Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dit in tegenstelling tot vervelende gristenen met een missiedrang en zwaarbekruiste sierraden.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De islam is dus helemaal niet gevaarlijk. Je zou zelfs kunnen stellen dat de terroristen afvalligen zijn, gezien de koran dit soort acties niet toestaat. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben er op terug gekomen. Ik bedoelde het eigenlijk ook anders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Islaam-strijders zijn geen echte moslims. Oneens met de stelling
||
Citaat:
Met de islam is op zich niks mis, met extremistische groeperingen daarentegen is een heleboel mis.
||
Citaat:
Ik zeg het je, de moslims zijn veel positiever in het nieuws, met al dat gevoetbal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder is de Islam niet echt gevaarlijk, maar de mensen die het wat naar interpreteren wat er in dat boek staat. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gisteren toevallig die film op de VPRO gezien? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dagelijks op tv ook te zien, moest je het niet van mij willen aannemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede zou je -als je, zoals ik je al eerder verweet, een beetje verstand van zaken had- niet de geloven aanvallen maar de gelovigen. Als ik naar de tv kijk, zie ik geen joden en christenen anderen vervolgen. Daarnaast is de tv slechts een eenzijdige manier van berichtgeving, dus is het enigszins jammer om dat als argument te gebruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik geloof best dat er een grote mate van overeenstemming bestaat over de vraag wat een goede moslim is, of wat een moslim in elk geval níet hoort te doen. 99,8 procent van alle moslims zijn namelijk gewoon normale mensen die rustig willen leven, uitgezonderd een klein kluitje ontspoorde mafkezen die vatbaar zijn voor extremisme of zich daartoe al gezet hebben. In dagelijks taalgebruik kun je dan best spreken van één uitleg wat mij betreft. Maar als je het puur tekstueel bekijkt, en daar ging het mij altijd om, dan kún je gewoon niet volhouden dat er van een tekst maar één uitlegging bestaat. Ook niet als de woorden in hun meest gangbare betekenis gebruikt worden, ook niet als er een handleiding bijzit hóe je die tekst moet gebruiken, want daar geldt op zijn beurt weer hetzelfde voor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2-Het geloof veroorzaakt deels de daden van de gelovigen, of zoals jullie het in je autobeeld omschrijven: Er worden verkeerde rijlessen gegeven, geen, of onduidelijke. 3-Israel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spanje. En honderden jaren Israel (sinds 1096), ik vond hem voor meer dan één tellen. Vroeger kruistochten, tegenwoordig de gebeurtenissen met Amerika en het oosten komen er ook vandaan. Meer dan genoeg gedonder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Godsdienstvrijheid in de Islam. Vrijheid van meningsuiting in de Islam. Geen dank. ![]() Trek eens zelf een conclusie of je angst al dan niet gegrond gegrond is na mijn links gelezen te hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |