Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet wat strenger voor jezelf zijn, denk ik.
Kijk ookal is het een ex, het is sowieso heel waardevol dat je dan daarna vrienden kan blijven. En als je dan toevallig gevoelens krijgt voor een vriend van hem okee, kan gebeuren. Maar 3 vrienden én zijn broer zoenen, vind ik dan weer net iets teveel van het goede. Misschien voelt je ex nog steeds meer voor je? Dat dat de reden is dat hij steeds kwaad werd? Maar omdat die broer een relatie heeft, vind ik het sowieso nogal een vage actie. Kijk een paar minuten zoenen kan vast heel leuk zijn, maar het is al deze ellende niet waard. Gewoon wat minder alcohol drinken en jezelf beheersen. Denk elke keer als je t weer wil doen aan die waardevolle vriendschap met je ex. Ga met je ex praten, vertel hoeveel spijt je hebt en hoeveel hij voor je betekent, probeer het allemaal recht te zetten... En doe het daarna nóóit weer. |
![]() |
|
Ik zou zowieso altijd eerlijk blijven. Als je het doet, en je komt er achter dat het niet het juiste is geweest, dan is dat jouw eigen fout en moet je daar ook de verantwoordelijkheid voor dragen. Dan denk ik ook dat je vriend je veel gemakkelijker vergeeft.
(dit lijkt trouwens heel sterk op een topic van kronkeltje, perhaps kan je even contact opnemen met haar.)
||
![]() |
Citaat:
Ik begrijp dat die kwaad is...3 van zen vrienden en dan nog zen broer met een relatie. Is je sociaal milieu dan zo kleind dat je altijd op mensen in zijn direkte omgeving moet vallen? ![]() ![]() Probeer wat voorzichtiger te zijn. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het met Alicia Silverstone eens!
Minder drinken dan maar en leer jezelf te beheersen. En denk idd aan die waardevolle vriendschap die jullie hebben! Niet iedereen kan zo goed bevriend blijven met zijn/haar ex. Ik denk trouwens dat je ex misschien idd wel wat meer gevoelens voor jou heeft. Anders wordt ie niet zo kwaad denk ik. Want zoals TMLWKY zei: het is je ex.. opzich heeft hij zich buiten jouw relaties te houden. Dat is niet echt zijn zaak. Maar jah.. Veel succes ermee en praat het uit. Zo'n goede vriend verliezen is echt kut en zonde! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
My story Verwijderd | 8 | 14-05-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
My story... Lil' Dutchess | 10 | 19-10-2005 14:34 | |
Muziek |
Burzum - Jesus' Tod (luistertopic) Eresh'kigål | 500 | 12-07-2004 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
My story Dark Psycho | 0 | 24-11-2003 17:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn computers nou dom of slim? slimmer dan de mens? Skapie | 106 | 12-12-2002 12:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Songtext (Verrie afgezaagd) A walk trough my story... Secreet | 1 | 23-03-2002 22:25 |