Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 11:01
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Nou ik wel, eerste week van september gelijk na de vakantie weer terug naar Keulen en ik heb geen Duits. Het thema is water, maar ik heb geen biologie, natuurkunde ofzwo dat is dus balen.

Wat is jullie mening over zulke ( voor sommige leerlingen ) nutteloze uitwisselingen ?
Oud 25-06-2002, 11:39
koelkastje
koelkastje is offline
Is bij jouw een uitwisseling verplicht? Bij mij op school mag je kiezen, een week naar zwitserland of zweden. 2 weken naar amerika of 3 maanden naar canada. Je kon eerst ook nog naar finland voor 2 weken.
Ik zelf ben naar zwisterland gegaan en vond het erg leuk, oke ik had ook water als thema dat was wel saai maar zo met elkaar was erg leuk
Oud 25-06-2002, 15:39
Breg
Breg is offline
Citaat:
koelkastje schreef:
Is bij jouw een uitwisseling verplicht? Bij mij op school mag je kiezen, een week naar zwitserland of zweden. 2 weken naar amerika of 3 maanden naar canada. Je kon eerst ook nog naar finland voor 2 weken.
Ik zelf ben naar zwisterland gegaan en vond het erg leuk, oke ik had ook water als thema dat was wel saai maar zo met elkaar was erg leuk
3 maanden? dan zou ik het wel weten. bij mij op school ga je of 1 week naar duitsland of 1 week naar italië, en over een paar jaar komen daar misschien ook nog frankrijk en zweden bij. Maar bij mij op school ga je alleen in 5 vwo, duurt nog 2 jaar.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 16:22
Sommetje
Sommetje is offline
Bij ons op school doen we niet aan uitwisselingen. Zelf lijkt het me wel leuk!
Oud 25-06-2002, 16:26
Verwijderd
Bij ons op school is een uitwisseling in de vierde of vijfde bijna verplicht. Zoniet, dan krijg je problemen, aangezien je een grote dossieropdracht moet maken over het land waar je naar toe gaat.
De landen waar we uit konden kiezen waren Madagascar, Pakistan, Haïti en de Filipijnen. De meeste gingen nog naar Pakistan, maar dat zal vanwege oorlogsdreiging volgend jaar waarschijnlijk niet meer mogelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 15:11
sanguis
sanguis is offline
Citaat:
koelkastje schreef:
ik ben jaloers op jullie school!!!

bij ons is een week duitsland, belgie, tsjechie, zweden, denemarken of italie verplicht.. (zit ik niet mee, mag wel vaker dan een keer gebeuren..)
maar ik ben jaloers op amerika en canada!!!! wil ik ook wel
Oud 28-06-2002, 10:13
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
MAGIC-MAN schreef:
Nou ik wel, eerste week van september gelijk na de vakantie weer terug naar Keulen en ik heb geen Duits. Het thema is water, maar ik heb geen biologie, natuurkunde ofzwo dat is dus balen.

Wat is jullie mening over zulke ( voor sommige leerlingen ) nutteloze uitwisselingen ?
Wauwww... hadden wij dat maar bij ons op school: uitwisselingen. Er is er wel 1 voor 3 dagen naar Duitsland, maar dat stelt niet zoveel voor.
Als dat bij ons zulke uitwisselingen waren zou ik zeker meedoen. Wees blij dat je de kans hebt om aan zo'n uitwisseling mee te doen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 10:30
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Citaat:
Wees blij dat je de kans hebt om aan zo'n uitwisseling mee te doen.
Dat is ook niet het probleem, maar dat ze uitwisselingen doen die voor bepaalde mensen niet nuttig zijn, Ik doe het profiel C&M, maar watmoet ik dan met het thema Water ? Tuurlijk is het leuk, maar voor sommige ook nutteloos.
Oud 28-06-2002, 18:11
Verwijderd
NEEEEEE!!!!!! TOTAAL NIET!!!!!! wij hadde eerst uitwisseling naar belgie en da was egt zoooooow gaaf! wij zijn daar uit gegaan enzow.. en we hadde daar allemaal feeste,... ook wel van die culturele dinge maar ja zelfs da was leuk want we ware daar met een hele groep... was egt super stoer!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten