Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je op je iPod zoekt via Start -> zoeken -> *.mp3 (met verborgen en systeembestanden aangevinkt), vind je dan wel al je mp3 bestanden?
En over het playlistprobleem: weet je zeker dat je de ID3 Tags goed hebt staan? Ik heb zelf een keer een soortgelijk probleem gehad met mijn mini, bleek dat de ID3 tags van sommige nummers ontbraken. |
![]() |
||
![]() |
Martine1986: Dan wordt ook alle muziek en video's verwijderd.
Citaat:
Over die ID3 tags weet ik zeker dat dat het niet is; aangezien ze er eerst wel goed stonden.
|
Al de muziek staat in de (verborgen) mappen Y:\iPod_control\Fxx (waarbij xx een getal is van 2 cijfers en Y: de driveletter van je iPod). Normaalgezien zouden er ID3-tags op moeten zitten, dus zou je geen gegevens moeten kwijt zijn. Eventueel moet je eens zoeken naar alternatieve programma's om je muziek op de iPod te zetten, vaak bevatten die een functie om je database op de iPod te herstellen (foo_pod heeft dat voor foobar2000, ephPod en anaPod geloof ik ook wel en er zullen er nog zijn). Bij het herstellen van je DB ben je waarschijnlijk wel je playlists kwijt (en je playcounts), maar dat lijkt me het minst erge.
||
Citaat:
Ephpod is een goede ![]() ![]() edit ![]()
Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 21:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoi ik heb ook een ipod probleem, ik heb namelijk sinds vandaag een ipod en ik ben natuurlijk een n00b en ik word wanhopig van mijn eigen n00bheid. ik ben nu muziek aan het overzetten na urenlang converteren maar het lijkt wel alsof werkelijk alles gekopieerd wordt (en dus dubbel ruimte inneemt). mijn HD zit dus vol, zegt hij elke 2 seconden, terwijl ik ondertussen niets download oid.
help me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Bewerken, voorkeuren en dan het tabblad geavanceerd)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovengenoemde problemen ben ik ook met mijn 2 GPSsen tegengekommen, maar hier ging het dan om Mapsource software (kaarten) bij ipod gaat het om muziek en video software, maar komt uiteindelijk op het zelfde neer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder een paar logische vragen: gebruik je iTunes om je muziek op de iPod te zetten en zet je dan per ongeluk alles op je iPod, dus ook de oude *niet* geconverteerde bestanden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat onderste zou kunnen, maar het lijkt eerder omgekeerd, want er staat heel weinig op mijn ipod nu. omdat terwijl ik er dingen op probeer te zetten itunes ermee kapt vanwege te weinig schijfruimte op m'n computer. ![]() ja ik ben heel dom ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In dat geval moet je wat schijfruimte vrijmaken op je HD, bijvoorbeeld door je oude .wma bestanden te wissen of wat programma's te de-installeren.
Dat ballonnetje zegt waarschijnlijk dat je het programma 'schijfopruiming' moet draaien. Helaas maak je hierdoor zelden genoeg ruimte vrij om van die melding af te komen. edit: mocht je meerdere schijven/partities hebben: de ruimte moet je vrijmaken op je C schijf. Laatst gewijzigd op 01-07-2006 om 16:26. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
ipod probleempje Verwijderd | 4 | 14-05-2007 17:41 | |
Software & Hardware |
Ipod probleem muziek gaat wel heel snel zo bittermoon | 13 | 25-10-2006 15:19 | |
Software & Hardware |
[computer icm iPod] Pluis | 3 | 22-03-2006 18:13 | |
Software & Hardware |
iPod Probleempje.... Stanley | 14 | 23-12-2005 08:00 | |
Software & Hardware |
[iPod] Probleem met mijn roze iPod mini Never gone | 1 | 31-07-2005 22:06 | |
Software & Hardware |
[iPod] Probleem? Verwijderd | 21 | 30-04-2005 19:03 |