar de ophef over is, maar feitelijk hebben we niet meer als alleenstaand vrouwtje met rancune naar d'r ex.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 20:22
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Waarmee ik overigens niet zeg dat er niet gesjoemeld wordt op de Nederlandse velden.
Dat zal ongetwijfeld, elke tak waar veel geld in omgaat is gevoelig daarvoor.

Ook mooi dat Kesler met de voorbeelden kwam over de transportwereld en de bloembollen. Haha, alsof daar niet gesjoemeld wordt. Wake up, Henkie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten