Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2006, 13:41
sofie3
sofie3 is offline
Waar is dat frustri-icoontje ook al weer? Ah, hier:

Ik ben nu toch al een aantal jaren seksueel actief (zowel met zelfbediening als met vriendje), maar ik heb nog steeds moeite om binnen een aanvaardbare tijd klaar te komen... nou... moeite... het lukt gewoon NIET.

Ik heb alles al geprobeerd... ik ben ontspannen... ik heb geen probleem met seks... ik ben zo opgewonden als een wekker die gaat aflopen... en toch duurt het een klein kwartier eer ik klaarkom. Het maakt daarbij niet uit of m'n vriendje me likt of ik het zelf doe op m'n eentje.

Na dat kwartier ben ik gewoon he-le-maal uitgeput. Niet van het orgasme, maar van mijn hand zo snel en hard te bewegen (een vibo lukt niet, geeft alleen maar irritatie). Het lijkt wel alsof mijn clitoris gewoon minder gevoelig is als die van een ander. Ik lees hier dat sommigen een lichte druk al vervelend vinden, ik moet dus echt HARD drukken om iets te voelen.

De meeste meiden kunnen nadien nog een tweede keertje, dat lukt mij dus *totaal* niet. De hele boel is supergevoelig daar beneden dan, en ik moet een paar uur tot een dag wachten eer ik weer kan klaarkomen. Probeer ik het toch, dan geeft het alleen maar een vervelend gevoel en is de opwinding ver zoek.

Het orgasme zelf is wel erg bevredigend en eigenlijk heb ik over mijn seksleven geen klachten, alleen wil ik het ook wel 'ns een keertje snel kunnen doen in de plaats van er altijd een halve marathon van te moeten maken.

In welke mate is dit normaal? Zijn er nog meiden met dit probleem? Ik kan wel randjesfietsen (en dat doe ik dan ook uitgebreid, omdat het anders na 1 orgasme is afgelopen).
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 15:06
Lorelei
Lorelei is offline
Ik snap het probleem niet zo heel erg eigenlijk

En bij mij duurt het ook wel even inderdaad. Of ik het nou zelf doe of dat iemand anders hard z'n best aan het doen is. Ik hou de tijd niet bij though. Maar wat is het probleem? Prima toch dat het wat langer duurt. En je zegt dat het wel bevredigend is dus waarom zou je vaker willen?
Oud 29-05-2006, 15:22
Verwijderd
Volgens mij is dit heel normaal hoor.

Wat bij mij wél helpt, is zorgen dat ik goed nat ben en heel erg opgewonden, en dan pas beginnen met het echte stimuleren van de clitoris. Dan voel je het veel beter, zonder dat het pijn doet
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 15:55
stout!
stout! is offline
Ik ken het probleem en soms heb ik daarom helemaal geen zin om het af te maken, zeker als ik zie dat hij zich met moeite aan het inhouden is...
Oud 29-05-2006, 16:00
Subject
Subject is offline
Jup, precies hetzelfde. Ik vind het soms alleen lullig voor eventuele sekspartners die zo hun best doen en het maar niet lukt, maar verder boeit het me eigenlijk niet zo.
Oud 29-05-2006, 16:27
FLechdrop
FLechdrop is offline
Zo lang is dat toch helemaal niet?
Op deze manier is het tenminste niet in een wip voorbij.
Oud 29-05-2006, 16:38
underthabridge
underthabridge is offline
Ik vind een kwartiertje niet zo lang hoor... daarnaast, liever wat langer dan te kort, al helemaal als je niet zomaar een tweede keer kan. Lijkt me weinig raars aan. Misschien moet je juist proberen om niet steeds harder te gaan proberen, daar wordt je alleen maar ongevoeliger van denk ik.
Oud 29-05-2006, 17:11
Qimm
Qimm is offline
Lijkt me niet abnormaal, en je kan er waarschijnlijk ook maar weinig aan doen. het enige wat ik zou kunnen verzinnen is dat jij (of je vriend, dat is leuker) álles doet om je gek te maken, maar niet in de buurt van je clit komt. En als het dan einedelijk wel mag dan gaat het misschien sneller...

Maar wat weet ik er nou van
Oud 29-05-2006, 17:18
Verwijderd
Mh, ik kan het in principe echt heel snel (het moet denk ik binnen een minuut lukken, met de juiste stimulatie), maar als iemand anders het doet, gaat het minder gemakkelijk. En dan kan het ook wel vaker. Het is dan wel een stuk minder intens als wanneer je veel langer spanning opbouwt, natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 19:08
liefje86
liefje86 is offline
ik heb hetzelfde probleem.. maar bij mij ist nog wat erger, want ik ben tot nu toe nog NOOIT klaargekomen door een jongen die me bevredigde! Maar heb er zelf niet zoveel problemen mee.. maak het de jongen gewoon van te voren duidelijk zodat ie zich niet rot hoeft te voelen als het hem niet lukt. Het zou natuurlijk wel een keertje fijn zijn als het lukt, maar dat komt vast nog wel eens!
Maak je dus maar niet zo druk, zijn meerdere mensen die precies hetzelfde hebben!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 21:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Een kwartiertje is vrij normaal hoor. Geloof dat een vrouw gemiddeld tijdens de seks 15-20 minuten nodig heeft om tot een orgasme te komen, dus wat dat betreft is het prima. Hoe dat met soloseks zit weet ik eigenlijk niet, heb ik zelf ook niet veel ervaring mee.

Maar ik kan me voorstellen dat je er wat meer zelf controle over zou willen hebben. Ik heb dat namelijk vrij sterk. Kan zowel heel snel klaarkomen als heel lang uitstellen en ook meervoudig, juíst doordat het na een orgasme zo gevoelig is. Maar dat is voor iereen natuurlijk ook weer anders...

Kun je ook vagianaal komen, of alleen clitoraal? Want een clitoraal orgasme is vaak veel intenser en scherper, waardoor het ook daarna heel gevoelig kan zijn idd. Met een vaginaal orgasme is het vaak wat minder gevoelig, waardoor je ook langer door kunt gaan. Misschien kun je jezelf daar eens op 'trainen'? Misschien dat dat bij jou ook een minder gevoelige clitoris opleverd waardoor je er langer plezier van kunt hebben
Oud 30-05-2006, 00:21
Verwijderd
kwartier? Meid, wees nog blij. Bij mij duurt het gauw een half uur en met een vent erbij meestal helemaal niet. Doe het eens rustiger aan en probeer er leuke gedachten bij op te pikken, je probeert misschien te hard.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 13:10
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 30-05-2006 @ 01:21 :
kwartier? Meid, wees nog blij. Bij mij duurt het gauw een half uur en met een vent erbij meestal helemaal niet. Doe het eens rustiger aan en probeer er leuke gedachten bij op te pikken, je probeert misschien te hard.
inderdaad
Oud 30-05-2006, 13:21
JJ13
JJ13 is offline
zo lang is een kwartier niet hoor. als ik het bij mezelf doe, doe ik er ongeveer 5 minuten over en als mn vriend t doet, duurt t ook een kwartier ofzo. ik zou me er niet te druk om maken en je er niet teveel op focussen.
Oud 30-05-2006, 14:41
sofie3
sofie3 is offline
Een kwartier is best wel lang, als je écht intensief bezig bent met masturberen. Het is niet zo dat ik er een kwartiertje de tijd voor neem, neen, mijn clitoris is gewoon zo ongevoelig ofzow dat ik gewoon veel en ook rechtstreekse, harde stimulatie nodig heb.

Het is gewoon balen als ik zie dat er meiden het binnen de minuut kunnen, en daarna nog eens en nog eens en nog eens.

Kijk, dat m'n vriendje er een kwartier over doet, tot daar aan toe. Maar als ik zelf zin heb 's avonds alleen in m'n warme bedje, wou ik dat ik het ook binnen de minuut kon... Soms barst ik van de zin, maar zie ik op tegen de "klus"...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 14:49
Qimm
Qimm is offline
wees blij dàt je het kan...
Oud 30-05-2006, 14:59
Muchacha
Muchacha is offline
Ik denk dat de beste tip toch echt is dat je ervoor in de mood moet zijn. Jezelf eerst helemaal geil fantaseren of je zin zo laten groeien tot je er echt iets aan moet doen. De boel is vanonder dan al veel gevoeliger doordat je zo opgewonden bent.
Het lijkt me duidelijk dat dit echt niet abnormaal is

En voor diegene die niet kunnen klaarkomen: ik denk dat het een kwestie is van er niet mee bezig te zijn. Ik kon in het begin ook niet klaarkomen door het zelf te doen, enkel door orale seks. Toen ik dat kon, kon ik het op een gegeven moment ook zelf (niet oraal ), zomaar, floep ineens (ik had de hoop al opgegeven en het boeide me ook zo niet)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 17:34
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 30-05-2006 @ 15:41 :
Het is gewoon balen als ik zie dat er meiden het binnen de minuut kunnen, en daarna nog eens en nog eens en nog eens.
Hm... ik weet niet of je het je beseft, maar een substantiële groep dames baalt omdat ze dit soort verhalen lezen, aangezien ze zelf helemaal niet kunnen komen. Een kwartiertje vind ik eigenlijk vrij kort. Als het goed is dan is het allemaal daarvoor ook al erg lekker en het klaarkomen alleen de kers op de appelmoes. En nogmaals... hoe harder je aan jezelf gaat zitten wrijven, hoe moeilijker het de keer erna weer gaat. Als je je lichaam daaraan laat wennen dan moet je straks met een schuurspons vingeren ofsow...
Oud 31-05-2006, 10:56
Tsu
Tsu is offline
Oh bij mij ligt het aan de bui waarin ik ben, met andere woorden hoe geil ik ben. Soms duurt het ook wel een tijdje voor ik een orgasme krijg en soms ben ik er binnen 5 minuten al. Ik kan wel meerdere keren klaarkomen, maar niet binnen de minuut ofzo. Dan is het even overgevoelig daar beneden, dan moet ik even rustig aan doen en vervolgens laad ik mezelf weer op.
Oud 31-05-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
underthabridge schreef op 30-05-2006 @ 18:34 :
Als het goed is dan is het allemaal daarvoor ook al erg lekker en het klaarkomen alleen de kers op de appelmoes.
Ja dat kun je nou wel zo mooi zeggen, maar als jij negen van de tien keer niet klaarkomt, denk ik dat je het ook niet meer alleen maar de kers vindt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2006 @ 17:09 :
Ja dat kun je nou wel zo mooi zeggen, maar als jij negen van de tien keer niet klaarkomt, denk ik dat je het ook niet meer alleen maar de kers vindt
Ik heb juist dat ik het alleen maar belangrijker vind worden naar mate ik vaker klaarkom. Ik kom eigenlijk altijd wel 1 of meerdere keren klaar en als het dan een keertje niét zo is, baal ik daar stiekem wel een beetje van.

En ik heb eigenlijk geen ervaring met het vaak niet klaar kunnen komen, dus ik weet niet hoe frustrerend dat is (al kan ik me er wel iets bij voorstellen natuurlijk)
Oud 03-06-2006, 19:34
ilse
ilse is offline
het duurt bij mij ook meestal wel een hele tijd.. en zelf kan ik het al helemaal niet. oraal kan het alleen, met vingers kan het bij mij niet . aardig frustrerend, binnenkort toch maar iets an een speeltje halen ofzo..
Oud 03-06-2006, 20:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik zou willen dat het bij mij wat langer zou duren Mn vriend moet om de haverklap stoppen om mij niet direct klaar te laten komen... Of ik moet heel hard aan iets anders denken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten