Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 15:11
Ilona1
Ilona1 is offline
Ik heb geen idee waar ik dit topic moet plaatsen..maar anders verplaatsen jullie het maar
Ik ga jullie even lastigvallen met mijn verhaal.

Ik ben echt vreselijk stom echt waar. Ik maak mijn eigen leven zo kapot. Ik weet niet waarom ik dit mezelf aandoe, maarja..

Ik heb een beste vriend (A), hij is mijn ex, maar nu mijn soulmate..We doen alles samen en hebben écht altijd lol. Maar hij is mijn ex en ik ben gewoon met 3 van zijn vrienden geweest( we hadden niets meer toen en natuurlijk niet op een avond,gewoon verspreid over een halfjaar). Daar was hij natuurlijk onwijs kwaad om iedere keer<logisch..>. Het is echt leuk, maar achteraf heb ik gewoon zo'n spijt ervan! Maar nu, gisteravond ben ik gewoon met z'n broer geweest (die heeft allang een vriendin en woont samen..) omdat er gewoon zo'n spanning tussen ons heerst en die broer en ik hebben het er uitgebreid over gehad. En ja voordat ik het wist waren we aan het zoenen..het was echt heerlijk! maarja, we werden betrapt door A. Dit kon ik natuurlijk écht niet maken, écht niet. Maar op zo'n moment lijkt het gewoon alsof ik even niet mezelf ben..ik kan gewoon echt niet zeggen tegen mezelf, doe het nou niet..Zeker als er alcohol bij komt kijken(het ligt echt niet aan de alcohol zelf) Nu ben ik A. dus waarschijnlijk voor altijd kwijt..maar tegen hem blijf ik volhouden dat het niet zo was, hij zag het namelijk vaag denk ik, want het was donker. Maar wat doe ik mezelf nou aan? Ik maak het er zelf naar en ben nu echt me allerbeste vriendje kwijt! Straks is die relatie van zijn broer ook helemaal naar de klote door mij.. Dat is toch echt niet wat ik wil..maar ik kon die consequenties toch gewoon wel inzien, waarom op dat moment dan niet?

Me leven staat echt op z'n kop..op school gaat het voor geen meter..op me werk gaat het niet lekker.. Nu voel ik me zo alleen echt verschrikkelijk alleen.
Ik hoop echt dat ik hierop reacties krijg.. Please help me!!

Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 15:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2002, 16:33
TMLWKY
TMLWKY is offline
Liefde & Relatie-forum hoort dit eigenlijk thuis he...

Maar wat je nu moet doen... Tjah... Ik zou het echt niet weten.
Ik snap trouwens niet goed waarom je ex boos werd als je met een vriend van hem ging... Ik bedoel: hij is tenslotte je ex, hij heeft in feite niets meer te maken met jouw relaties, of wel?

Maarjah, ik weet dus niet wat je nu zou kunnen doen.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:09
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:
Ik heb geen idee waar ik dit topic moet plaatsen..maar anders verplaatsen jullie het maar
Dit lijkt me idd meer iets voor Liefde&Relatie.

F&L ----> L&R
Oud 07-07-2002, 17:21
Verwijderd
Je moet wat strenger voor jezelf zijn, denk ik.
Kijk ookal is het een ex, het is sowieso heel waardevol dat je dan daarna vrienden kan blijven.
En als je dan toevallig gevoelens krijgt voor een vriend van hem okee, kan gebeuren. Maar 3 vrienden én zijn broer zoenen, vind ik dan weer net iets teveel van het goede.
Misschien voelt je ex nog steeds meer voor je? Dat dat de reden is dat hij steeds kwaad werd?
Maar omdat die broer een relatie heeft, vind ik het sowieso nogal een vage actie. Kijk een paar minuten zoenen kan vast heel leuk zijn, maar het is al deze ellende niet waard.
Gewoon wat minder alcohol drinken en jezelf beheersen.
Denk elke keer als je t weer wil doen aan die waardevolle vriendschap met je ex.
Ga met je ex praten, vertel hoeveel spijt je hebt en hoeveel hij voor je betekent, probeer het allemaal recht te zetten...
En doe het daarna nóóit weer.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:56
Spyker
Spyker is offline
Ik zou zowieso altijd eerlijk blijven. Als je het doet, en je komt er achter dat het niet het juiste is geweest, dan is dat jouw eigen fout en moet je daar ook de verantwoordelijkheid voor dragen. Dan denk ik ook dat je vriend je veel gemakkelijker vergeeft.

(dit lijkt trouwens heel sterk op een topic van kronkeltje, perhaps kan je even contact opnemen met haar.)
Oud 07-07-2002, 18:54
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Citaat:
Spyker schreef:
Ik zou zowieso altijd eerlijk blijven. Als je het doet, en je komt er achter dat het niet het juiste is geweest, dan is dat jouw eigen fout en moet je daar ook de verantwoordelijkheid voor dragen. Dan denk ik ook dat je vriend je veel gemakkelijker vergeeft.

(dit lijkt trouwens heel sterk op een topic van kronkeltje, perhaps kan je even contact opnemen met haar.)
Ja...je moet zeker niet gaan liegen. Ik vindt ook dat je je verantwoordelijkheid moet opnemen...zelfs als dat het einde van je vriendschap kan betekenen of hem toch hevig beschadigd.
Ik begrijp dat die kwaad is...3 van zen vrienden en dan nog zen broer met een relatie. Is je sociaal milieu dan zo kleind dat je altijd op mensen in zijn direkte omgeving moet vallen?

Probeer wat voorzichtiger te zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 19:23
Piccola
Piccola is offline
Ik ben het met Alicia Silverstone eens!

Minder drinken dan maar en leer jezelf te beheersen. En denk idd aan die waardevolle vriendschap die jullie hebben! Niet iedereen kan zo goed bevriend blijven met zijn/haar ex.
Ik denk trouwens dat je ex misschien idd wel wat meer gevoelens voor jou heeft. Anders wordt ie niet zo kwaad denk ik. Want zoals TMLWKY zei: het is je ex.. opzich heeft hij zich buiten jouw relaties te houden. Dat is niet echt zijn zaak.

Maar jah.. Veel succes ermee en praat het uit. Zo'n goede vriend verliezen is echt kut en zonde!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:43
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Op z'n minst je excuses aanbieden en proberen het uit te praten of zoiets. (Voor zover het uit te praten is!) Succes!
Reageren

Regels voor berichten