Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2006, 04:50
Verwijderd
Bruce, 24 jaar, Schots, drinkt Gulpener en rookt Isolater, leeft op tosti's.
Ik mag hem wel, alleen erger ik me aan het feit dat hij ALTIJD in de kroeg zit waar hij zelf dus ook werkt. Niet zomaar een uur of twee, maar op vrije dagen soms wel tien, elf uur op een dag.
Toen ik daar een paar maanden geleden kwam werken had ik ook echt het gevoel dat ik me dubbel moest bewijzen voor hem.
Als we samen werken gaat het trouwens uitstekend, het is gewoon meer dat hij me soms op de zenuwen werkt als ik zelf aan het werk ben.
Bruce verlaat het cafe altijd zonder mensen gedag te zeggen.

Laatst gewijzigd op 15-06-2006 om 04:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2006, 10:09
freud
freud is offline
Anita,45 jaar, blond en dom. En ze probeert me steeds aan haar zoon te koppelen, die volgens mij zo marginaal is als de pest. (zelfs na herhaaldelijk: "eh, bedankt. maar ik heb al een vriend." Begint ze nog over het feit dat ze toch zooo graag zou hebben dat ik haar schoondochter zou zijn.)
Oud 15-06-2006, 12:16
Verwijderd
Om de een of andere vage reden erger ik me eigenlijk amper meer aan collega's. Ik ga een aantal van de mensen die ik in het begin maar vervelend vond zelfs wel mogen. Maargoed, mensen die 'niet goed in de groep' liggen worden d'r sowieso vrij snel uitgekickt. Uitzendbureau werknemers de gekste.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:22
Verwijderd
Die heb ik niet. Ze worden namelijk altijd ontslagen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:25
Moustache
Moustache is offline
René, 42. Chefkok bij het restaurant waar ik werk. Hij is echt ontzettend dik, hij kauwt op de theedoek die hij over zijn schouder heeft hangen alsof hij een baby is, hij heeft voor elke gelegenheid wel een kutopmerking klaarliggen, en hij geniet ontzéttend van de macht die hij als chef heeft.
Oud 15-06-2006, 12:29
TopDrop
TopDrop is offline
Ik werk niet <33
Oud 15-06-2006, 12:30
Verwijderd
Ali,

Jongen die na 2 jaar hetzelfde werk doen, per rit die hij moet klaarzetten (orderpicken) nog steeds gemiddeld 8 fouten per keer maakt.

Maal 6 ritten op een dag.

En wie mag dat weer gaan uitzoeken....... Juist ja.
Plus dat hij elke keer als ik hem op een fout attendeer "Dat kan niet" schreeuwt, met me mee hobbelt om er dan achter te komen dat er inderdaad fouten door hem zijn gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 14:26
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 15-06-2006 @ 13:30 :
om er dan achter te komen dat er inderdaad fouten door hem zijn gemaakt.
Grappig toch.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 14:31
Verwijderd
ik werk als oproepkracht bij demente bejaarden dus iedere keer andere collega`s, maar een springt er toch wel uit.
ze is verpleegkundige, en ik werk in de huiskamers van de verzorgingstehuizen. ik kan mensen dus niet naar het toilet helpen.
als er dus iemand naar de wc moet (of iets anders) en zij heeft toevallig net pauze of wil net pauze nemen, dan moeten die mensen net zolang hun plasje ophouden tot zij weer tijd voor ze heeft. Echt schandalig, ze kan best ff 5 min haar pauze opschorten, die mensen zijn voor een groot deel afhankelijk van haar. en zo is ze dus met alles, echt een gore egoist.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 16:21
Verwijderd
Dorien, jaar of 23, bediening in Italiaans restaurant.
Achterlijk jaloers wijf, dat nog steeds jaloers is op ieder meisje met wie haar ex, ook een collega, praat. Ook op mij dus. Ze is dom, gedraagt zich dom, gaat keer op keer vreemd en doet alsof ze alles is.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 18:15
Magican
Magican is offline
Gozer van 20, lelijk, kansloos die me vanaf het begin niet mag. Als ik een liedje meeneurie vraagt ie quais-grappig of het wel goed met me gaat om dan snel te kijken of zn homo vriendjes het ook zo grappig vinden wat hij zegt. Als ik een vraag over iets heeft negeert ie me en hij vind het leuk om me uit te lachen.

Maar goed, hij heeft geen vrienden
Oud 15-06-2006, 18:23
Verwijderd
Man van 30 die nooit zijn troep opruimt in de gemeenschappelijke ruimte, als klanten iets zeggen over iets dat verkeerd is gegaan niet zoals het hoort de klacht aanhoort en zegt dat we er iets aan zullen doen, maar zegt "dat is mijn schuld niet". Dat soort dingen. Als ik de baas was vloog hij er meteen uit, geen verantwoordelijkheidsgevoel.

En een nieuwe jongen van 19 die in de eerste vier dagen twee keer te laat komt, een kwartier te vroeg stopt met werken en zijn spullen vervolgens niet eens opruimt, alle vier de dagen hetzelfde shirt aanhad en ongeschoren is. Maar die vliegt er dan ook uit.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 20:25
Shock
Shock is offline
Kind van 18, al vanaf het begin vastgeroest op één werkplek. Parttimer, komt 3 halve dagen in de week kijken als ze zin heeft, doet alleen wat ze interessant vindt. De rest van haar werk of het herstellen van haar werk moet door de rest van het team gedaan worden, uiteraard in een vreselijke teringbende die ze elke keer weer achterlaat.
Gelukkig gaat ze volgend jaar weer naar school
Oud 15-06-2006, 20:39
snoopy
snoopy is offline
Kyra, weet niet hoe oud.
Ze geeft skiles en op momenten dat ik ook lesgeef is ze poeslief tegen me. Op het moment dat ik bardienst draai echter doet ze alsof ik haar slaaf ben.
Ze roept door de hele zaak, terwijl ik aan de telefoon ben: 'hee... kan ik nog een aa krijgen?!' (en ik bel nooooit prive op m'n werk, zijn altijd mensen die lessen boeken etc.)
Dat soort dingen... Het viel zelfs de gasten al op...
Oud 15-06-2006, 20:56
Verwijderd
Eigenlijk niemand bij naam, maar ik erger me er wel eens aan als mensen gewoon lekker tot na negenen blijven zitten. Ik bedoel, get a life.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 10:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2006 @ 21:56 :
Eigenlijk niemand bij naam, maar ik erger me er wel eens aan als mensen gewoon lekker tot na negenen blijven zitten. Ik bedoel, get a life.
Dan kun je inderdaad beter gaan forummen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 12:01
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 15-06-2006 @ 13:29 :
Ik werk niet <33
Oud 16-06-2006, 12:07
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 15-06-2006 @ 13:29 :
Ik werk nog niet <33
Oud 16-06-2006, 12:59
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 16-06-2006 @ 11:26 :
Dan kun je inderdaad beter gaan forummen.
Oud 16-06-2006, 13:03
Muchacha
Muchacha is offline
Anoniem. Uit Eindhoven. Dan denk je "Nederlanders, leuke, happy mensen!" en dan heb je haar: lekker chagi, zegt nooit een woord, commandeert alleen maar en laat zich nog op haar kop zitten door haar vriend/baas ook Ik vind het jammer dat ze zo depri overkomt en dat ze me ook nooit een kans heeft gegeven om me tof te vinden...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 13:30
coopergirl
coopergirl is offline
^^ Waar bazeer je in vredesnaam op dat Nederlanders leuke vrolijke mensen zijn?

Vrouw, eind dertig, psychiatrisch verpleegkundige. Schreeuwt over de hele afdeling, springt op iedereens rug ook al ben je in een serieus gesprek. Belt onder vergaderingen, workshops. Ze is zo dominant dat uit het vaste team niemand haar op durft aan te spreken omdat ze dan weer achteruit haar strot schreeuwt. Daarbij doet ze alsof ze mijn begeleider is en bemoeid ze zich met mijn leerproces terwijl ze daar in principe weinig tot niks mee van doen heeft

Collegahoer van het jaar
Oud 16-06-2006, 14:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik hoop dat ik nu ook mag gaan mekkeren over klasgenotes, aangezien dat ook een soort van collega's zijn (yeah right. Ik wil dat mens gewoon een beetje afzeiken ^^)

13jarig krengetje. Is altijd bezig met haar make-up, is ontzettend zeikerig en wil per sé het lievelingetje van de leraren zijn. Voorbeeld: Ik heb zitten tekenen onder de les (film kijken) en dan komt die leraar over mn schouder kijken. 'Leuk!' zegt hij en na een klein gesprekje gaat hij weer zitten. Een halve minuut later komt zij naar hem toe met een tekening die ik gemaakt zou kunnen hebben toen ik 7 was en vraagt aan de leraar of hij die outfit die het blokje met ledematen aanheeft niet Oh zo modieus vindt. Begint daarna een heel verhaal op te hangen over Dolce & Gabbana en Prada ofzoiets. En dat ze later wilt gaan mode-ontwerpen en dat ze model wilt worden samen met de rest van de levende kapstokjes.
Oud 16-06-2006, 18:25
Verwijderd
Imiddels heeft hij ontslag genomen, maar toch:
Niels, 17 jaar. Had een week een vriendin en begon al meteen te vertellen over haar (al dan niet) geweldige bedprestaties. Pretendeert hetero te zijn, maar is overduidelijk homo. Hij noemt iedereen 'schat' en 'lieverd', en is er heilig van overtuigd dat hij elkmeisje kan krijgen dat zijn pad kruist. Zo gedraagt hij zich dan ook. Hij mag zelf alles, maar o wee, als je eens een keer iet sbij hem doet wat hij niet leuk vind. Zijn moeder heeft kanker (iets heel wazigs, ze heeft de kankercellen wel in haar lichaam, maar ze word er (nog) niet ziek van), zijn vader een lichte vorm van suiker en schept graag op over hoe zielig ze wel niet zijn, hoe hecht hun gezin is en hoe goed zij voor hun oma zorgen (die natuurlijk door de rest van de familie in de steek word gelaten, omdat die alleen maar achter het geld van oma aanzitten).
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 17:51
aapje
aapje is offline
Trut 19 jaar oud en zwanger ..
Ze kan het niet hebben dat ik bezig ben een diploma te halen wat zij niet kon halen. Ze werkt er langer en denkt daarom dat ze de baas over me is ofzo. ALs ik wat fout doe moet ze dat dan ook luid en duidelijk op een vreselijke zeikmanier door de winkel schreeuwen. Vandaag had ik 12 zonnebloemen aan een klant verkocht, de bloemen zijn niet geprijsd, dus hield ik de prijs van de dag ervoor maar even aan. Bleek dat 50 cent per zonnebloem minder te zijn, jammer maarja dan moet je ze prijzen. Gaat ze helemaal zeiken want ik had er wel 12 verkocht en dat was wel 3 euro..Inplaats dat ze blij is dat ik de laatste verkoop en dat ze niet tot volgende week weg staan te rotten. Ze gaat ook altijd klikken bij mn bazin als ik iets fout doe
Reageren

Regels voor berichten