![]() |
|
![]() |
Nou mijn zusje heeft dus zo'n naam. Krijg je al die verhalen te horen over wat zij de vorige avond beneden op de bank heeft gedaan. Blijkbaar vind zij het heel normaal om een jongen gelijk af te trekken en te pijpen. Ja kijk, van dat soort dingen zakt mijn broek af. Mijn goede naam hier in het dorp wordt geschaad
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder: ik vind dat t moet kunnen, zo vaak als iemand wil, zolang diegene duidelijk maakt dat t voor fun is. En dan ben je idd een slet ja, maar is dat per se negatief?
|
Verwijderd
|
Volgens mij heeft dat ook met jaloezie te maken.
En de drang tot roddelen die sommige mensen blijkbaar hebben. Ik erger me altijd dood aan mensen die lopen te zeiken over té blote/sexy kleding van anderen, van "goh wat een slet..." Dan denk ik, wat maakt dat nou uit, laat iemand in z'n waarde, laat iemand lekker zo erbij lopen en roddel toch niet overal zo over. Als ik uitga ben ik soms wel klef met jongens daar, die ik ken. Niet dat ik ze zoen ofzow, maar gewoon, beetje knuffelen/kleffen/dansen. En bepaalde "vriendinnen" van mij die lopen daar ook moeilijk over te roddelen, en over dat ik hen dan niet genoeg aand8 geef. Dat heeft gewoon met jaloezie te maken volgens mij, zij zien mensen naar me toe komen om gedag te zeggen etc, ik ken daar mensen en zij niet. Ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar ie zin in heeft en anderen moeten daar niet over zeuren. Maar ik vind wel, dat wanneer mensen wat met elkaar doen, dat ze dan duidelijk moeten zijn, ze moeten er hetzelfde over denken. Dus niet dat een jongen het in 1 week met 3 meisjes doet, maar 1 van die meisjes denkt dat hij zielsveel van haar houdt en dat ze de enige voor hem is.... (k hoop dat t een beetje duidelijk is wat ik bedoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik het gewoon leuk vind om met jongens te zoenen.. soms meerdere op een avond.. dan doe ik dat lekker..
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik vin 't gewoon stom overkomen. Dat is het.... vriendin van me doet dat ook altijd.. maar nu heeft ze een vriend dus niet meer.
T komt gewoon hoerig over. Zou je er hetzelfde over denken als je wat drinkt en je duikt met iedereen het bed in?? gewoon voor de lol zoals je zegt?? denk dat je het dan ook wel hoerig vindt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pil probleem Eef92 | 2 | 24-06-2009 20:31 | |
Verkeer & Vervoer |
[nieuw] Rijles en rijbewijs topic #12 )Vampje( | 500 | 27-11-2007 00:10 | |
Liefde & Relatie |
Het grote met-hoeveel-heb-jij-gezoend topic Mindfields | 498 | 13-03-2004 09:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Margarita uit beschuldigingen op tv Cameo | 91 | 07-03-2003 10:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutietheorie waar?? Quiana | 179 | 05-12-2002 14:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! (=> Latijn) Verwijderd | 3 | 18-05-2002 13:01 |