Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2006, 09:18
mail girl
mail girl is offline
Hey

ik ben gek op een jongen, dat is nog niet het grootste probleem maar het is de broer van een vriedin van mij, nou weet ik dus niet of ze het zal pikken als ik achter hem aan zou zitten of zelfs misschien ooit een relatie mee zou hebben. graag zou ik zn msn adres willen hebben maar heb geen idee hoe ik daar achter moet komen Ik zie die jongen niet zo vaak en durf het dan ook niet te vragen wat moet ik nu doen met die vriendin en hoe kan ik aan zn msn komen zonder dat ik het aan hem of aan mn vriendin hoef te vragen

greezzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2006, 09:21
luchtballon
luchtballon is offline
Vraag haar of ze het erg vind en dan weet ze het dus al en dan vraag je z'n msn?
Oud 29-05-2006, 09:24
mail girl
mail girl is offline
Ja zo simpel is dat niet ze is niet echt 1 van de makkelijkste personen en ben haar al eens kwijt geweest
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 09:26
Dzjun
Dzjun is offline
Dat heb ik dus ook ooit gehad...
Maar ik heb toch voor die vriendin gekozen, ik wist bijna zeker dat zij het niet leuk zou gaan vinden... Nogal rottig maar ja, het is niet anders. En nu ben ik er eigenlijk wel blij mee want ik vind nu iemand anders heel leuk die ik waarschijnlijk niet had leren kennen als ik met die broer iets had gehad ...
Oud 29-05-2006, 09:31
it is anoli
it is anoli is offline
Ik snap eigenlijk het probleem niet. Waarom zou jouw vriendin het erg vinden als jij met haar broer iets kreeg? Het lijkt mij juist wel gezellig om een vriendin als schoonzus te hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 09:33
978Jaap234
978Jaap234 is offline
Zolang niet al de aandacht naar die broer gaat en die vriendin gewoon je vriendin blijft ondanks wat veranderingen is er niets aan de hand lijkt me....
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 09:34
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
it is anoli schreef op 29-05-2006 @ 10:31 :
Ik snap eigenlijk het probleem niet. Waarom zou jouw vriendin het erg vinden als jij met haar broer iets kreeg? Het lijkt mij juist wel gezellig om een vriendin als schoonzus te hebben.
Nou, de aandacht kan dan wel eens iets meer gaan naar de broer dan naar je vriendin... Sommige mensen vinden dat niet zo leuk... En sommige mensen zitten thuis al eeuwig met hun broer opgescheept en hebben geen zin om in hun vrije tijd als ze bij vrienden zijn ook nog eens hun broer te zien...
Oud 29-05-2006, 09:43
it is anoli
it is anoli is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 29-05-2006 @ 10:34 :
Nou, de aandacht kan dan wel eens iets meer gaan naar de broer dan naar je vriendin... Sommige mensen vinden dat niet zo leuk... En sommige mensen zitten thuis al eeuwig met hun broer opgescheept en hebben geen zin om in hun vrije tijd als ze bij vrienden zijn ook nog eens hun broer te zien...
Ow zo. maar dan zou ik er met je vriendin over praten en dat je bedoelingen zijn om haar niet te verwaarlozen ofzo, dat je daar zelf ook al bang voor bent dat zij dat zou denken. Misschien kan je een soort afspraak maken dat als je afspreekt met haar ook alleen maar met haar bezighoudt (desnoods gaat haar broer even weg, of spreek je bij jou af) en andersom bij haar broer.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 09:49
mail girl
mail girl is offline
Thanks allemaal heb haar net opgebeld en ze komt vanavond naar mij toe

xxxx
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 10:02
Dzjun
Dzjun is offline
Hou ons op de hoogte... (als je dat wil...)
Ik ben benieuwd!
Oud 29-05-2006, 10:11
Estar
Estar is offline
Zou je een vriendin willen die je geen geluk gunt?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 10:41
mail girl
mail girl is offline
Doe ik! en inderdaad zou ik geen vriendin willen die me geen geluk gunt maar dan nog al zou het iets worden dan heb ik ruzie met mn schoon zus
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 10:59
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Damn, lang leve interpunctie.
Oud 29-05-2006, 12:05
Verwijderd
Vertel me alsjeblieft dat je niet echt 20 bent.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 13:05
stout!
stout! is offline
Zeker als ze een 'moeilijk persoon' is zou ik er eerst even met haar over praten, hoeft niet eens heel zwaar te zijn. Gewoon vertellen dat je hem echt heel leuk vindt maar dat je het er eerst met haar over wilde hebben. Daar kan ze toch moeilijk kwaad over worden? Je bent immers eerlijk geweest! En dan heb je haar precies waar je haar hebben wil .
Oud 29-05-2006, 13:25
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
mail girl schreef op 29-05-2006 @ 10:24 :
Ja zo simpel is dat niet ze is niet echt 1 van de makkelijkste personen en ben haar al eens kwijt geweest
Waarom zou ze het erg vinden als je iets met dr broer krijgt?
Oud 29-05-2006, 13:41
Vice
Vice is offline
Waarom zou je aan je vriendin toestemming moeten vragen om met hem een relatie aan te gaan? Of doen zij soms aan incest?
Oud 29-05-2006, 13:44
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Vice schreef op 29-05-2006 @ 14:41 :
Waarom zou je aan je vriendin toestemming moeten vragen om met hem een relatie aan te gaan? Of doen zij soms aan incest?
Oud 29-05-2006, 18:45
Iveauh
Iveauh is offline
ben je wel echt 20 ?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 19:25
Estar
Estar is offline
Citaat:
Vice schreef op 29-05-2006 @ 14:41 :

Die is scherp
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 20:09
__
__ is offline
Citaat:
Iveauh schreef op 29-05-2006 @ 19:45 :
ben je wel echt 20 ?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 23:25
Verwijderd
Heb die situatie ook wel is in mijn vriendengroep gehad. Ene meisje vond de broer van een ander meisje leuk. Ze hebben ondertussen al een jaar een relatie, maar het heeft best wel wat gedoe gelevert.
Het lijkt me ook lastig want voor wie kom je nou? Voor je vriend of voor je vriendin? Denk dat daarecht een goed onderscheid in moet zijn, en ik zou liever niet een vriendschap op het spel zetten voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 14:24
mail girl
mail girl is offline
Nee ik ben niet 20 nee ik ben 17 dit is van mijn zus, die zat hier vroeger altijd op nu niet meer!
En het is nog beter nu hij heeft het har verteld! Ze schrok er een beetje van maar vond het daarna niet erg meer
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 14:40
underthabridge
underthabridge is offline
Ben jij wel echt 17?
Oud 30-05-2006, 14:46
grandmommy
grandmommy is offline
volgens mij is de ts 13 ofzo, dit is echt zo'n probleem wat je hebt als je dertien bent. en uit je openingspost maak ik op dat je die jongen eigenlijk niet echt kent, alleen van gezicht en ehhhh verliefd worden op een gezicht, dat is zo weer over. als ik jou was zou ik geen moeite doen.
Oud 30-05-2006, 15:52
Myuki
Myuki is offline
Hij heeft het haar verteld?
Oud 30-05-2006, 15:58
Experiment
Experiment is offline
Ik heb ook iets met de broer van een van mijn beste vriendinnen. Maar wij waren ook nog niet echt vriendinnen toen die relatie begon. Ik vind het eigenlijk ook wel erg gezellig, zo zie je elkaar nog eens Bovendien kan zij ook erg goed opschieten met haar broer, dus dat is dan wel zo makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 16:02
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Experiment schreef op 30-05-2006 @ 16:58 :
Ik heb ook iets met de broer van een van mijn beste vriendinnen. Maar wij waren ook nog niet echt vriendinnen toen die relatie begon. Ik vind het eigenlijk ook wel erg gezellig, zo zie je elkaar nog eens Bovendien kan zij ook erg goed opschieten met haar broer, dus dat is dan wel zo makkelijk.
En ik ben vriendinnen met beide meisjes én kan ook goed overweg met de jongen, dus ik zou zeggen, ga ervoor, gezelliger kan 't niet!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-05-2006 @ 13:05 :
Vertel me alsjeblieft dat je niet echt 20 bent.
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten