Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 14:25
B-a-Z
B-a-Z is offline
Beste lezer,

Ik zit zelf in de website redactie van de Cl!max Schoolkrant (Montessori Lyceum Amsterdam)
Laatst was de schoolkrantendag en daar waren vond ik weinig websites die meededen, dus nu ben ik benieuwd

Voor alle redacteuren:

Hoe heet de schoolkrant?
Welke school is dat?
Welke stad?

Hebben jullie
A. Alleen een papieren versie - Denken jullie wel over een website?
B. Alleen een website - Waarom geen papieren?
C. Beide - Welke van de twee is belangrijker?
Oud 26-04-2003, 15:09
Thomas
Thomas is offline
Er zullen hier niet veel redacteuren zitten, mag ik het ook invullen als ik geen redactiepositie heb?
Oud 26-04-2003, 17:27
hacho
hacho is offline
ja, redacteur. onze schoolkrant is heel onprofessioneel, verschijnt maar 2x per jaar in zwart wit op papier. over een web-editie heeft volgens mij nog nooit iemand nagedacht bij ons.

ps. krant heet scepsis.
Oud 26-04-2003, 18:17
Verwijderd
Voor alle redacteuren:

Hoe heet de schoolkrant? S-GaZet
Welke school is dat? Het Stedelijk Lyceum Zuid (voorheen ScholenGemeenschap Zuid, nandaar de naam)
Welke stad? Enschede

Hebben jullie
A. Alleen een papieren versie - Denken jullie wel over een website? de site is in de maak!
Oud 26-04-2003, 18:56
B-a-Z
B-a-Z is offline
Op zich mag iedereen het invullen, maar ik wil wel graag weten of er wordt nagedacht over een website
Oud 27-04-2003, 07:12
Verwijderd
Ik ben geen redacteur en zit ook niet op de middelbare school, maar goed, van dat laatste stond er niet bij dat dat moest.

Hoe heet de schoolkrant? Profiel&
Welke school is dat? HR
Welke stad? Rotterdam

We hebben alleen een papierenversie (wel 'luxe uitgevoerd', zoals ze dat zeggen, denk aan tijdschriften als de Fancy (met zo'n dikkere, steviger, glimmende kaft)). Volgens mij hebben we geen website en wordt daar ook niet overgedacht, het blaadje zelf werkt prima en leest fijn en de website van de HR is toch al zo groot en vol ed...
Oud 27-04-2003, 12:55
NN
NN is offline
Op mijn voortgezette school was ik hoofd-/eindredacteur van de schoolkrant. Vorig jaar (ik zat toen in VWO6) zijn wij ook naar de schoolkrantdag geweest.

Tegenwoordig schrijf ik voor de krant van een studentenvakbond.
Oud 28-04-2003, 12:08
B-a-Z
B-a-Z is offline
Wat zijn hiero weinig schoolkrantmensen, voor een forum met 30000 scholieren...
Oud 28-04-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
B-a-Z schreef op 28-04-2003 @ 13:08:
Wat zijn hiero weinig schoolkrantmensen, voor een forum met 30000 scholieren...
Wat niet betekend dat ook alle 30000 aparte leden zijn (sommigen hebben meerdere nicknames) en/of dat ze alle 30000 ook op het forum School & Studie (en dan nog binnen een paar dagen, sommigen zijn maar één keer per week/maand/jaar? online en op het forum) komen en/of deze topic openen.
Oud 28-04-2003, 21:09
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Voor alle redacteuren:

Hoe heet de schoolkrant? SKOOL UPLOAD
Welke school is dat? STANISLAS PIJNACKER
Welke stad? dorp-> PIJNACKER

Hebben jullie
A. Alleen een papieren versie - Denken jullie wel over een website? Ja wordt aan gewerkt,gedacht, volgend jaar

props voor jou, je stons op die schoolkrant dag site

nog weetjes tips voor de nadere?
Oud 02-05-2003, 11:17
B-a-Z
B-a-Z is offline
tips voor anderen?
Het systeem wat wij gebruiken maakt het allemaal heel makkelijk, dan kun je je volledig concentreren op de inhoud.
http://www.rebeltoday.nl
Oud 03-05-2003, 00:45
skatefamke
skatefamke is offline
Ik ben hoofdredacteur van het Chemisch Bindmiddel, het blaadje van de studievereniging van scheikunde en scheikundige technologie aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Wij hebben een papieren versie en op de algemene website van de Chemische Binding (studievereniging) staat ie ook digitaal. De papieren versie is belangrijker: die krijgt iedereen al thuisgestuurd en voor zover ik weet zijn er amper mensen die krant digitaal lezen. Hooguit om even snel wat na te lezen eventueel....
Oud 03-05-2003, 18:11
kiwi16
kiwi16 is offline
Hoe heet de schoolkrant?
Scooldaze

Welke school is dat?
Mgr. Frencken College

Welke stad?
Oosterhout city!!!

Hebben jullie
A. Alleen een papieren versie - Denken jullie wel over een website? Wij zijn bezig met een website, binnen een maandje issie klaar denk
Oud 03-05-2003, 19:05
Winner
Winner is offline
Voor alle redacteuren (jaja, ik ook, hoe triest):

Hoe heet de schoolkrant? Teister
Welke school is dat? Overbetuwe college
Welke stad? Bemmel

Hebben jullie

We hebben al moeite met de papieren versie, we gaan flippen bij het woord website

We hebben alleen maar een papieren.

Ik zeg, we hebben alleen maar een papieren, drol

Ik schrijf btw altijd over glamour. Quality time.
Oud 08-05-2003, 13:08
marieke_temp
marieke_temp is offline
ik ben (eigenlijk: was, het laatste nummer van het jaar ligt bij de drukker en ik ga van studie veranderen, maar okay) redacteur van 'fenomeen', het studentenblad van de uvh. we hebben alleen een papieren versie, de uvh is nog niet zo into-internet..

de uvh zit trouwens in utrecht
Oud 08-05-2003, 15:38
Jon
Jon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-04-2003 @ 20:23:
Wat niet betekent dat ook alle 30000 aparte leden zijn (sommigen hebben meerdere nicknames) en/of dat ze alle 30000 ook op het forum School & Studie (en dan nog binnen een paar dagen, sommigen zijn maar één keer per week/maand/jaar? online en op het forum) komen en/of deze topic openen.
En daarnaast zijn er maar iets van 700 middelbare scholen in Nederland, waarvan misschien de helft een schoolkrant heeft. Stel dat er per redactie gemiddeld 10 mensen aan een krant werken. Dat geeft een totale schoolkrantredactieledenpopulatie (mooi scrabblewoord) van 3500 man, oftewel 0.4% van alle scholieren (900.000). 0.4% van 30.000 leden op het forum geeft 120 mogelijke redactieleden, die dan ook nog eens toevallig deze topic zouden moeten tegenkomen. Valt dus mee dat hier uberhaupt nog redactieleden reageren
Oud 11-05-2003, 00:12
skatefamke
skatefamke is offline
maar... er staan ook reacties bij van hbo/universiteits'kranten'.. er komen hier niet alleen scholieren .
Oud 12-05-2003, 18:50
RomeoP
RomeoP is offline
Hoe heet de schoolkrant? Periscoop
Welke school is dat? Zuyderzee College
Welke stad? emmeloord <_<

A, waarom? geen flauw idee!
Oud 16-05-2003, 21:23
B-a-Z
B-a-Z is offline
Ok, sorry misschien had ik jullie overschat? Moet iedereen dan meteen zo boos worden?
*gaat jankend in een hoekje zitten*
Naja, ik ben blij met de reacties die ik heb gehad, hbo/unis zijn natuurlijk ook welkom.
Oud 17-05-2003, 21:30
heavinly
heavinly is offline
Hoe heet de schoolkrant? Eriomem
Welke school is dat? Juvenaat
Welke stad? Bergen op Zoom

Hebben jullie

Nee, we hebben een hele kleine school en onze website van de school stelt eigenlijk al weinig voor, ik denk dat een website van de schoolkrant weinig nut zou hebben.
Oud 24-02-2004, 18:32
Kip-en-Eend
Kip-en-Eend is offline
hee b-a-z,
de climax is leuk
Oud 24-02-2004, 18:55
Cait
Cait is offline
Hoe heet de schoolkrant? Olympus
Welke school is dat? Gymnasium Felisenum
Welke stad? Velsen-Zuid

Hebben jullie
Als het goed is moet er binnenkort een begin worden gemaakt aan een website.
Oud 24-02-2004, 19:00
Verwijderd
Hoe heet de schoolkrant? De Nyx
Welke school is dat? Visser 't Hooft Lyceum
Welke stad? Leiden

Hebben jullie
A. Alleen een papieren versie - Denken jullie wel over een website? Ik geloof dat ze bezig zijn met een website, maar echt van de grond komt het geloof ik niet.
Oud 24-02-2004, 19:13
Verwijderd
Hoe heet de schoolkrant?
DigEC
Welke school is dat?
Elzendaal College
Welke stad?
Boxmeer

Omdat een website gemakkelijker in het onderhoud is en je er veel meer en sneller kunt op zetten.
http://digec.greatcorners.com/
Oud 24-02-2004, 19:13
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
B-a-Z schreef op 26-04-2003 @ 15:25:
Voor alle redacteuren:

Hoe heet de schoolkrant? 'Epos (kan als Epos en het Griekse Heroos gelezen worden)
Welke school is dat? Christelijk Gym Utrecht
Welke stad? Utrecht dus.

Hebben jullie
We hebben RebelToday op proef gehad, maar dat was ons veel te duur. We hebben liever een aparte site, maar dat mag niet van de school ivm het aantal mensen dat over de webpagina zou gaan => 1tje stopt, direct nog maar 1tje, of helemaal niemand meer. We willen er nog wel eens een debat over houden, de school wil RebelToday namelijk wle betalen, maar de papieren versie heeft bij ons unaniem voorrang.
Oud 24-02-2004, 21:51
Goede Fee
Goede Fee is offline
Voor alle redacteuren:

Hoe heet de schoolkrant? Metropeel
Welke school is dat? Raayland College
Welke stad? Venray

Hebben jullie
We hebben alleen een papieren versie, omdat een website behoorlijk veel werk is om te maken en bij te houden. We hebben onze redactieleden al bij elkaar moeten schrapen. Nu hebben we zo'n 8/10 vaste redactieleden + 2 lay-outers, en we krijgen onze schoolkrant al bijna niet vol. Over twee jaar ís er, zoals het er nu uit ziet, zelfs geen schoolkrant meer, omdat de hele redactie dan van school is. Dat is de reden waarom wij alleen een papieren versie hebben!
Oud 25-02-2004, 10:05
A loved one
A loved one is offline
Ik ben voorzitter van de leerlingenraad, en we zijn van plan om een schoolkrant op te richten. We hadden er ooit eentje, maar die kwam zeg maar een keer in de twee jaar uit. Niet bepaald een succes dus. Nu zegt de leiding dat we de site van school hebben als schoolkrant, maar probeer daar maar eens een bericht op te plaatsen. Bovendien staan er nauwelijks interessante berichten op. Ik probeer ook al maanden om een link naar de site van de leerlingenraad te krijgen, maar daar hebben ze allemaal toestemming voor nodig van de hoge baas...

Hoe dan ook, het plan is dus om een schoolkrant zelf op te zetten. Nu moeten we de leiding kunnen overtuigen van het feit dat zoiets echt nodig is, en we moeten ook met plannen komen (qua inhoud).
Kunnen jullie iets zeggen over wat er in jullie schoolkrant staat? Wat voor rubrieken etc.?
Oud 25-02-2004, 10:16
Dory
Dory is offline
Ben geen redacteur, maar schrijf wleleens stukjes et.c

Hoe heet de schoolkrant? Iris Tacheia
Welke school is dat? Stedelijk Gymnasium
Welke stad? Arnhem

Hebben jullie
A. Alleen een papieren versie
- Denken jullie wel over een website? Volgens mij niet!
Oud 25-02-2004, 10:19
andrea-tje
andrea-tje is offline
Hey hallo

Ik ben hoofdredacteur samen met nog iemand van de schookkrant op onze school.
Onze schookrant heeft de gweldige naam: Schrec
Wie hem heeft bedacht weet ik niet maja. Onze schoolkrant is niet heel bijzonder, maar we hebben vorig jaar wel de derde prijs gewonnen van derde beste schoolkrant van het Noorden. Uitgereikt door Daan Schuurmans.
Was erg leuk
Stuur me tips alj die hebt voor onze schoolkrant om hem te verbeteren
X andrea
Oud 25-02-2004, 17:36
Levellae
Levellae is offline
Hoe heet de schoolkrant? De Schakel
Welke school is dat? Koning Willem II college
Welke stad? Tilburg

Hebben jullie
We wachten nog op een paar mensen die het heel leuk vinden om een digitale versie te maken. Zelf hebben we het te druk met het papierwerk...
Oud 25-02-2004, 17:37
Henkidu
Henkidu is offline
Citaat:
heavinly schreef op 17-05-2003 @ 22:30:
Hoe heet de schoolkrant? Eriomem
Welke school is dat? Juvenaat
Welke stad? Bergen op Zoom

Hebben jullie

Nee, we hebben een hele kleine school en onze website van de school stelt eigenlijk al weinig voor, ik denk dat een website van de schoolkrant weinig nut zou hebben.

Tsss, ik dacht dat ik de hoofdredacteur was?? Het lef...

Ik zou daar nog wat aan willen toevoegen. De naam eriomem staat voor Een Redacteur Is Ook Maar Een Mens of het is memoire omgekeerd geschreven. Welke van de twee verklaringen de echte is, is voor iedereen een raadsel...

Wij hebben geen website omdat er idd toch niemand op zou kijken en omdat we al moeite genoeg hebben om schrijvers voor de papieren versie te krijgen. Als we dan ook nog eens een webversie vol moeten krijgen en moeten onderhouden zouden we helemaal in de stress schieten. Wij doen het dus rustig aan bij ons op school.....
Oud 25-02-2004, 22:14
Verwijderd
ja ik ben redacteur voor het derde jaar al

Voor alle redacteuren:

Hoe heet de schoolkrant? --> De uitlaat
Welke school is dat? --> Nassau
Welke stad? --> Breda

Hebben jullie

--> daar wordt over vergadert
Oud 27-02-2004, 21:47
Multilot
Multilot is offline
Vorig jaar (op de HAVO) zat ik bij de HEET (van de naald) van de Grundel in Hengelo.

Dit jaar dit ik bij de schoolkrant van de pabo. Het heeft alleen nog geen naam, maar dat komt nog
Oud 28-02-2004, 09:19
grouch987
grouch987 is offline
Mja, redacteur van schoolkrant van het Elzendaalcollege, Boxmeer.

Alleen een website genaamd DigEC. Papierenversie is gewoon teveel werk en de kosten lopen hoog op. Dit is ook makkelijker te verspreiden door bijvoorbeeld startpagina in de mediatheek.

Tijdelijk zonder echt domein, op dit moment bereikbaar op http://digec.greatcorners.com
Oud 28-02-2004, 16:37
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
per piacere schreef op 25-02-2004 @ 23:14:
ja ik ben redacteur voor het derde jaar al

Voor alle redacteuren:

Hoe heet de schoolkrant? --> De uitlaat
Welke school is dat? --> Nassau
Welke stad? --> Breda

Hebben jullie

--> daar wordt over vergadert
Hmm je bent nu 15, dus je was om je 13e al redacteur van de schoolkrant, doe je fijn moet ik toegeven!
Oud 28-02-2004, 17:12
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Susanne schreef op 28-02-2004 @ 17:37:
Hmm je bent nu 15, dus je was om je 13e al redacteur van de schoolkrant, doe je fijn moet ik toegeven!
Dictatoriaal regime volgens mij. Begon in de tweede al met een staatsgreep.

Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 17:16.
Oud 28-02-2004, 17:16
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
A loved one schreef op 25-02-2004 @ 11:05:
Hoe dan ook, het plan is dus om een schoolkrant zelf op te zetten. Nu moeten we de leiding kunnen overtuigen van het feit dat zoiets echt nodig is, en we moeten ook met plannen komen (qua inhoud).
Kunnen jullie iets zeggen over wat er in jullie schoolkrant staat? Wat voor rubrieken etc.?
Pfff.. Hele goede opvulling zijn gewoon de stujes die over feesten/talentenjachten/klassieke muziekavonden etc etc geschreven worden. Verder kan je denken aan doorlopende interviews met docenten en andere medewerkers. Dat zijn eigenlijk de meest standaard dingen. Gewone geschreven stukken zijn vaak het leukst, en ook het origineelst. Docentenuitspraken doen het ook goed, zowel bij lerlingen als docenten. In de loop der tijd letten leerlingen er steeds meer op.
Als er een beetje duidelijk is welke kors jullie varen kan je ook nog denken aan horoscopen (vergeet ze er niet alle 12 in te zetten ) of een problemenrubriek, maar vergeet niet dat je daarmee het niveau van de krant redelijk omlaag haalt.
Succes!
Oud 28-02-2004, 19:31
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
fractuur schreef op 28-02-2004 @ 18:16:
Pfff.. Hele goede opvulling zijn gewoon de stujes die over feesten/talentenjachten/klassieke muziekavonden etc etc geschreven worden. Verder kan je denken aan doorlopende interviews met docenten en andere medewerkers. Dat zijn eigenlijk de meest standaard dingen. Gewone geschreven stukken zijn vaak het leukst, en ook het origineelst. Docentenuitspraken doen het ook goed, zowel bij lerlingen als docenten. In de loop der tijd letten leerlingen er steeds meer op.
Als er een beetje duidelijk is welke kors jullie varen kan je ook nog denken aan horoscopen (vergeet ze er niet alle 12 in te zetten ) of een problemenrubriek, maar vergeet niet dat je daarmee het niveau van de krant redelijk omlaag haalt.
Succes!
Wow, dankjewel! Onze school organiseert nauwelijks buitenschoolse activiteiten, maar interviews doen het altijd goed, dat is waar. Nou maar hopen dat we genoeg leerlingen vinden die het leuk vinden om een stukje te schrijven...
Oud 02-03-2004, 15:16
sublime
sublime is offline
ook geen middelbare school, wel redacteur

naam: argus
school: universiteit utrecht, faculteit letteren, instituut geschiedenis, studievereniging UHSK
stad: utrecht dus

momenteel alleen een papieren versie, er is ooit een poging gedaan tot een online versie, maar dat stelt weinig voor. binnen de eventuele eindredactie voor komend jaar is er al gesproken ove rhet opnieuw leven inblazen van dit project.

argus verschijnt 5x per jaar, plus een promo-argus in de zomer voor aankomende eerstejaars.
Oud 02-03-2004, 17:15
Goede Fee
Goede Fee is offline
Aangezien alle schoolkrantredactieleden hier vertegenwoordigd zijn, had ik even een vraagje:

Gaat er iemand van jullie 3 april naar de Schoolkrantdag in Amsterdam? Of is er al eens iemand geweest?

Want ik twijfel namelijk of ik er heen moet gaan. Op 3 april is er ook een opendag bij de Uni in Nijmegen.
Is zo'n schoolkrantdag wel de moeite waard? Of kan ik beter naar die opendag gaan, en volgend jaar naar de schoolkrantdag?
Oud 02-03-2004, 18:28
Levellae
Levellae is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 02-03-2004 @ 18:15:
Aangezien alle schoolkrantredactieleden hier vertegenwoordigd zijn, had ik even een vraagje:

Gaat er iemand van jullie 3 april naar de Schoolkrantdag in Amsterdam? Of is er al eens iemand geweest?

Want ik twijfel namelijk of ik er heen moet gaan. Op 3 april is er ook een opendag bij de Uni in Nijmegen.
Is zo'n schoolkrantdag wel de moeite waard? Of kan ik beter naar die opendag gaan, en volgend jaar naar de schoolkrantdag?
Onze redactie gaat misschien ook. Maar als je pas vijftien bent heb je er sowieso denk ik meer aan om naar de schoolkrantdag te gaan. De uni kan volgend jaar of over twee jaar ook nog makkelijk.
Oud 02-03-2004, 18:31
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
A loved one schreef op 28-02-2004 @ 20:31:
Wow, dankjewel! Onze school organiseert nauwelijks buitenschoolse activiteiten, maar interviews doen het altijd goed, dat is waar. Nou maar hopen dat we genoeg leerlingen vinden die het leuk vinden om een stukje te schrijven...
Reken daar maar niet te veel op. Het is voornamelijk de redactie die schrijft.. Maar reclame moet je altijd maken!
Oud 02-03-2004, 19:34
Lilium
Lilium is offline
Onze schoolkrant heet Prac (naar de eerste drie letters van de straat waarin de school staat: Rachmaninowlaan)
Die school staat in Eindhoven en heet Christiaan Huygens College
We hebben (voorlopig) alleen maar een papieren versie. Hopelijk staan we binnenkort online. Een website is heel veel werk en daar heeft de redactie niet zoveel zin in...
Oud 05-03-2004, 14:12
Tox
Tox is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 24-02-2004 @ 22:51:
Voor alle redacteuren:

Hoe heet de schoolkrant? Metropeel
Welke school is dat? Raayland College
Welke stad? Venray

Hebben jullie
We hebben alleen een papieren versie, omdat een website behoorlijk veel werk is om te maken en bij te houden. We hebben onze redactieleden al bij elkaar moeten schrapen. Nu hebben we zo'n 8/10 vaste redactieleden + 2 lay-outers, en we krijgen onze schoolkrant al bijna niet vol. Over twee jaar ís er, zoals het er nu uit ziet, zelfs geen schoolkrant meer, omdat de hele redactie dan van school is. Dat is de reden waarom wij alleen een papieren versie hebben!
hehe ook ooit zelf bij de metropeel gewerkt, zelfs toen hadden we problemen met de schoolkrant vol te krijgen, toch wel triest voor een school met 2500 leerlingen
Oud 05-03-2004, 14:50
Konijn
Konijn is offline
Bij ons zo vorig jaar gegaan: alle leden van de schoolkrant (behalve ik en een ander meisje) van school af..
Weg schoolkrant, die je twee jaar geleden nog met veel moeite opgezet hebt.
We hadden overigens alleen een papieren versie.
Oud 07-03-2004, 19:30
Verwijderd
Panthouse
Pantarijn (locatie Hollandseweg voor degenen die het interesseert...)
Wageningen

We hebben een papieren versie, maar we hebben zeer waarschijnlijk binnenkort ook dingen op internet staan.

Ik ben trouwens redactielid, geen hoofdredacteur ofzo...
Oud 07-03-2004, 20:42
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Konijn schreef op 05-03-2004 @ 15:50:
Bij ons zo vorig jaar gegaan: alle leden van de schoolkrant (behalve ik en een ander meisje) van school af..
Weg schoolkrant, die je twee jaar geleden nog met veel moeite opgezet hebt.
We hadden overigens alleen een papieren versie.
Dat probleem komt er bij ons ook aan volgend jaar. Dan gaat mijn 'generatie' van school af, maar er worden al nieuwe mensen klaargestoomd.
Oud 08-03-2004, 10:38
Nyawa
Yup, ik ben ook redactielid. Onze schoolkrant heet 'Scool en is van RSG Stad en Esch Zuideinde in Meppel. Sinds kort hebben we ook een website http://www.scoolonline.nl (= zo'n drie weken), waar mensen kunnen reageren op artikelen uit de schoolkrant, maar de papieren versie is het belangrijkste.

Vorig jaar zijn we eerste geworden met Deadline, de verkiezing van de beste schoolkrant van Noord-Nederland. Wij gaan trouwens ook naar de Nationale Schoolkrantendag in Amsterdam. Hopelijk zit er nog een prijs voor ons in bij de verkiezingen

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 10:47.
Oud 08-03-2004, 13:32
littlepunkgirl
littlepunkgirl is offline
Jepz.

Hoe heet de schoolkrant? Norspot
Welke school is dat? Norbertuscollege
Welke stad? Roosendaal.

Hebben jullie
A. Alleen een papierenversie. Zelfs die wordt al enigzinds verwaarloost. Op de website van onze school is het de bedoeling ook onze krant op internet te zetten. Maar aangezien daar nog steeds staat dat we bezig zijn met het oktober nummer ...
Oud 08-03-2004, 21:40
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
B-a-Z schreef op 26-04-2003 @ 15:25:
Beste lezer,

Ik zit zelf in de website redactie van de Cl!max Schoolkrant (Montessori Lyceum Amsterdam)
Laatst was de schoolkrantendag en daar waren vond ik weinig websites die meededen, dus nu ben ik benieuwd

Voor alle redacteuren:

Hoe heet de schoolkrant?
Welke school is dat?
Welke stad?

Hebben jullie
gaaf!!!!!!!!! Die redactie heb ikzelf ooit van geld voorzien (Huib was niet bepaald eenfinancieel genie... Inside opmerking)

Regels voor berichten