Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2006, 13:29
antigone
antigone is offline
ik ga deze zomer met mijn vriendin naar brighton op reis, voor 5 dagen. nu dacht ik gelezen te hebben dat alcoholgebruik vanaf je 18e wel is toegestaan, maar weet iemand die eerder naar engeland geweest is toevallig hoe het zit met toegang tot een bar of club ? we zijn allebei nog een beetje bang dat we straks nergens naar binnen mogen en onze dagen moeten slijten in het hotel
Oud 09-02-2006, 21:51
TRXD
TRXD is offline
Binnenkomen in de gemmiddelde pub zal geen probleem zijn als er geen uitsmijters staan. Bier krijgen zal ook wel lukken als je er niet te jong uitziet. Beetje creativiteit gebruiken dus. Disco's e.d. zijn volgens mij wel met legitimatie maar ik heb zelf nooit problemen gehad in Engeland of een ander land op de eilanden.
Oud 09-02-2006, 22:46
Bird-one
Bird-one is offline
Citaat:
TRXD schreef op 09-02-2006 @ 22:51 :
Binnenkomen in de gemmiddelde pub zal geen probleem zijn als er geen uitsmijters staan. Bier krijgen zal ook wel lukken als je er niet te jong uitziet. Beetje creativiteit gebruiken dus. Disco's e.d. zijn volgens mij wel met legitimatie maar ik heb zelf nooit problemen gehad in Engeland of een ander land op de eilanden.
dus je moet ouder dan 18 zijn? want ik en antigone zijn als we daarheen gaan wel 18 (nu nog 17).
Oud 10-02-2006, 10:59
mcflem
mcflem is offline
Voor pubs ed moet je officieel 18 zijn maar ik kom er ook gewoon binnen. bij dicso's ed zijn ze meestal wel wat strenger maar als je 18 bent met legitimatie kom je daar ook in. Of als je gewoon zegt "Aaah toe ik ben hier maar even en ik wil zoo graag naar binnen!"
Oud 10-02-2006, 15:01
Bird-one
Bird-one is offline
geen probleem dan, als je 18 moet zijn
Oud 10-02-2006, 20:45
TRXD
TRXD is offline
Met 18 zal het geen probleem zijn denk ik. Maar met creativiteit kom je ook een heel eind natuurlijk en als je tenten hebt waar je 21 moet zijn om binnen te komen dan zijn er altijd nog wel andere leuke kroegen e.d.

Ben trouwens wel benieuwd naar je ervaringen in Brighton! Misschien leuk als je ze wilt posten hier!
Oud 15-02-2006, 14:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Toen ik een paar maanden geleden in engeland was en ik wat te drinken had besteld werd mij om een ID gevraagd. Ik ben gelukkig al 18, maar sommige jongens die er waren nog niet, en die mochten hun biertje dus niet opdrinken. (Bier was door iemand anders gekocht, van boven de 18.)
Mss was die tent waar ik was gewoon erg streng, omdat er ook kinderen waren enzo, maar ik zou toch maar uitkijken als ik jou was.
Oud 02-03-2006, 21:10
paco de taco
paco de taco is offline
Ik ben ook eens in Londen geweest toen ik 17 was, je moest inderdaad overal 18 zijn om binnen te komen en bier te mogen bestellen. Maar over het algemeen word er niet zo streng gekeken. Kwam zelfs 1 of andere disco binnen midden in Londen zonder ID, als je maar gewoon snel je geboortedatum weet te vertellen of een jaar eerder geboren hehe. Als je dan binnen bent is bier bestellen verder geen probleem, wel super duur toen.
Oud 12-04-2006, 16:31
Troopa
Troopa is offline
Ik heb gehoord dat de clubs een erg hoge entree prijzen hebben daar, iets van €20 is niet ongewoon
Oud 23-04-2006, 20:41
Streepjescode
Streepjescode is offline
Brighton is erg leuk, veel plezier daar. En als je 18 ben is er geen probleem, maar hou je legitimatie bij de hand. Ze zijn over de laatste jaren heel wat strenger geworden bij dat soort dingen. Nieuwe wetgeving.
Oud 24-04-2006, 06:08
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
mcflem schreef op 10-02-2006 @ 11:59 :
Of als je gewoon zegt "Aaah toe ik ben hier maar even en ik wil zoo graag naar binnen!"
Ja maar dat verstaan ze daar toch helemaal niet? Ik denk dat je meer succes zal hebben als je het in 't Engels probeert..

Oud 25-04-2006, 13:48
EvilConduct
EvilConduct is offline
Je moet 16 zijn om een pub binnen te komen. Op die leeftijd mag je ook een biertje drinken, als je ouwelui er bij zijn (tenminste: dat is wat ons verteld is).
Op je 18e mag je zelf gewoon bier bestellen.
Oud 14-06-2006, 15:45
engeltje
engeltje is offline
Dat laatste was bij mij niet zo. Was 2 jaar geleden met mijn moeder en broertje op vakantie en we gingen in een pub wat eten. Toen ik een biertje wilden vroegen ze echt of ik wel 18 was, anders kregen ze problemen. Dus....
Oud 27-06-2006, 18:44
Spoonie
Spoonie is offline
in Ierland is het zo dat iedereen naar binnen mag, maar vanaf 21:00 mogen er alleen nog mensen van 18+ inkomen(jonger moet eruit) Bier wordt alleen verkocht aan 18+ dus ik denk dat het in de VK wel hetzelfde zal zijn.
Oud 25-07-2006, 17:16
Johannecore
Johannecore is offline
Ik heb een tijdje bij London gewoond en wat mij opviel daar is dat de security van pubs en clubs onze ID kaart niet herkent! erg vervelend! Brighton is echt heel leuk maar echt jammer dat ze alleen maar kiezelstranden hebben!
Advertentie

Regels voor berichten