Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
De enige ervaring met alleen reizen die ik tot nu toe heb is twee weken Spaans leren in Màlaga via www.tricolore.nl, maar dat is dus niet echt rondreizen o.i.d. Het alleen zijn viel me zwaarder dan ik had gedacht, maar je maakt wel heel makkelijk contact met andere mensen. Persoonlijk ben ik blij dat ik het gedaan heb, ook al heb ik mijn vriend, vrienden en ouders ontzettend gemist. Het heeft mij behoorlijk wat zelfvertrouwen gegeven; ik weet nu dat ik me kan redden in m'n eentje en de angst die ik had om op kamers te gaan is nu helemaal verdwenen.
Wat ben je van plan te gaan doen: rondreizen, ergens een cursus volgen, een appartementje huren en vanuit die plek wat in de omgeving bezoeken? Wil je buiten Europa of naar een land wat dichter bij huis? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bell, als je in een bepaald land wil rondtrekken, moet je kijken of van dat land een trotter boekje is. Ideaal, echt waar.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben op m'n eentje 18 weken naar Japan geweest (eerst 10 weken, later nog eens 8), wat ik juist niet met iemand anders wilde doen, zodat ik zelf zonder gedoe kon bepalen wat ik ging doen en wanneer ik iets ging doen. En ik vond het heerlijk, niemand waarmee je rekening hoeft te houden, ik raad het je reuze aan.
Een hele goede organisatie om eens bij te kijken en je bij aan te melden vind ik zelf Joho. Zie www.joho.nl Via hen heb ik een hoop geregeld, zoals wat ik vooral in Japan gedaan heb (WWOOF), verzekeringen, vrijwilligerswerk in andere landen en veel tips en ideeën. ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Alleen backpacken/verre reis maken Nemo | 10 | 25-05-2013 21:03 | |
Vrije tijd |
alleen op vakantie of.. krystieh | 0 | 12-06-2012 12:23 | |
De Kantine |
alleen op vakantie Stitch | 20 | 04-06-2003 08:08 | |
Verhalen & Gedichten |
alleen verder op reis..... [GEEN_HELD] | 4 | 02-03-2003 14:41 | |
De Kantine |
Wanneer ging je voor het eerst alleen op reis? Rabbi Daniel | 12 | 27-04-2002 02:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom ik op reis ben gegaan HipHopSter | 2 | 12-01-2002 19:58 |