Hoho, ik heb nergens gezegd dat je naar de sportschool moet he

Ik zei alleen dat je gewoon met die gewichtjes die je meestal thuis hebt niet zoveel kunt. Ik kan natuurlijk niet zien welke gewichten jij hebt, maar meestal halen ze net de 15kg per dumbbel. Daar zit je dadelijk snel genoeg aan en dan wil je eigenlijk gewoon meer gewicht wegdrukken. Vroeg of laat kom je gewoon op een punt dat je dat gewicht saai en makkelijk gaat vinden. En het zit nu eenmaal in mannen om meer gewicht eraan te willen kletsen

Ik begon 3 jaar geleden met 12kg dumbbell drukken ofzo, terwijl ik nu op 36kg zit. In het begin gaat het heel vlug allemaal, daarom kom je snel genoeg op een punt waarbij je meer wil. Echt veel dikkere armen en borst ga je er op den duur niet door krijgen, omdat je simpelweg dadelijk te sterk bent om massa te kunnen kweken met die lichtgewichtjes. Dadelijk zit je op minimaal 15 herhalingen per set en dan train je je spier conditioneel en zal de spier niks groeien qua grootte. Grote kans ook dat je nu zegt dat je het zo wel goed vindt, maar dat je dadelijk in de spiegel kijkt en zegt: Hmmm, iets meer mag toch wel.
En neem mijn posts ook niet te serieus, ik heb ook gewoon goede bedoelingen
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen: Zorg dat je ergens gewichten op de kop tikt die je op kunt schroeven tot zo'n 30kg. Dan kun je echt legio's aan oefeningen doen. Borst, rug, armen, eventueel zelfs benen. Allemaal met 2 dumbbells. Ik zou zeggen, kijk ff of je ze ergens vandaan kunt halen, want dan heb je echt meer mogelijkheden