Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
50 is weinig.
![]() http://infinite-source.de/az/az-calc.html daar kan je even checken wat voor jou makkelijk is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Sweex is anders wel een erg goedkoop merk. Goedkope routers hebben zeker op dit punt gewoon geen goede reputatie. Ik heb genoeg routers bij mensen gezien waar door eMule er bij een beetje connections gewoon de hele verbinding eruit knalde en je de router moest resetten. Of Sweex daartoe behoort, weet ik niet en heb ik ook niet beweerd. Maar die kans zit er dik in, schat ik zo. Maarja ding van 28,50, wat verwacht je? Die dingen zijn niet gemaakt om kwaliteit te leveren maar om zichzelf aan wetenloze gebruikers te laten verkopen. Maar er zullen ook wel redelijke goedkopere routers zijn, maar waar vind je die? Waar vind je goede testen op het gebied van routers? Bij moederborden is dat toch een stuk makkelijker.
Laatst gewijzigd op 24-06-2006 om 09:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Datzelfde geldt ook voor andere goedkope dingen die ik heb geprobeerd, een E-tech (niet het goedkoopste van het goedkoopste maar toch ook geen topmerk), werkt geweldig. Netwerkapparatuur is al snel goed, en zoals ik zei, we leven niet meer in 2001. Je hebt natuurlijk wel (grote) verschillen in bijv. snelheid en gemak van de webinterface, of in de mogelijkheden die het ding biedt. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als het al zo zou zijn, waar denk je dan waar het probleem van de TS aan ligt?
|
|