Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2006, 19:17
remy476
remy476 is offline
Daar heb je dus niks aan. Wij hadden er een gekocht en dat zou betekenen dat je maar één drankje hoefde te kopen en dat je dan entree gratis had.

Dat kloptje maar als je gewoon naar binnen gaat betaal je iets meer maar dan krijg je een VIP-pas en krijg je korting op de drank.

Dus koop geen pasje maar laat gewoon bij elke discotheek een VIP pasje maken --> gratis entree de rest van de vakantie en korting op de drank!

Zo heb ik het ervaren. Zijn er mensen geweest die een discopas kochten en wel overal gratis binnenkwamen/korting kregen?
Oud 18-06-2006, 09:46
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
die had je zeker van Solmar ook?

ik was afgelopen jaar dus in malgrat, en toen zeiden ze al in de bus van jaaa, je moet die pas hebben je komt overal gratis binnen en bla bla.. nou mooiniet moest overal voor betalen en kon er niets mee.. weg 25 eu ofzo!
Oud 18-06-2006, 22:20
Cheenna
Cheenna is offline
Ben blij dat ik dit lees hier. Ga dit jaar weer naar Malgrat en laat me dus geen discopas aansmeren
Oud 19-06-2006, 16:59
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 18-06-2006 @ 10:46 :
die had je zeker van Solmar ook?

ik was afgelopen jaar dus in malgrat, en toen zeiden ze al in de bus van jaaa, je moet die pas hebben je komt overal gratis binnen en bla bla.. nou mooiniet moest overal voor betalen en kon er niets mee.. weg 25 eu ofzo!
neej ik had van Boosten maar al die touroperators zijn een pot nat! Onze kostte gelukkig maar 15 euro. Mja in Salou laat ik me er geen aansmeren

(ik was trouwens in Lloret)
Oud 23-06-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
remy476 schreef op 19-06-2006 @ 17:59 :
neej ik had van Boosten maar al die touroperators zijn een pot nat! Onze kostte gelukkig maar 15 euro. Mja in Salou laat ik me er geen aansmeren

(ik was trouwens in Lloret)
In Salou had ik (Sudtours) een 'redelijke' aanbieding (tientje voor een pas waarmee je vroeg op de avond gratis Snoepy's binnenkwam en nog wat andere geintjes). Dat kost normaal gesproken al een tientje, dus dat haal je er wel uit.
Advertentie

Regels voor berichten