Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2006, 15:30
Verwijderd
ik ga in spetember communicatie studeren aan de fontys hogeschool in Tilburg, ik woon zelf in Roermond dus zoek ik er een kamer.
het maximum wat ik ervoor kan betalen is 300 euro.

iets over mij:
ik ben prettig gestoord, vrolijk, hou van winkelen, goede films, skaten, stappen, en ben 18 jaar. Ik doe deze maand eindexamen Havo.

Ik hoop dat iemand iets weet, alle informatie is welkom!

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 15:33.
Advertentie
Oud 02-06-2006, 20:21
Verwijderd
up
Oud 04-06-2006, 02:28
Sangria
Sangria is offline
er is n kamer in ons huis vrij (super relaxed in de heuvelstraat), echt super groot maar wel n btje boven jouw budget (350 geloof ik).. mocht je toch interesse hebben, kun je me pm' en..
Oud 10-06-2006, 21:31
June bug
June bug is offline
Bij ons in t studentenhuis komt ook nog een kamer leeg, per 1 juli of 1 augustus, ik weet t zo ff niet zeker. Kamer is wel maar 9m2, hoe duur hij is weet ik zo ook ff niet, als je geinteresseerd bent vraag ik t wel voor je na.
Oud 10-06-2006, 21:37
PV
PV is offline
ik stuur wel even een PM
Oud 11-06-2006, 20:51
Supreme Dutch
Komt bij mij in mn kamer waarschijnlijk net voor September een huis vrij.. 18 m2 en 250 euro inclusief internet, gas, water licht etcetera.. Komt omdat we met zn 4en dat huis zegmaar huren dus we betalen hetzelfde wat een normaal gezin ook zou betalen. Maar dan moet je wel met 3 (normale studenten, ik ben de enige dichtgetikte in ons huis) jongens in huis wonen, maar als je toch een keer in Tilburg bent om bij iets anders te kijken en je twijfelt nog dan kan je wel een keer komen bezichtingen. Is 8 minuten fietsen van de Uni en het huis is gewoon schoon enzo. Dus pm maar mocht je interesse hebben..

Ga je ook bij een studentenvereniging? (aanrader in Tilburg)
Oud 13-06-2006, 15:04
Starling
Starling is offline
Ik ben vanaf juli/augustus ook op zoek naar een kamer in Tilburg. Ik wilde er niet extra een nieuw topic voor aanmaken, maar als iemand me zou kunnen helpen zou dat heel fijn zijn.
Ik wil er maximaal 300 euro aan uitgeven, incl gas, water en licht!
Oud 13-06-2006, 20:33
PV
PV is offline
Citaat:
Starling schreef op 13-06-2006 @ 16:04 :
Ik ben vanaf juli/augustus ook op zoek naar een kamer in Tilburg. Ik wilde er niet extra een nieuw topic voor aanmaken, maar als iemand me zou kunnen helpen zou dat heel fijn zijn.
Ik wil er maximaal 300 euro aan uitgeven, incl gas, water en licht!
stuur ik jou ook een pm voor 300 euro heb je bij mijn huisbaas wel een kamer van 18/20 m2 ongeveer.
Advertentie

Regels voor berichten