Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
-_- |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En last, but not least.. Zou jij sterven voor je liefde? Normaliter niet; behalve in de gevallen dat het of ik, of haar is; dan, zeker als we kinderen hebben, heb ik liever dat ik sterf dan zij. Of ik het daadwerkelijk zou kunnen doen is een tweede omdat ik doodsbang (hehe) ben voor de dood. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Serieus afwegingen maken. Ik verkies gewoon mijn leven boven dat van alles en iedereen, behalve in speciale gevallen. Als ik in mijn auto zit en er steekt een iemand of kind over en de keuze is uit te wijken naar een boom of diegene aan te rijden, wordt het toch echt de boom. Als het uren kan duren totdat hij/zij dood zal gaan aan verwondingen oid, draai ik met liefde zijn/haar nek om. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ANyway, dit gaat flink offtopic. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En vergeet niet dat ze in een enorme koelkast zaten; dan rot 't wat minder snel. ![]() ![]() En als je honger hebt, eet je alles. En dood ga je er niet van, als ik 'Fear Factor' mag geloven, waar ze rotte inktvis naar binnen werken etc. ![]() .. hoezo offtopic? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, dan nog vind ik het inderdaad enigszins vreemd. ik bedoel, je bent misschien geen 12 maar in ieder geval wel een 'tiener' en als ik me niet vergis ben je nou 7 maanden samen met je vriend? want dan vind ik het toch enigszins angstaanjagend dat je zo denkt over hem en jullie relatie enzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat een bullshit alsof je verder geen leven hebt naast hem. Familie, vrienden enz. En als je werkelijk niet zonder hem kan sterf je vanzelf op een natuurlijke wijze.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oja, en dat van kant maken is natuurlijk bij wijze van hee.. We weten van elkaar dat dat toch nooit gebeurt, maar logischerwijs zijn we enorm van slag... Ach, never mind Laatst gewijzigd op 30-05-2006 om 19:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NL] betoog oorlog tegen irak: [kan iemand aub nakijken] halilo | 14 | 05-01-2006 21:10 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Liefde & Relatie |
Sterven voor je geliefde.. Wanderlust | 58 | 03-03-2002 22:41 |