![]() |
|
Verwijderd
|
Als je het echt wilt zou ik idd ff langs de dokter gaan. Als het niet vergoed wordt, onbetaalbaal zal het niet zijn. Als je er echt zo onzeker van wordt, wat let je dan? Ja, de verdoving, maar das maar even en je hebt er daarna waarschijnlijk alleen maar 'lol' van.
(Ik reageerde niet op msn omdat ik weg was...ben pas net weer thuis.) |
![]() |
|
Ikke heb een reuze moedervlek op m'n been. Die wil ik ook weg laten halen *beetje laat, zondag ga ik op vakantie* Want zomers stoor ik me er erg aan. Hij ziet er gewoon raar uit. Veel mensen vragen: "goh wat heb jij daar nou" eruuug vervelend. Maar goed Als daar een litteken zit vin ik dat denk ik niet zo erg, want dat zie je niet van veraf en m'n moedervlek wel
Kuzzzz ps. k ben nog nie super wakker, beetje vaag berichtje dus |
![]() |
|
![]() |
ik zou als ik jou was naar de plastische chirurg gaan... want de dermatoloog en de huisarts doen het lelijker... (die doen het nml om medische reden)
je kan het tegenwoordig ook weg laten flitsen (IPL) dat geeft helemaal geen littekens, daarna zijn wegknippen en wegbranden het mooiste resultaat en wegsnijden geeft het lelijkste resultaat... ik heb een litteken van 5 cm ofsow ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had er eentje op m'n wang. Heb ik 4 jaar geleden weg laten halen. Eerst loop je met een pleister rond, dan zie je een litteken op je vel en langzaam wordt ie dunner, kleiner en minder zichtbaar. Je krijgt bij de operatie een pijnlijke spuit, verder voel je er niks van.
|
![]() |
Ik heb zelf een moedervlek weg laten halen, maar die leuke huisarts van mij begon al te snijden voordat de verdoving werkte en de moedervlek kwam ook nog es terug.
Het schijnt dat je een moedervlek beter weg kunt laten halen in het ziekenhuis (dan branden ze em weg) dan bij de huisarts, omdat je wanneer je het in het ziekenhuis laat doen minder last hebt van lidtekens |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik de stap maar ga zetten. Mijn moeder begon er vorig jaar al over en ondanks die 'pijnlijke' spuit ( ![]()
|
Bij mij is een moedervlek om m'n rug weggehaald.
Die is gewoon weggebrand. Met een soort van soldeerbout werd (onder plaatselijke verdoving) gewoon de moedervlek weggebrand. Het is nu een beetje een vlekkerig plekje, maar ik hoop dat dat nog steeds littekenachtig is wat dan uiteindelijk ook wel minder erg zal worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Als ik jouw was zou ik eerst maar eens informeren hoe ze het bij je gaan weghalen. Bij mij zijn namelijk twee moedervlekken op me rug weggesneden in het ziekenhuis, heb er weinig last van gehad maar loop dus nu wel met twee enorm lelijke littekens op me rug! dus als ik jouw was zou ik maar ff twee keer nadenken voordat je beslist!! ik wens niemand zulke afschuwelijke littekens toe (zit er erg mee en litteken correctie is niet mogelijk)
|
![]() |
|
![]() |
Ik had een moedervlekje op m'n buik wat zeg maar bol was en wat precies bij de rand van m'n broek zat en heb bloede ook. Ik ben naar de dokter gegaan en die heeft 't gewoon als 'n wratje aangestipt. Je ziet er niks meer van. Maar ik denk niet dat je alle moedervlekken aan kan laten stippen. Met moedervlekken wegsnijden heb ik geen ervaring.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
pijnlijke behandelingen tictactoe | 59 | 22-12-2016 17:25 | |
Lifestyle |
Hebben jullie ook zo'n fijne dag? Verwijderd | 500 | 19-06-2007 09:35 | |
Lichaam & Gezondheid |