![]() |
|
Verwijderd
|
Aloha,
Ik heb gisteren de demo van Seal of Evil gedownload omdat het me wel tof leek en omdat ik het, aangezien het op de lage systeemeisen van de Chinese markt is gericht, uitstekend kan draaien. Alles is goed en wel, maar ik loop nu tegen een probleem aan. De demo bestaat, volgens een walkthrough-in-dagboek-vorm op de site van de makers (http://eng.objectgames.com/soe_walkthrough.htm) uit drie dagen en om van de ene dag naar de andere te gaan, moet je gaan slapen. Het probleem alleen is dat ik in het dorp het bed van de hoofdpersoon niet kan vinden. Ik weet dat het in de Common Hall (of zoiets) moet zijn. Ik kan van daaruit naar de slaapkamer van mijn vader gaan en zie daarin een deur die ergens naar zou moeten leiden (mijn kamer?), maar als ik met mijn cursor eroverheen ga, komt er alleen een kruis als in 'hier kun je niet lopen'. Wat ik ook probeer, ik kan niet in die kamer komen en dus kan ik niet naar de volgende dag slapen. Heeft iemand ervaring met deze demo (het echte spel zal wel anders in elkaar steken) en heeft iemand enig idee hoe ik naar bed kan gaan? Ik ben niet keihard van plan het spel te gaan kopen (het vijf-elementensysteem is leuk, maar de gameplay is gewoon te ver verwijderd van Diablo II om mijn pretmeter aan te spreken), maar ik zou de demo toch graag nog wat verder willen spelen. LUH-3417 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |