Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien de Canon Powershot Pro 1.. verder weet ik er ook niet zo direct een. Check eens op www.dpreview.com
|
![]() |
||
Citaat:
Omdat ik wel meer doe met mijn camera dan alleen vakantie kiekjes vindt ik het prettig om een focusring te hebben. Manueel scherpstellen met een knopje gaat irriteren. Overigens zit ik nu te kijken of de Fujifilm FinePix s5600 wat is. ![]() Helaas zonder focusring!! Maar als je dat vergeet is het een pracht camera met een zeer mooi objectief. Ondertussen al hier en daar verkrijgbaar voor onder de €270. De reden dat deze 'net-geen-dSLR' zo goedkoop is komt door het ontbreken van een beeldstabilisator. Best een groot nadeel als je dat voor het eerst leest. Maar al lees ik verschillende recenties op inet blijken weinig mensen hier last van te hebben door de ultieme lichtgevoeligheid van deze camera. Ik heb zelf natuurlijk ook verder zitten zoeken op inet en volgens mij is een manuele focusring gewoon niet te doen onder de €400. Wil je dat wel hebben, ga je al snel richting de 500-600 E. Tsja, dan kan je net zo goed een leuk instapmodel dSLR kopen van Nikon of Pentax.
Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 07:59. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|