Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Duitsland:
Zoek je een vakantieland met lekker weer en veel koud bier, dan kun je naar één van onze naaste buren: Duitsland. Ook in Duitsland is sprake van een bijzondere wetgeving op het gebied van drugs. Dat heet daar "Betäubungsmittelgesetz", in het goed Nederlands "Wetgeving met betrekking tot verdovende middelen." In paragraaf 3, artikel I van deze wetgeving staat onder andere vermeld dat er een gevangenisstraf van 4 jaar staat voor het handelen, invoeren, uitvoeren, afgeven en zelfs kopen van drugs. In de meeste Duitse deelstaten - vooral in het zuiden - maakt men nauwelijks onderscheid tussen hard- en softdrugs. Denemarken: Of je wilt eens wat anders en gaat naar Denemarken op vakantie. In de Deense strafwet is artikel 191 belangrijk. Daarin wordt gesteld dat degene die drugs het land binnenbrengt en deze drugs aan anderen verkoopt, gestraft kan worden met maximaal zes jaar gevangenisstraf. Ook degene die (soft)drugs invoert, afgeeft of zelfs in zijn bezit heeft, kan dezelfde zes jaar gevangenisstraf krijgen. Met andere woorden: een klein beetje softdrugs meenemen voor je Deense vriend(in) kan al een probleem opleveren. Bron: drugs rotterdam Zweden: kon ik niet veel over vinden. |
![]() |
|
Dit is een goede link met antwoorden over drugs in andere landen:
http://www.highlife.nl/archief/2000/...eckels_eng.htm Gedateerd Mei 2000, dat dan weer wel.
||
Citaat:
![]() Hoe t daar volgens de wet is zou ik echt niet weten... [edtit] kan k wel vragen opzich...
||
Citaat:
Ga k misschien wonen laterrr ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar alles is goed gegaan ![]() we hadden denk ik 6 gram bij ofzo.. niemand heeft wat gemerkt.. en twas wel lekker in denemarken ![]()
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|