Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 14:47
alpha
alpha is offline
he hallo allemaal!
ik ben o zo zielig!!! Omdat ik mijn handelingdelen (nog) niet afheb moet ik vanaf vandaag ELKE DAG van 8 tot 4 naar school handelingsdelen maken. En ze controleren het ook nog....
En omdat ik alleen nog franse artikelen moet maken zit ik de hele dag FRANS te maken en lezen en schrijven en .......

o wat ben ik zielig! Of niet? Hebben jullie ook zulke straffen? of erger of juist helemaal niet?
Oud 13-06-2002, 14:57
TefnachT
TefnachT is offline
nee dat hebben wij niet maar het kan geen kwaad vind ik. Lijkt me best wel lekker als ze je ermee op de hielen zitten. Bij ons is het een" zoek hetzelf maar uit" school
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:08
autodropje
autodropje is offline
moet bij ons ook alleen dat van half 9 tot 5
Oud 13-06-2002, 15:12
Harrie
Harrie is offline
alpha.. wees blij idd dat ze er 8er aangaan.
2e fase is toch 'eigen verantwoording'.. dus sja.. had je t maar moeten maken

btw.. elke dag van 8 tot 4 ?? overdreven ?!
1 dag, en dan heb je de boel toch wel weer bijgewerkt ?
of.. heb je t hele jaar nix gedaan?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 16:03
Balance
Balance is offline
kvind die straf helemaal niet zo erg... je bent er hooguit (mocht je érg achterlopen) een weekje mee zoet...

bij ons blijven er mensen zitten omdat ze hun handelingsdelen niet ingeleverd hebben (is niet alleen dreigen, wordt ook uitgevoerd, zoals bij een paar mensen uit m'n klas)

bij ons is namelijk de regel: als je een handelingsdeel of PO niet op tijd inlevert moet je een herkansing inleveren. Daarvan heb je d'r 5 per jaar. Dus als je 5 keer te laat bent (al is het één dag) met inleveren dan heb je d'r geen meer. Kom je in de min te staan dan blijf je zitten...

Heel simpel en denk maar niet dat ze je gaan helpen door achter je aan te lopen! 'T is en blijft jouw probleem....
Oud 13-06-2002, 18:20
the tourist
the tourist is offline
Bij mij op school is dat ook. Sommige mensen wisten al zeker dat ze blijven zitten, dus die hebben al een half jaar ofzo niks meer gedaan. Vorige week kwam de coordinator dus vertellen, dat ze dat wel moeten doen, anders mogen ze ook niet blijven zitten. Die hebben dus wel een probleempje......
Maar ja, ze hebben het zelf gedaan he!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 19:38
LovelyOne
LovelyOne is offline
yoo maak gewoon wat je moet maken voor je vakken , je weet van te voren dat je t af moet hebben en je hebt genoeg tijd duss ijlen dat je straf krijgt als je t niet af hebt op tijd is beetje stom.
Oud 13-06-2002, 19:45
alpha
alpha is offline
maar als die leraren op de helft van het schooljaar nog mee aan komen zetten dat je 700000 woorden moet lezen voor frans waar onder minstens 10 internetartikelen is het best wel shit hoor!
En er komt nog bij dat de leraren lekker naar huis gaan want 'een beetje op ons zitten passen' hebben ze geen zin in terwijl het hun wel vertelt wordt te doen!
Maar ach, ben gelukkig bijna klaar dus. Nog 1 boekje.....
Oud 13-06-2002, 20:46
Verwijderd
Bij ons staat er best een zware straf op het te laat inleveren van handelingsdelen. Elke leerling heeft voor de hele tweede fase 5 herkansingsmogelijkheden voor ST's (toetsen voor het eindexamen) En als je een keer een handelingsdeel te laat inlevert gaat er gewoon zo'n herkansing af. Als je ook maar 1 handelingsdeel aan het eind van het jaar niet in orde hebt blijf je zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:26
Scorpio
Scorpio is offline
Bij mij op school is een jongen ( na de vakantie!!!) teruggebracht van havo-5 naar havo-4 omdat hij zijn handelingsdelen niet in orde had...
Ik zou dus blij zijn als ik jou was...
Oud 15-06-2002, 08:38
Verwijderd
bij ons mogen we als we de handelingsdelen niet hebben ingeleverd geen toetsen overdoen, en als je het een week later nog niet hebt ingeleverd, blijf je zitten.

alleen om een dom leesverslagje of een opstelletje...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 08:57
Verwijderd
oops, ik moet nog een opdracht CKV inleveren
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 11:56
Roos
Roos is offline
Sja, dikke bult.
Bij ons staat er ook straf op: als je het niet af hebt (per kwartaal) heb je een herkansing minder in de repetitieweek
Oud 15-06-2002, 13:16
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
rosi schreef:
Sja, dikke bult.
Bij ons staat er ook straf op: als je het niet af hebt (per kwartaal) heb je een herkansing minder in de repetitieweek
Hoeveel herkansingen kunnen jullie in totaal doen dan? Wij maar 2 per jaar.

Ik heb geen idee hoe dat bij ons op school gaat: heb altijd braaf mijn handelingsdelen af .
Oud 15-06-2002, 18:28
Verwijderd
Bij ons moet je de hele week van half 9 tot 5 uur naar school om je achterstanden in te halen. Dat zijn dus handelingsdelen en leesverslagen etc... Maar goed.. ik doe het liever dan, dan dat ik blijf zitten omdat ik een handelingsdeel niet heb ingeleverd!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 17:49
Sommetje
Sommetje is offline
Bij ons op school weten ze geen raad met mensen die hun handelingsdelen niet afhebben. De regels veranderen dan ook vaak, maar sommige dingen zijn van blijvende aard. Zo moet je handelingsdelen dan vrijdagmiddag tot 16.30u afmaken en desnoods op andere dagen. Indien je het na de laatste herkansingsperiode niet afhebt, moet je inderdaad hele dagen terugkomen. Soms krijgen mensen die het niet op tijd inleveren een extra opdracht.

Echt onredelijk vind ik de maatregelen niet. De handelingsdelen moeten nou eenmaal echt af en sommige mensen kunnen dat nou eenmaal niet uit zichzelf maken. Die hebben een extra stok achter de deur nodig!
Oud 16-06-2002, 21:15
Geraldine
Geraldine is offline
tis niet leuk, maar wel een klein beetje je eigen schuld he....
ach, over een poosje ben je er weer klaar mee...
Oud 16-06-2002, 22:33
Johanne
Johanne is offline
Uhm... ik moet voor dinsdagavond mn handelingsdelen van frans inleveren, anders krijg ik mn diploma niet (want dinsdagavond is de uitreiking.....)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 08:54
C5C5C
C5C5C is offline
Bij ons heb je dan gewoon een probleem want dan ga je niet over
Oud 23-06-2002, 22:25
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
alpha schreef:
he hallo allemaal!
ik ben o zo zielig!!! Omdat ik mijn handelingdelen (nog) niet afheb moet ik vanaf vandaag ELKE DAG van 8 tot 4 naar school handelingsdelen maken. En ze controleren het ook nog....
En omdat ik alleen nog franse artikelen moet maken zit ik de hele dag FRANS te maken en lezen en schrijven en .......

o wat ben ik zielig! Of niet? Hebben jullie ook zulke straffen? of erger of juist helemaal niet?
Das bij ons ook, maar dat zou ik toch liever doen dan een heel schooljaar overnieuw doen omdat je je handelingsdelen niet af hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 13:30
bumblebee
bumblebee is offline
K heb van Frans ook nog niet al mijn handelingsdelen af, en heb er (nog) nix van gehoord...ik ben bnieuwd....
Oud 27-06-2002, 20:50
UnUsual
UnUsual is offline
Shit Shit.. Nederlands
Reageren

Regels voor berichten