Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2006, 14:53
lottaa
lottaa is offline
Ik heb dus volgende week een aantal toetsen voor een toelating op het volwassenonderwijs.

Hiervoor heb ik dus een blaadje gekregen met welke boeken ik hier het beste voor kan gebruiken. Er staat dat er een uitwerkingenboek van dit boek bestaat. Is het slim om zo'n uitwerkingenboek te kopen om te leren???

Of denk je dat je voor zo'n toets alleen het kernboek nodig hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2006, 15:29
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Het is op zich wel erg handig, zo'n uitwerkingenboek, maar als je het alleen maar voor die toets gebruikt is het de vraag of het het geld waard is. Ik weet niet om welke vakken het gaat, maar van wiskunde getal en ruimte staan de uitwerkingen op internet.
Oud 14-06-2006, 15:34
Verwijderd
Is toch wel handig om opgaven mee na te kijken; dan weet je of je de stof beheerst of niet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 17:22
lottaa
lottaa is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 14-06-2006 @ 16:29 :
Het is op zich wel erg handig, zo'n uitwerkingenboek, maar als je het alleen maar voor die toets gebruikt is het de vraag of het het geld waard is. Ik weet niet om welke vakken het gaat, maar van wiskunde getal en ruimte staan de uitwerkingen op internet.
Systematische Natuurkunde voor vwo.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 12:09
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
lottaa schreef op 14-06-2006 @ 18:22 :
Systematische Natuurkunde voor vwo.
Daar zou ik wel een uitwerkingenboek voor kopen als ik jou was. Achterin het boek staan wel antwoorden, maar lang niet op alle vragen en er wordt ook alleen heel kort geantwoord zonder het verder uit te leggen. (dat er als antwoord op een vraag gewoon alleen "ja" staat bijvoorbeeld)
er zijn trouwens wel wat uitwerkingen te vinden op internet, maar ik heb het niet voor alle hoofdstukken kunnen vinden.
Oud 15-06-2006, 12:36
Miracle
Miracle is offline
>> Exacte vakken
Oud 15-06-2006, 12:51
dutch gamer
dutch gamer is offline
Hier heb je de ingescande uitwerkingen van een flink aantal hoofdstukken, maar zoals hierboven al gezegd: er ontbreken enkele hoofdstukken.
Reageren

Regels voor berichten