Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over slechte punten van de bibliotheek, in dit geval de Openbare Bibliotheek van Amsterdam: ik zocht daar een keer recensies van Bordewijk's Bint. Dus ik vroeg de informatiemevrouw hoe ik die kon vinden, waarna zij in haar computer op zoek ging en de volgende dialoog ontstond: "Bint, nee, ik kan het niet vinden. Is hij bekend?" "Het is een heel bekend boek." "Oh, het boek heet Bint. Ik dacht de schrijver." "Nee, de schrijver is Bordewijk." "Borderwijk?" "Bordewijk." Nou vind ik het op zich niet erg als je niet weet wie Bordewijk was en dat ie Bint geschreven heeft, maar ga dan niet in een bibliotheek werken. Mja.
||
Citaat:
- A - B - A
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rug... loopt echt nog voor geen meter. En ik wil mn uitleenbalie terug ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
C A A |
![]() |
||
Citaat:
Verbitterd... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*moet er niet aan denken dat ze alle boeken zou moeten kopen/lenen van vrienden*
||
Citaat:
![]() Maar ik heb het er graag voor over, geen tijdsdruk met het lezen, kan gerust een boek langer laten liggen én het staat ook nog eens erg mooi in de boekenkast ![]() Veel boeken komen overigens bij de Slegte weg en/of zijn pockets, dus qua prijs vallen de meeste boeken aardig mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Games bij de bibliotheek J0hAn | 7 | 31-05-2011 10:15 | |
Verhalen & Gedichten |
De toekomst van de bibliotheek Balance | 41 | 06-09-2010 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Jóuw bibliotheek Verwijderd | 20 | 27-11-2007 17:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bibliotheek leent behalve boeken ook homo's, zigeuners en islamieten uit. Hydrogen | 95 | 14-09-2005 19:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De bibliotheek van Babel NERD | 12 | 22-08-2002 23:32 |