Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meisje, niet zoveel twijfelen aan jezelf... je denkt jezelf helemaal de knoop in zo *knuft*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelfde als Aragnabite, ik heb ook mn P van pedagogiek en een zooi littekens en ben nog steeds in therapie voor een eetstoornis. Daarnaast heb ik ook muziektherapie gestudeert. Daar moest ik mee stoppen, met pedagogiek ga ik nu verder. Mijn ervaring is dat het niet uitmaakt wat je hebt meegemaakt, maar dat het erom gaat hoe je nu in het leven staat. Zowel bij pedagogiek als bij muziektherapie zaten mensen die zelf psychische problemen hebben gehad. Bij beide studies zijn mensen geweest die daardoor moesten stoppen en mensen geweest die de studie kunnen voortzetten. Denk jij zelf dat jou "eetprobleem" een belemmering kan zijn bij je studie? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ts als dat is wat jij echt wil dan moet je het doen! mss is het heel erg zwaar maar absoluut haalbaar. |
![]() |
||
Citaat:
en ik ben verpleegkundige (ook in de psych geweest) en mijn armen bedekken was niet altijd even goed mogelijk (korte mouwen verplicht..)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Forumregels - fetisjes fizzle-fluffy | 467 | 26-11-2015 21:14 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |