Hey allemaal.
Ik had het laatst met mijn vriend erover dat ik graag naar het buitenland zou willen voor m'n studie. Dat is nu nog niet aan de orde, pas over een paar jaar. Hij zei toen dat hij mij geen halfjaar wilde missen, en dat hij dan wel mee zou gaan (hij is dan klaar met z'n opleiding), omdat hij het al moeilijk vond om mij een maand te missen in de vakantie. Hij zei het een beetje als grapje toen, maar bedoelde het wel serieus.
Ik vraag me af, heeft iemand dit wel eens gedaan? Dat hij/zij naar het buitenland ging voor studie,en dat je vriend/vriendin mee ging, en daar ging werken? Wat zouden jouw redenen zijn om het wel of juist niet te doen?
Overigens is dit nog helemaal geen serieus plan (uberhaupt eerst nog afwachten of ik wel naar het buitenland ga), het is pas over op z'n vroegst 3 jaar, en natuurlijk moeten we eerst zien hoe de situatie tegen die tijd is tussen ons. En toen we elkaar een maand niet zagen, hadden we ongeveer 4 maanden met elkaar, dus was het allemaal nog redelijk pril. Je staat natuurlijk heel anders in een relatie als je 3 jaar samen bent.
Graag reacties!