Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je kan er wel vanuit gaan dat dat ze bij elkaar blijven en dat zou ook erg mooi zijn, maar wat nou als dat niet zo is? Je kan niet verwachten dat iemand zich verantwoordelijk gaat voelen voor een kind en dan vervolgens die persoon opzij schuiven als de relatie over is de volgende vriendin die verantwoordelijkheid geven. Dat kan je dat kind niet aan doen en de peettante ook niet. Echt waar, waardeloos idee in mijn ogen. Heb het idee dat je je totaal niet bewust bent van de verantwoordelijkheden die hierbij komen kijken als je zulke antwoorden gaat geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het lijkt mij handig dat soezen's vriend peetoom wordt en meer niet. dan komt het vanzelf wel goed dat die vriendin van hem ook een handje meehelpt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
stel: mn zus en zwager komen te overlijden zal ik hun kind in huis nemen waardoor automatisch mijn vriend dan ook verantwoordelijk zal zijn voor het kind. maar als de relatie overgaat zal mijn ex geen peetoom meer zijn; hij is geen familie meer en hij heeft niks meer met de familie te maken verder ook (bovendien scheid je niet voor niets dus zal ik ook niet samen met hem verantwoordelijkheid over het kind willen). conclusie: mij idee kan wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Soezen: nog wat gehoord? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vertel in dit topic over dingen waar jij om saaide #823 Miekje* | 500 | 18-01-2010 21:36 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #2 Verwijderd | 497 | 20-01-2008 15:20 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #72 Verwijderd | 495 | 24-10-2007 19:38 | |
Liefde & Relatie |
peettante Ui | 23 | 31-07-2006 19:53 | |
Lifestyle |
Familiecultuur eztah | 45 | 30-10-2002 07:44 | |
Psychologie |
Vandaag mijn opa dood, maandag ook een begrafenis gehad!! Kruymeldtje | 14 | 13-05-2002 11:55 |