Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
eventjes 2 dingen duidelijk maken
1. toen ik hem leerde kennen was ik wel stapelzot van hem, op zo een erge manier dat ik heel toeklapte als ik bij hem was waardoor het contact erg beperkt bleef... en dan ging die 'zogenaamde' vriendin me ook nog allerlei dingen vertellen over hem, over hoe hij een ziekte e.d. zou hebben, weet ik veel, waardoor ik ergens me geremd voelde... en dan kom je te weten dat iemand die zich mijn vriendin noemt me eigenlijk gewoon aan het beliegen is in de hoop dat ik hem zou vergeten... en 2. over vriendin, tsjah, dit is maar iets dat ik noem, maar de laatste tijd komen er meer en meer dingen uit over hoe ze achter mijn rug andere dingen loopt te vertellen, alsof ze heel erg jaloers is, weet ik veel, maar tjsah, daarom dat ik er ook wat erger aan til!
||
Citaat:
|
in dat geval zijn de twee vragen die je stelt ook niet zo moeilijk meer.
wat ik van je gedrag van je 'vriendin' vind, niet gek, want blijkbaar is ze toch geen goede vriendin en wil ze hem zelf hebben. wraak nemen? hoe??? door met hem te gaan flirten. Als je hem wil en je kan hem krijgen (en hij ziet jou ook wel zitten) ga er voor. dat is denk ik geen kwestie van wraak nemen op die 'vriendin' maar gewoon je eigen behoeften nastreven.
||
![]() |
Citaat:
wat er is gebeurd is dat ik door heel haar gepraat mijn verliefdheid ben kwijt gespeeld (gecombineerd met hem anderhalve maand niet gezien te hebben), dus vandaar dat ik in mijn eerste post schreef van 'het boeit me niet zo echt', omdat in vergelijking met hoe ik me eerste voelde en nu, er een hemelsbreed verschil is. Maar de interesse is er nog, en het voordeel is dat ik nu wel mijn mond durf open te doen als ik bij hem ben! Ik voel me gewoon in het totaal bedrogen door die 'vriendin', hoeveel keer ik dit al heb meegemaakt, zogenaamde vriendinnen die dan toch geen vriendinnen blijken te zijn. En telkens opnieuw loop ik erin, en telkens opnieuw doet het toch ergen pijn... vandaar het gevoel van 'willen wraak nemen', jij doet me pijn, ik dus jou ook. Inderdaad wel kinderachtig, en mezelf kennende opper ik alleen maar de gedachte (vandaar dat ik het op het forum plaats) maar voer ik het niet uit! Bah, soms denk ik dat het moeilijk is een goede relatie te hebben, maar goede vrienden zijn ook niet zo simpel!
|
Wraak nemen is het meest kansloze om te doen.
En verder is je vriendin achterlijk bezig geweest, dus is het misschien wel te overwegen of ze jouw vriendschap nog wel waard is.
|
Verwijderd
|
@TS: Afgaand op je laatste post lijkt het me vrij simpel: Als je die jongen nog steeds leuk vindt, maak er dan werk van, niet om wraak te nemen, maar omdat je hem leuk vindt. En als je je bedrogen voelt door die vriendin, vraag je dan af of je nog wel vriendinnen wilt zijn met haar.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
"(en uit ervaring weet ik dat hij er op in gaat gaan!)" Maargoed..leermoment. Als iemand een ongewoon felle reactie geeft of iets waarvan het gros van de mensen zou zeggen dat er weinig mis mee is, is er altijd iets aan de hand. Op het moment dat je interesse toonte in die gast dacht.. ohnee daar is ze weer..ik moet hem voor mezelf houden. Vervelend maar waar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gewoon voor die jongen gaan en die 'vriendin' dumpen.
![]() Trouwens, waarom zou je wraak op haar willen nemen, als het haar veel meer pijn doet als je haar negeert en gewoon een relatie krijgt met die jongen? ![]()
|
Verwijderd
|
Whine whine. Ze schreef hem waarschijnlijk af omdat ze niet wilde laten merken dat ze hem leuk vond, misschien ook om jou van de 'ik vind hem leuk' gedachte af te krijgen (passief verstoten, plaats voor zichzelf maken). Vraag het haar.
Verder: opgestaan is plaats vergaan, dat is haar probleem niet maar de jouwe. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ja boeiend, ze is je vriendin toch.. en het is niet alsof jíj in actie bent gekomen. Heeft ze dan iets op die jongen uitgedaan? nee, dit getuigd dan van iets goeds van jouw vriendin. Want zij legt haar verliefdheid een beetje naast zich neer omdat jij hem leuk vindt. dus ga vooral niet zo'n kinderachtige streek uithalen
||
Citaat:
Het gedrag van je "vriendin" is natuurlijk niet goed te praten, ik vind het eerder kinderachtig eigenlijk. Maarja ik betrap mezelf er de laatste tijd ook wel vaker op dat ik mensen die ik eigenlijk leuk vind aan het afkraken ben ![]() Dat wraak nemen is dan nog kinderachtiger denk ik, hoewel ik me er goed bij voor kan stellen dat je het wilt. Maar die twee hebben toch nog niet écht iets met elkaar of wel? Anders zou ik gewoon eens iets afspreken/contact zoeken met die jongen. Maar niet haar gaan afkraken als je hemt eens spreekt ofzo. Want straks heb jij het nog gedaan ook nog. |
![]() |
|
![]() |
Nou het is best weer heel doorzichtig haar gedrag. Als een meisje op de manier reageert zoals zij dat doet zit er meestal wel een soort jaloezie achter. Niet altijd natuurlijk. Je kan het natuurlijk wel tegen haar zeggen dat ze dus gelogen heeft. Ik zou zelf niet expres gaan flirten voor zijn neus dat zij het ziet. Zo ben je eigenlijk net zo kinderachtig als zij vind ik persoonlijk. En het komt je vriendschap al helemaal niet ten goede.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mn verstand zou zeggen: ga met dr praten, confronteer haar ermee en kom tot n oplossing.
mn gevoel zegt: zeggen staan zoenen voor dr neus en laten zien dat je echt wel doet wat je zelf wil en dat ze niet zo dom hoeft te doen.. maja mn gevoel is meestal beetje overdreven en luiste rik naar mn verstand ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me niet meer leuk? Riechedly | 14 | 16-04-2016 10:15 | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Liefde & Relatie |
hoe versier je een meisje rowan14 | 37 | 04-11-2013 10:28 | |
Psychologie |
Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat? trophus | 23 | 30-10-2011 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
dit bedoelde ik niet Da Girl | 3 | 20-08-2001 20:54 |